Przetargi.pl
Wykonanie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy w Nowej Rudzie ul. Niepodległości 2 i 4

GMINA NOWA RUDA ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWA RUDA
    ul. Niepodległości 2
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    REGON: 000536580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy w Nowej Rudzie ul. Niepodległości 2 i 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach przy ul. Niepodległości 2 i 4 w Nowej Rudzie. Świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia polega na wypełnianiu przez Wykonawcę następujących obowiązków:1) Codziennie:a. Zamiatanie lub odkurzanie i mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatkach schodowych, w tym czyszczenie listew przyściennych.b. Mycie podłóg w pomieszczeniach sanitarnych. c. Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz armatury sanitarnej; mycie luster.d. uzupełnienie papieru toaletowego, mydła w płynie oraz preparatów zapachowych w sedesach i pisuarach.e. Opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków.2) Raz w tygodniu:a. Wycieranie kurzu i zabrudzeń z biurek, mebli biurowych, stolików, stołów, krzeseł i urządzeń biurowych (czyszczenie na sucho komputerów, drukarek i kserokopiarek) oraz parapetów w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatkach schodowych, pomieszczeniach sanitarnych:3) Raz na dwa tygodnie:a. Usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów.b. Mycie balustrad i poręczy we wszystkich klatkach schodowych.c. Czyszczenie drzwi wewnętrznych.d. Czyszczenie drzwi zewnętrznych.e. Mycie płytek ściennych w pomieszczeniach sanitarnych.4) Czterokrotne w trakcie trwania umowy:a. Mycie okien: raz na kwartał.Szczegółowo opisane w SWZ i załącznikach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeniao spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także na podstawie dostarczonych na późniejsze wezwanie następujących dokumentów (i/lub oświadczeń):Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach