Przetargi.pl
Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych: - w budynkach komunalnych zarządzanych przez Inowrocławską Gospodarkę Komunalną i Mieszkaniową sp. z o.o. w Inowrocławiu, dalej zwaną Zarządcą; - w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Inowrocławia (ul. Roosevelta 36, ul. Roosevelta 33-35, ul. Sienkiewicza 1, ul. Narutowicza 60). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50711000-2 usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych. Wykaz budynków komunalnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby budynków komunalnych objętych przedmiotem zamówienia, rozliczenie usług będących przedmiotem zamówienia w dodatkowych budynkach będzie się odbywać według stawek jednostkowych określonych w ofercie wykonawcy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) przegląd i konserwacja elektrycznych instalacji budynkowych tj. bieżące oględziny głównych tablic rozdzielczych (GTR), puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń wewnętrznych linii zasilających (WLZ), zabezpieczeń przelicznikowych z utrzymaniem ich w należytym stanie technicznym (sprawdzenie docisku śrub zaworów, przewodów, oczyszczaniu końcówek przewodów i elementów zacisków łączących) oraz utrzymanie czystości w urządzeniach rozdzielczych (rozdzielnice, puszki rozgałęźne) – zgodnie z harmonogramem wykonanym przez wyznaczonego pracownika Zarządcy; wykonanie ww. czynności musi być potwierdzone protokołem odbioru przez Zarzadcę; 2) wymiana niesprawnych opraw, przycisków i wszelkiego rodzaju wyłączników i żarówek; 3) sprawdzanie układu zabezpieczającego i sygnalizacyjnego sterowania pracą pomp przy jakichkolwiek nieprawidłowościach, regulacja lub wymiana jego elementów; 4) wymiana: uszkodzonych zabezpieczeń przedlicznikowych OK, TY, GZ oraz zabezpieczeń w tablicach GTR i WLZ), uszkodzonych napisów, oznaczeń, schematów oraz dorabianie brakujących osłon, dekli i zamknięć; 5) naprawa i wymiana uszkodzonej instalacji w lokalach mieszkalnych, pustostanach, klatkach schodowych; 6) naprawa i wymiana instalacji domofonów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach