Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach

Gmina Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72300 Gryfice, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 38 53 200 , fax. 91 38 53 207
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfice
    Plac Zwycięstwa 37
    72300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 38 53 200, fax. 91 38 53 207
    REGON: 81168438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Nie dotyczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej Pływalni w Gryficach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Pływalni Krytej w Gryficach, przy ulicy Sienkiewicza 14 polegających na a) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, b) kontrolna nad przestrzeganiem regulaminu obiektu przez wszystkich jego użytkowników, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, c) wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ, d) przestrzeganie instrukcji, które stanowią załącznik nr 12 do SIWZ. 2. Zapewnienie warunków bezpieczeństwa musi być realizowane na podstawie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 roku (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482 ) oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie 3. Szczegółowy zakres zadań oraz godziny pracy pływalni zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Opis pływalni w Gryficach w zakresie ratownictwa wodnego: a) basen sportowy o długości 25m i szerokości 16m (głębokość niecki zmienna od 1,20m do 1,80m) z 6 torami dla zawodników, b) basen rekreacyjny o długości 16m i szerokości 5m (głębokość niecki zmienna od 0,80m do 1,20m), c) brodzik dla dzieci o głębokości 0,30m wraz ze zjeżdżalnią, d) wanna SPA (jacuzzi), 5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ 6. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy ratowników w okresie realizacji umowy wynosi – ok. 10300, a planowana liczba ratowników na zmianę to dwie osoby. 7. Godziny otwarcia Pływalni: a) poniedziałek – piątek od godziny 6.00 do godziny 22.00, b) sobota – niedziela od godziny 8.00 do godziny 22.00, 8. Godziny pracy i ich ilość określone w punkcie II podpunkt 6 i 7 są wartościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerwy technologicznej, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego, 10. W zawiązku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, 11. Rozliczenie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie realizowane zabezpieczenie ratownicze i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92620000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 0/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania usług w zakresie ratownictwa wodnego - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą decyzję (zgodę) ministra spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego - zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach