Przetargi.pl
WYKONANIE USŁUGI EDUKACYJNEJ REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU ZNAM, WIEM, POTRAFIĘ WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW PSP 3 ORAZ PSP 4 W ŻAGANIU

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4771040 , fax. 68 4771017
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17 17
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 4771040, fax. 68 4771017
    REGON: 00052679400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE USŁUGI EDUKACYJNEJ REALIZOWANEJ W RAMACH PROJEKTU ZNAM, WIEM, POTRAFIĘ WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW PSP 3 ORAZ PSP 4 W ŻAGANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Wykonanie usługi edukacyjnej realizowanej w ramach projektu ZNAM, WIEM, POTRAFIĘ, WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW PSP 3 ORAZ PSP 4 W ŻAGANIU, realizowanej przez Gminę Żagań o statusie miejskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr projektu: WND-POKL.09.01.02-08-046-12. 2.2Projekt obejmuje 5 narzędzi realizacji programów rozwojowych: a)Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze (matematyka, język polski, język angielski) b)Zajęcia kompetencje kluczowe matematyka, fizyka (z elementami astronomii), chemia przy użyciu nowoczesnych technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT) c)Zajęcia specjalistyczne dla uczniów niepełnosprawnych d)Opieka pedagogiczno - psychologiczna e)Szkolny ośrodek kariery (doradztwo zawodowe) Wsparciem zostanie objętych 62 uczniów ze szkół podst. nr 3 i 4 w Żaganiu (podział uczniów na szkoły: PSP 3 - 31 uczniów PSP 4 - 31 uczniów: ucz. o opóźnionym rozwoju edukacyjnym - 40 ucz. (20 PSP3 i 20 PSP4) ucz. uzdolnieni z ubogich rodzin-20 ucz. (10 PSP3 i 10 PSP4) ucz. z orzeczeniem niepełnosprawności - 2 chł. (1 z PSP4 i 1 z PSP 3). 2.3. Zakres merytoryczny projektu obejmuje następujące główne zadania: ZADANIE 1: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (mat., j. pol., j.ang.) zajęcia kompensujące braki rozwojowe uczniów, prowadzone przez nauczycieli, w gr. dostosowanych do specyficznych potrzeb ucz.: 40 os. (20 PSP 3 z czego10 z klas IV i V 10 z klas VI oraz 20 PSP 4 z czego 10 z klas IV i V 10 z klas VI). W 1 szkole utworzone zostaną 2 gr. 10 os. (I grupa klasa IV i V 10 os., II grupa klasa VI - 10 os.). Zaj. po 3 h lek. w msc. dla 1 gr. (3h msc) - po 1 h z jednego przedmiotu. Łącznie 24 h w proj. dla 1 gr. (mat.8h,j.pol.8h,j.ang. 8h). ZADANIE 2: Zajęcia kompetencje kluczowe matematyka, fizyka (z elementami astronomii), chemia przy użyciu nowoczesnych technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT) KRYT.STRAT 4 wspieranie uczniów szczególnie uzdolnionych kl.IV-V PSP3 i 4 w zakresie przyswajania treści spoza podstawy programowej m.in. matematyka, fizyka (z elementami astronomii), chemia przy użyciu nowoczesnych technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT) 20 os. (10 PSP 3 z czego 5 z k. IV i V 5 z k. VI oraz 10 PSP 4 z czego 5 z k. IV i V 5 z kl. VI). W każdej szkole utworzone zostaną 2 gr. po 5 os.: Zajęcia matematyczne (k. IV i V), Koło Młody fizyk i chemik (kl. VI). Każda gr. średnio 15 h msc. Łącznie Koło Młody fizyk i chemii 240h i Koło Matematyczne 240h). ZADANIE 3: Zajęcia specjalistyczne dla uczniów niepełnosprawnych 2 uczniów 1 chłopiec z PSP4 (upośledzenie umysłowe), 1 chłopiec z PSP 3 (autyzm wczesnodziecięcy, tiki, schizofrenia). Zaj. integracyjne ze społ. szkolną w PSP 4 (4h w miesiącu) oraz zajęcia indywidualne komputerowe w PSP 3 (4h w miesiącu). Łącznie w dwóch szkołach: zaj. integracyjne 64h i zajęcia komputerowe 64h). ZADANIE 4: Opieka pedagogiczno psychologiczno terapia grupowa dla uczniów o specyficznych problemach dotyczących funkcjonowania w grupie z problemami adaptacyjnymi. Zastosowane zostaną innowacyjne metody nauczania: metoda projektu, ortograffiti - program terapeutyczny rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dysleksji; kinezjologia edukacyjna; metoda polisensoryczna. W zajęciach weźmie udział 20 os. (2x po 10 os. w każdej szkole) (uczniowie, którzy korzystają z form wsparcia nr 1-3). W szczególnośći dzieci z opiniami Poradni Psychologiczno Pedagogicznej. Utworzone zostaną 2 gr. po 5 os. w każdej szkole, I gr. klasa IV i V, II gr. klasa VI. Zajęcia 1 h x tydzień dla 1 gr. (4h msc.). Łącznie 32 h w proj. dla 1j gr. tj. 64 h dla 2 gr. w jednej szkole. ZADANIE 5: Szkolny ośrodek kariery - 20 os. (2x po 10 os. w każdej ze szkół) (uczniowie, którzy korzystają z wybranych powyżej form wsparcia). Dzieci z k. IV-V-VI. Opracowanych zostanie 20 Indywidualnych Planów Kariery Zawodowej. Z usług Punktu będzie można korzystać 2 x miesiąc po 3 h (6h msc). Łącznie 48h dyżurów w projekcie w 1 szkole. 2.4 Podział zadań na części : Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Żaganiu ul. Szkolna 42 Zadanie 1 zajęcia dydaktyczno wyrównawcze: Część I matematyka, liczba godzin łącznie ; 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r. Część II język polski, liczba godzin łącznie ; 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r. Część III język angielski, liczba godzin łącznie ; 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r. Zadanie 2 kompetencje kluczowe: Część IV koło matematyczne, liczba godzin łącznie ; 120h, w tym 30h w 2012r i 90h w 2013r. Cześć V koło młody fizyk i chemik, liczba godzin łącznie ; 120h, w tym 30h w 2012r i 90h w 2013r. Zadanie 3 - zajęcia z uczniem niepełnosprawnym: Część VI zajęcia z uczniem niepełnosprawnym , liczba godzin łącznie 64h, w tym 16h w 2012r i 48h w 2013r. Zadanie 4 opieka pedagogiczno psychologiczna: Cześć VII opieka pedagogiczno psychologiczna, liczba godzin łącznie 64h, w tym 16h w 2012r i 48h w 2013r. Zadanie 5 szkolny ośrodek kariery: Część VIII szkolny ośrodek kariery , liczba godzin łącznie 48h, w tym 12h w 2012r i 36h w 2013r. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 w Żaganiu ul. Wesoła 38 Zadanie 1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze: Część I matematyka, liczba godzin łącznie 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r. Część II język polski, liczba godzin łącznie 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r. Część III język angielski, liczba godzin łącznie 16h, w tym 4h w 2012r i 12h w 2013r. Zadanie 2 kompetencje kluczowe: Część IV koło matematyczne, liczba godzin łącznie; 120h, w tym 30h w 2012r i 90h w 2013r. Cześć V koło młody fizyk i chemik, liczba godzin łącznie 120h, w tym 30h w 2012r i 90h w 2013r. Zadanie 3 zajęcia z uczniem niepełnosprawnym: Część VI zajęcia z uczniem niepełnosprawnym , liczba godzin łącznie 64h, w tym 16h w 2012r i 48h w 2013r. Zadanie 4 opieka pedagogiczno psychologiczna: Cześć VII opieka pedagogiczno psychologiczna, liczba godzin łącznie 64h, w tym 16h w 2012r i 48h w 2013r. Zadanie 5 szkolny ośrodek kariery: Część VIII szkolny ośrodek kariery , liczba godzin łącznie 48h, w tym 12h w 2012r i 36h w 2013r. 2.5 Kwalifikacje nauczycieli: Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze w tym: Część I i IX matematyka Nauczyciel matematyki. Posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli,( Dz. U. Nr 50, poz. 400). Część II i X j. polski Nauczyciel języka polskiego. Posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, (Dz. U. Nr 50, poz. 400). Część III i XI j. angielski Nauczyciel posiadający kwalifikacje i wykształcenie niezbędne do nauczania języka angielskiego tj. ukończył studia pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) na kierunku filologia w specjalności język angielski lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz przygotowanie pedagogiczne lub ukończyli nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie nauczania języka angielskiego. poosiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50, poz. 400). Zajęcia kompetencje kluczowe Część IV i XII matematyka Nauczyciel matematyki. Posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50 poz. 400). Część V i XIII koło młody fizyk i chemik Nauczyciel fizyki lub chemii lub przyrody. Posiada przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50, póz. 400). Część VI i XIV zajęcia z uczniem niepełnosprawnym Nauczyciel posiadający kwalifikacje z terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki lub pedagogiki specjalnej lub opiekuńczo-wychowawczej lub pomocy psychologicznej lub socjoterapeutycznej. Posiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50, poz. 400). Część VII i XV opieka pedagogiczno-psychologiczna Nauczyciel posiadający kwalifikacje z terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki lub pedagogiki specjalnej lub opiekuńczo wychowawczej lub pomocy psychologicznej lub socjoterapeutycznej. Posiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50, poz. 400). Część VIII i XVI szkolny ośrodek kariery Nauczyciel posiadający kwalifikacje z terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki lub pedagogiki specjalnej lub opiekuńczo wychowawczej lub pomocy psychologicznej lub socjoterapeutycznej. Posiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, Dz. U. Nr 50, poz. 400). Wymagany doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole dla całego przedmiotu zamówienia 1 rok. 2.6 INFORMACJE DODATKOWE DO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) Przygotowanie w terminie 5 dni od daty podpisania umowy szczegółowego programu i harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem Projektu oraz uzyskanie jego zatwierdzenia przez Koordynatora, przy czym harmonogram ten powinien być dostosowany do tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych uczniów objętych projektem. 2) Sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy autorskiego programu zajęć ukierunkowanego na realizację celu głównego i założeń projektu, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania i rozszerzania kompetencji uczniów; 4) Prowadzenie ewidencji godzin (zajęć) realizowanych w ramach projektu w formie karty czasu pracy oraz systematyczne i prawidłowe dokumentowanie usługi edukacyjnej (prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, sporządzanie sprawozdań miesięcznych i okresowych itp); 5) Przyjmuje się, że Jednostka 1(h) godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut, z zastrzeżeniem przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010roku ( Dz. U. Nr 228, poz. 1487); 6) Monitorowanie i osiągniecie rezultatów na początku, w trakcie i na końcu trwania zajęć pozalekcyjnych za pomocą dostępnych technik (wywiadów, testów, ankiet, itp) oraz sporządzanie sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do monitorowania wskaźników rezultatów. 7) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu ostatnich zajęć raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę zajęć ze wskazaniem czy osiągnięto cele i wskaźniki projektu; 8) Prowadzenie zajęć dydaktycznych rozwijających kompetencje, zgodnie z potrzebami edukacyjnymi uczniów z wykorzystaniem form, metod i środków odpowiednich dla każdego stylu uczenia się uczniów; 9) Dostosowywane wszelkich działań edukacyjnych do potrzeb uczniów PSP3 i PSP4; 10) Współpraca z personelem zarządzającym projektem; 11) Gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; 12) Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r, Nr 101, poz. 926 z późn. zm) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U. Nr 100, poz. 1024) 13) Zrealizowania działań w ramach projektu z uwzględnieniem osiągnięcia zaplanowanych celów oraz wskaźników pomiaru celów określonych w dokumentacji (wyciąg z wniosku aplikacyjnego), przedstawiając na to odpowiednie dowody (źródło weryfikacji danych). 14) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 15) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy z uwzględnieniem zawodowego charakteru W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. 16) Wykonawca zapewni potwierdzenie otrzymania poszczególnych elementów materiałów edukacyjnych przez uczestników projektu w formie imiennej listy z pisemnym pokwitowaniem odbioru. Pokwitowanie odbioru materiałów edukacyjnych Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 2 dni od dnia przekazania materiałów uczestnikom projektu. 17) Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługi edukacyjne w siedzibie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 i Nr 4 w Żaganiu w zależności od wyboru części przedmiotu zamówienia 18) Wykonawca jest zobowiązany wykonać usługi edukacyjne w salach szkolnych wskazanych przez Koordynatora Projektu i w porozumieniu z nim. 19)Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody w imieniu Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 i Nr 4 w Żaganiu i w mieniu Zamawiającego wyrządzone przez niego bądź wynikłe z winy w nadzorze wobec odbiorców usług edukacyjnych. 20)Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia wszelkich zestawień wynikających z dokumentacji wykonania usługi na pisemną prośbę Zamawiającego w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia przedłożenia takiego żądania. 21)Wykonawca zobowiązuje się do opracowania, przeprowadzenia i zastosowania narzędzi diagnostycznych, testów kompetencji w celu określenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów (uczestników zajęć) - na początku realizacji zajęć, w trakcie oraz na zakończenie realizacji projektu. 22) Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia logiem UE, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, EFS, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków EFS, a także logiem i nazwą projektu: materiałów szkoleniowych, wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia (dzienniki, ankiety, testy, sprawdziany wiedzy, itd.). 23) Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników zajęć oraz podmiotów trzecich współpracujących przy organizacji zajęć oraz publiczności o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informowania instytucji współpracujących i społeczeństwa o fakcie współfinansowania projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego i osiągniętych rezultatach projektu. 24)Wykonawca jest zobowiązany wykonywać usługi edukacyjne osobiście bądź przez wskazaną w ofercie osobę. Posługiwanie się, czy subsydiowanie innymi osobami przy wykonywaniu usług jest wyłączone. 25)Zamawiający będzie miał prawo do wykorzystania opracowań (w szczególności materiałów szkoleniowych) wykonanych przez Wykonawcę. 26)Wykonawca odpowiada za naruszenie autorskich praw majątkowych i dóbr osobistych osób trzecich, odnoszących się do przedmiotu umowy oraz oświadcza, że wszystkie wyniki prac mogące stanowić przedmiot praw autorskich, w tym w szczególności wzór ankiety, materiały szkoleniowe, prezentacje będą oryginalne, bez niedozwolonych zapożyczeń z utworów osób trzecich, a także nie będą naruszać autorskich praw majątkowych i dóbr osobistych osób trzecich. 27) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie przedmiotu umowy w okresie jej trwania oraz pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody powstałe na skutek niewykonania przedmiotu umowy. 28) Ponadto Wykonawca ponosi odpowiedzialność za: bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć; jakość i terminowość prowadzonych zajęć; wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji zajęć pozalekcyjnych oraz dbałość o ich należyty stan. osiągniecie określonych wskaźników realizacji projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żada od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach