24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 261 335 922, , fax. 261 335 641
- Data zamieszczenia: 2020-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 261 335 922, , fax. 261 335 641
REGON: 28060211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi konserwacji i napraw systemów oraz urządzeń alarmowych Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 WOG Giżycko na 2021 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wykonanie usługi dwóch konserwacji półrocznych systemów i urządzeń alarmowych w jednostkach wojskowych będących na zaopatrzeniu 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku, w systemie rocznym (raz na kwartał dla SA na pojeździe specjalnym w JW.2031 Brożówka oraz pozostałe SA raz na 6 miesięcy - do 30.06 i do 10.12 - w ramach konserwacji przeprowadzonej w II półroczu zostaną przedłużone minimalne normy efektywności wykorzystania urządzeń w systemach technicznej ochrony, zgodnie z „Wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi dla XIX grupy SpW – systemy i urządzenia specjalistyczne do ochrony obiektów” Tablica Nr14.) i przeprowadzony przegląd roczny zgodnie z „Wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi dla XIX grupy SpW – systemy i urządzenia specjalistyczne do ochrony obiektów” Tablice Nr 10,11,12,13.) oraz wykonywanie napraw systemów i urządzeń alarmowych w zakresie: a) systemów alarmowych (SA); b) systemów kontroli dostępu (SKD); c) telewizyjnego systemu nadzoru (TSN) /systemu telewizji przemysłowej (STP); 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres przedstawiony został w załączniku nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50660000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 zł 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 72/2020 – Usługi konserwacji i napraw systemów oraz urządzeń alarmowych JW będących na zaopatrzeniu 24 WOG Giżycko na 2021 r. ”. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 7.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 7.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa Pzp”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do SIWZ) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) Dowód wniesienia WADIUM
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną