Przetargi.pl
Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania: zadanie nr 2 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich: nr 342, nr 340, nr 341 i nr 404 - czas pracy 200 godz. Uwaga: Podane powyżej czasy pracy są szacunkowe.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55100 Trzebnica, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 873 090 , fax. 713 873 090
  • Data zamieszczenia: 2016-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wrocławska 9
    55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 873 090, fax. 713 873 090
    REGON: 93271204100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania: zadanie nr 2 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich: nr 342, nr 340, nr 341 i nr 404 - czas pracy 200 godz. Uwaga: Podane powyżej czasy pracy są szacunkowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Trzebnickiego i Milickiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na zadania: zadanie nr 2 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich: nr 342 (od granic miasta Wrocławia do skrzyżowania z drogą nr 340 w Obornikach Śląskich), drogi wojewódzkiej nr 340 (od skrzyżowania z 342 do skrzyżowania z drogą powiatową Brzeg Dolny - Godzięcin), drogi wojewódzkiej nr 341 w m. Uraz do m. Pęgów (skrzyżowanie z drogą woj. Nr 342) i drogi wojewódzkiej nr 404 w m. Szewce, - czas pracy 200 godz. Uwaga: Podane powyżej czasy pracy są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu ilościowego i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. 3.Wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem dla poszczególnych zadań: wykaz dróg jak w SIWZ. 3.1. Zamówienie obejmuje: 1) odśnieżanie jezdni przy użyciu własnego sprzętu, 2) posypywanie materiałami szorstkimi w przypadku gołoledzi, oraz w miejscach uciążliwych dla ruchu takich jak: zakręty, spadki, wzniesienia i skrzyżowania dróg. 3.2. utrzymanie dróg ma być zgodnie z odpowiadającymi standardami oraz załączoną mapą, którą otrzyma wykonawca po rozstrzygnięciu przetargu. 3.3. Wyłoniony w danym zadaniu wykonawca będzie zgłaszał każdy wyjazd sprzętu na podany numer telefonu dyżurnemu ZDP. W komunikacie będzie zobowiązany podać imię i nazwisko, nr rejestracyjny sprzętu oraz czas rozpoczęcia i zakończenia posypywania na drodze na wygranym zadaniu. 3.4. Wyjazd sprzętu odbywać się będzie na zlecenie dyżurnego ZDP i monitorowany będzie GPS. 3.5. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu pracy sprzętu, w którym podany będzie numer rejestracyjny samochodu, trasa, ilość godzin i stan pogody oraz inne istotne informacje, np. które drogi są zawiewane, gdzie wystąpiła gołoledź itp. Zamieszczone w wykazie godziny pracy sprzętu na dane zadanie winny być potwierdzone kartami drogowymi. Dokumenty te, po zatwierdzeniu przez pracownika ZDP, stanowić będą podstawę rozliczenia wykonawcy z przedmiotu zamówienia i wystawienia faktury. 3.6. Czas posypywania lub odśnieżania liczony będzie od momentu wjazdu na drogę na wygrane zadanie aż do zakończenia na ostatnim odcinku drogi na wygranym zadaniu. Z liczonego czasu zostanie odjęty czas przejazdu i ponownego załadunku materiału. 3.7. Po podpisaniu umowy na ZUD w ciągu 7 dni wykonawca podstawi jednostkę celem stwierdzenia 100 % gotowości świadczenia usług. 3.8.Na całość zadania materiał zapewnia Zamawiający. 3.9.Wykonawca wskaże miejsce składowania materiału do ZUD – nie dalej ni 35 km od m. Trzebnica. 4.0. Materiał przekazywany będzie protokolarnie. 4.1.W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach