Przetargi.pl
Wykonanie usługi badawczej pn. „Wsparcie procesu przeprowadzenia Oceny jakości współpracy Samorządu Województwa Wielkopolskiego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego metodą Lokalnego Indeksu Jakości Współpracy”.

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-714 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34
    61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
    REGON: 63125781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umww.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi badawczej pn. „Wsparcie procesu przeprowadzenia Oceny jakości współpracy Samorządu Województwa Wielkopolskiego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego metodą Lokalnego Indeksu Jakości Współpracy”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badawczej pn. „Wsparcie procesu przeprowadzenia Oceny jakości współpracy Samorządu Województwa Wielkopolskiego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego metodą Lokalnego Indeksu Jakości Współpracy”. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a) opracuje wyniki badania ankietowego przeprowadzonego przez Zamawiającego wśród organizacji pozarządowych (Produkt 1), wzór ankiety wysłanej przez Zamawiającego do organizacji pozarządowych stanowi załącznik nr 1 do SOPZ, b) przygotuje opracowanie zawierające podstawowe dane o stanie relacji między organizacjami pozarządowymi i Samorządem Województwa Wielkopolskiego (Produkt 2), zgodnie ze schematem opracowania stanowiącym załącznik nr 2 do SOPZ, c) zapewni moderowanie jednego posiedzenia Zespołu Oceniającego, zgodnie ze scenariuszem moderowania spotkania ewaluacyjnego, stanowiącym załącznik nr 3 do SOPZ, d) opracuje raport z przeprowadzonej Oceny jakości współpracy Samorządu Województwa Wielkopolskiego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego metodą Lokalnego Indeksu Jakości Współpracy (Produkt 3), zgodnie ze schematem stanowiącym załącznik nr 4 do SOPZ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 oraz załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73110000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty. 2. Z dokumentu (np. zobowiązania, o którym mowa w pkt 1 musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zamawiający będzie oceniał, czy udostępnianie wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 pzp. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach nr 3 i 4 do SIWZ. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w celu wykazania spełniania tych warunków oraz na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania tego podmiotu. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą wraz z ofertą stosowny dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie pełnomocnika, o którym mowa w ppkt 1); 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika); 4) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający będzie oceniał czy nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 pzp. 8. Zamawiający będzie badał czy nie zachodzą wobec Podwykonawcy podstawy wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 pzp. (art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp). 9. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w załączniku nr 3 do SIWZ. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty dotyczące Podwykonawcy, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania tego Podwykonawcy. 11. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 12. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 13. Zapisy pkt. 11 i 12 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 14. W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 15. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ), wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ). 3) Dokumenty (zobowiązanie podmiotu trzeciego), w celu oceny czy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu (art. 22a ustawy) – jeśli dotyczy, 4) Pełnomocnictwo wystawione w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach