Przetargi.pl
"Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn: . „Budowa zintegrowanej sieci tras i ścieżek pieszo rowerowych w Gminie Iwanowice „ w ramach Osi Priorytetowej 4. Regionalna polityka energetyczna działanie 4.5 niskoemisyjny transport miejski, poddziałanie 4.5.2. Niskoemisyjny Transport Miejski SPR, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 884 003 , fax. 123 884 030
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99
    32095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 884 003, fax. 123 884 030
    REGON: 35155583200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu inwestycyjnym pn: . „Budowa zintegrowanej sieci tras i ścieżek pieszo rowerowych w Gminie Iwanowice „ w ramach Osi Priorytetowej 4. Regionalna polityka energetyczna działanie 4.5 niskoemisyjny transport miejski, poddziałanie 4.5.2. Niskoemisyjny Transport Miejski SPR, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy budowie ścieżki rowerowej na terenie gminy Iwanowice w ciągu DP K1172 w miejscowości Maszków, Iwanowice Dworskie i Iwanowice Włościańskie a w szczególności: - pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), w tym: 3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: • dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszymi podwykonawcami, • bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo - techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej, • w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, • podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru, • dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, • podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego i postępem robót, • organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, • kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, • akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, • żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, • ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych, • dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Wykonawcą, • udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, • potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, • niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, • udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, • uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, • rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych, • poświadczenie terminu zakończenia robót, • kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, • rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, • kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, • uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, • kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych i dokonywanie w nim wpisów dotyczących wszystkich okoliczności mających znaczenie dla prowadzenia właściwego procesu budowlanego, • obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją – przez stały nadzór rozumie się obecność inspektora nadzoru w branży drogowej oraz pozostałych branżowych inspektorów na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy. • uczestniczenie w naradach roboczych z Inwestorem i Wykonawcą, • udział w pracach zespołu powołanego do nadzoru nad realizacją udzielonego zamówienia dotyczącego robót budowlanych związanych z inwestycją • uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych w okresie rękojmi 3.3 Przedmiotowe przedsięwzięcie znajduje się w województwie małopolskim, na terenie powiatu: krakowskiego, w gminie: Iwanowice. 3.4 Planowana inwestycja obejmować będzie: budowę ścieżki rowerowej i pieszo-rowerowej z zapewnieniem sprawnego odwodnienia proj. powierzchni i terenów przyległych poprzez zaprojektowanie kanalizacji opadowej, przebudowę istniejącego chodnika na ścieżkę rowerową, budowę zatoki autobusowej z peronami, przebudowę kładki nad potokiem Minóżka oraz budowę miejsca obsługi rowerzystów (MOR) oraz wytycznie oznakowaniem pionowym trasy rowerowej po istniejących drogach. 3.5 HARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚĆ OBIEKTU LUB ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH • Wymagane parametry dla projektowanej ścieżki rowerowej i pieszo-rowerowej: o klasa : - współpracujące o prędkość projektowa: - pożądane 20 km/h o minimalna szerokości trasy dwukierunkowej : - 2,0m o minimalna szerokość trasy dwukierunkowej pieszo-rowerowej - 3,0m o minimalny promień łuki poziomego: - 20m o odwodnienie inwestycji: - kanalizacja deszczowa Lokalizacja ścieżki rowerowej, ścieżki pieszo-rowerowej oraz trasy rowerowej. • ścieżka pieszo-rowerowa wg kilometraża roboczego: o km 0+000 - km 0+759,0 – z wyłączeniem ok.20 na obiekcie mostowym nad rzeką Dłubnią • trasa rowerowa wg kilometraża roboczego: o km 0+759,0 - km 3+240,0 • ścieżka rowerowa wg kilometraża roboczego: o km 3+240,00 - km 3+940,0 • trasa rowerowa wg kilometraża roboczego o km 3+940,0 - km 5+352,0 • ścieżka pieszo-rowerowa wg kilometraża roboczego o km 5+352,0 – km 5+440,0 • trasa rowerowa wg kilometraża roboczego: o km 5+440,00 - km 5+552,0 • przebudowa kładki na potoku Minóżka wg kilometraża roboczego: o km 5+552,0 - km 5+562,0 • ścieżka rowerowa wg kilometraża roboczego o km 5+562,0 – km 5+580,0 • Lokalizacja miejsc obsługi rowerzystów (MOR) o MOR typ 2 o zlokalizowany przy ścieżce pieszo-rowerowej na działce nr ewid. 377/1– obręb Iwanowice Dworskie , właściciel Gmina Iwanowice • Lokalizacja zatok autobusowych z peronami: o zatoka prawostronna w kilometrze roboczym 3+325,0 3.6 Przedstawiony roboczy kilometraż trasy rowerowej został opracowany w oparciu o podkłady z map ewidencyjnych. Nie wyklucza się, że podczas opracowywania dokumentacji technicznej/projektowej na mapach do celów projektowych długość (kilometraż) trasy rowerowej i jej poszczególnych odcinków ulegnie zmianie (skróceniu lub wydłużeniu). 3.7 Na terenie objętym przedmiotem zamówienia zlokalizowane są następujące urządzenia obce mogące kolidować z rozbudową drogi: • istniejące sieci uzbrojenia terenu: sieć gazowa, teletechniczna, energetyczna, sieć kanalizacji sanitarnej 3.8 Celem inwestycji jest: 3.8.1 Zwiększenie mobilności rowerzystów oraz poprawę ich bezpieczeństwa i komfortu 3.8.2 Sprawne odwodnienie powierzchni projektowanych i pasa drogowego 3.9 Planowany termin wykonania robót budowlanych to 28 czerwca 2019 r. jednak termin ten może ulec zmianie Realizacja zamówienia współfinansowana będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 3.10 Dokumentacja PFU - do wglądu w siedzibie Zamawiającego* Uwaga: *dokumenty do wglądu w siedzibie Zamawiającego lub na stronie internatowej https://bip.malopolska.pl/ugiwanowice,a,1430247,budowa-zintegrowanej-sieci-tras-i-sciezek-pieszo-rowerowych-w-gminie-iwanowice.html Realizacja zamówienia współfinansowana będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty- zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę wykonawcy. 2) Wraz z ofertą należy złożyć: a) Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 oraz załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć oryginale lub w kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. 3) W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty zgodnie z warunkami określonym w ust. 8 SIWZ. 6.2.Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej 1) Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, w szczególności dotyczącej firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców, 4) Oświadczenie, o którym mowa ust 1, składane jest w oryginale. Oświadczenie sporządzone w języku obcym jest składane wraz z tłumaczeniem na język polski, 5) Jeżeli w postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca, który ją złożył, nie przekazuje Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach