Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2018-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia, wymienionych w załącznikach nr 1 -3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), z podziałem na I i II kolejność zimowego utrzymania dróg oraz utrzymanie interwencyjne. Wybrany wykonawca, będzie zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) w drogach kategorii I i II kolejności zimowego utrzymania, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, bez odrębnego zlecenia Zamawiającego, jeżeli nastąpią opady śniegu, opady deszczu i ujemna temperatura. Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wskazać wykonawcy (za pośrednictwem faksu, drogą elektroniczną lub telefonicznie) drogi, które należy odśnieżyć lub usunąć z nich oblodzenia w pierwszej kolejności. W przypadku niejednoznacznych prognoz meteorologicznych, w szczególności wahań temperatury powietrza w granicach +2 – 1 st. C, w godzinach od 15:30 do 7:30 oraz w dni wolne od pracy, informację o konieczności wykonania określonej usługi na terenie wskazanej ulicy przekazuje wykonawcy telefonicznie dyżurny Straży Miejskiej. 2) w drogach kategorii gminnej i wewnętrznych, wymienionych w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ, interwencyjnie, po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego zlecenia, które zostanie potwierdzone faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zlecenia niezwłocznie po wykonaniu prac w drogach kategorii I i II kolejności odśnieżania. 2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) likwidacja śliskości jezdni przy użyciu soli (chlorek sodu suchy NaCl lub zwilżony solanką) oraz mieszanki piasku i soli; szerokość posypywania powinna obejmować 90% rzeczywistej szerokości nawierzchni jezdni liczonej od osi jezdni do prawego krawężnika oraz od krawężnika do krawężnika w przypadku jezdni jednokierunkowej; prędkość pojazdu przy posypywaniu – 30 km/h; 2) odśnieżanie jezdni szerokość odśnieżania obejmuje całą szerokość jezdni łącznie z zatokami przystankowymi; szczególnie dokładnie należy wykonać odśnieżanie przy prawym krawężniku, aby odkryć studzienki odwadniające oraz całą szerokość przejścia dla pieszych odśnieżyć ręcznie śnieg i spryzmować na miejscu; szerokość odśnieżania 1-go roboczego pasa jezdni jednym pługiem nie może być mniejsza od 2,5 m, co w przypadku pługów pracujących w zespole daje wielokrotność szerokości odśnieżanego pasa jezdni; prędkość pojazdu przy odśnieżaniu – 15 km/h; w okresie występowania zwiększonych opadów śniegu należy mechanicznie oczyszczać obsługiwane ulice, łącznie z wywozem śniegu, który może odbyć się tylko na wyłączne, pisemne (tj. drogą elektroniczną lub faksem) polecenie Zamawiającego; miejsce wywozu śniegu - teren Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Inowrocławiu przy ul. Bagiennej oraz usuwanie śniegu koparką i pryzmowanie na miejscu. 3) pełnienie dyżuru dyspozycyjnego - polegający na utrzymaniu środków transportowych, sprzętu i osób w stanie gotowości umożliwiającej wykonanie zadań mających na celu usuwanie skutków opadów i gołoledzi na jezdniach i chodnikach ulic objętych zimowym utrzymaniem; stanowisko dyspozytorskie musi być zaopatrzone w bezpośrednią łączność telefoniczną, elektroniczną oraz łączność bezprzewodową ze swoimi jednostkami pracującymi w terenie, wraz z koordynacją pracy sprzętu. Dyżur wprowadza Zamawiający. Dokładny czas trwania dyżuru, z podaniem dat i godzin jego trwania, będzie każdorazowo określony w zleceniu przekazanym wykonawcy faksem, drogą elektroniczną lub w uzasadnionych przypadkach telefonicznie. W przypadku niejednoznacznych prognoz meteorologicznych, w szczególności wahań temperatury powietrza w granicach od +2 do – 1 st. C, w godzinach od 15:30 do 7:30 oraz w dni wolne od pracy, informację o konieczności wprowadzenia dyżuru przekazuje wykonawcy telefonicznie dyżurny Straży Miejskiej. Ograniczenie godzin dyżurowania nie zwalnia wykonawcy od obowiązku dbałości o stałe zapewnienie przejezdności ulic w ramach powierzonych mu zadań i bezwzględnego reagowania na zmianę warunków pogodowych. Ustala się czas reakcji (przystąpienie do usuwania śniegu i oblodzeń z jezdni), licząc od chwili otrzymania informacji o wprowadzeniu dyżuru dla dróg określonych w zał. nr. 1: - nie dłuższy niż 2-godzinny – I kolejność zimowego utrzymania, - nie dłuższy niż 8-godzinny – II kolejność zimowego utrzymania. 3. Zamawiający w trakcie umowy będzie kontrolował (w obecności przedstawiciela wykonawcy) jej należyte wykonanie. Jeżeli zostaną stwierdzone uchybienia – Zamawiający wyznaczy termin ich naprawy. Niewykonanie zaleceń pokontrolnych w wyznaczonym terminie spowoduje nałożenie kary umownej w wysokości 5% wartości brutto nienależycie wykonanych określonych usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach