Przetargi.pl
„Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na terenach zielonych administrowanych przez Dzielnicę Targówek m.st. Warszawy”

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek ogłasza przetarg

  • Adres: 00-983 Warszawa, Ludwika Kondratowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
    Ludwika Kondratowicza 20
    00-983 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4438701, 22 4438696, , fax. 22 325 54 68
    REGON: 15259663001150
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na terenach zielonych administrowanych przez Dzielnicę Targówek m.st. Warszawy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem porządku i czystości na terenach zielonych administrowanych przez Dzielnicę Targówek m.st. Warszawy. 2. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia: 1) sprzątanie terenów zielonych, 2) usuwanie z terenów zanieczyszczeń gabarytowych, gruzu itp. oraz odpadów komunalnych, 3) ustawianie i opróżnianie kontenerów (7m3), 4) zabezpieczanie terenów siatką ogrodzeniową,5) koszenie terenów, 6) grabienie terenów, 7) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew, 8) wycinanie drzew, 9) usuwanie wiatrołomów, 10) zabezpieczanie otworów okiennych. 3. Szczegółowy zakres usług będący przedmiotem zamówienia określają: 1) wycena usług, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, 2) wykaz terenów, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy: 1) sprzątanie terenów zielonych, 2) usuwanie z terenów zanieczyszczeń gabarytowych, gruzu itp. oraz odpadów komunalnych, 3) ustawianie i opróżnianie kontenerów (7m3), 4) zabezpieczanie terenów siatką ogrodzeniową,5) koszenie terenów, 6) grabienie terenów, 7) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew, 8) wycinanie drzew, 9) usuwanie wiatrołomów, 10) zabezpieczanie otworów okiennych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454) o kodzie: 20.03.01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20.03.07 – odpady wielkogabarytowe, - aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.) lub inne zezwolenie wymienione w przywołanej ustawie o odpadach wydane przez właściwy organ, w zakresie którego uwzględniono odpowiednie wymagania przewidziane dla zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodzie: 20.03.01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20.03.07 – odpady wielkogabarytowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) dowód wniesienia wadium – w formie kopii, o których mowa w Dziale VIII ust. 6 SIWZ, 2) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty, 3) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając – zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawców zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniony), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - nazwiska i imiona osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia oddanych mu do dyspozycji. Uwaga: Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1) i 2). 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę wraz z oświadczeniem należy przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach