Przetargi.pl
Wykonanie usług objętych Kontraktem XII: „Promocja Projektu” w ramach projektu pn.: „Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie – Etap III” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 20407 Lublin, Al J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 324 281 , fax. 815 321 910
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o.
    Al J. Piłsudskiego 15
    20407 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 324 281, fax. 815 321 910
    REGON: 43098198200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług objętych Kontraktem XII: „Promocja Projektu” w ramach projektu pn.: „Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie – Etap III” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług objętych Kontraktem XII: „Promocja Projektu” w ramach projektu pn.: „Rozbudowa i modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków w Lublinie – Etap III” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Zakres przedmiotu zamówienia. 1) Wykonanie tablic informacyjnych:  ilość: 3 szt.  wymiary: 3m (szerokość) x 2m (wysokość),  powierzchnia min. 6m2,  materiał: trwały materiał odporny na działania warunków atmosferycznych np. płyta kompozytowa typu Dibond, płyta aluminiowa, itp. z otworami do mocowania,  tablica musi zawierać: nazwę Beneficjenta, tytuł projektu, cel projektu, zestaw logo – znaki FE i UE, adres portalu www.mapadotacji.gov.pl,  Wykonawca wykona projekt tablicy i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,  tablice informacyjne należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  termin wykonania tablic informacyjnych: II kwartał 2018 r.,  Zamawiający dokona protokolarnego bezusterkowego odbioru tablic. Data protokolarnego odbioru każdej z tablic zostanie uzgodniona przez Strony,  okres gwarancji jakości na każdą wykonaną tablicę: minimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru każdej tablicy. 2) Wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych z konstrukcją nośną:  ilość: 6 szt.,  wymiary: 3m (szerokość) x 2m (wysokość),  powierzchnia min. 6m2,  materiał: trwały materiał odporny na działania warunków atmosferycznych np. płyta kompozytowa typu Dibond, płyta aluminiowa, itp. z otworami do mocowania  konstrukcja nośna pod tablicę wykonana ze stali malowanej, trwała i stabilna  tablica musi zawierać: nazwę Beneficjenta, tytuł projektu, cel projektu, zestaw logo – znaki FE i UE, adres portalu www.mapadotacji.gov.pl,  Wykonawca wykona projekt tablicy i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,  tablice informacyjne należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  termin wykonania i montażu tablic informacyjnych, partiami: • II kwartał 2018 r. – 3 szt., • III kwartał 2018 r. – 3 szt.,  miejsce zamontowania tablic zostanie wskazane przez Zamawiającego po zawarciu umowy z Wykonawcą usługi,  Po zamontowaniu każdej tablicy, Zamawiający dokona protokolarnego bezusterkowego odbioru. Data protokolarnego odbioru każdej z tablic zostanie uzgodniona przez Strony,  okres gwarancji jakości na każdą wykonaną i zamontowaną tablicę: minimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru każdej tablicy. 3) Wykonanie tablic pamiątkowych:  ilość: 3 szt.,  wymiary: 1,20m (szerokość) x 0,8m (wysokość),  materiał: blacha mosiężna grawerowana z otworami do mocowania o grubości min. 3mm z granitowym podkładem z otworami do mocowania,  wymiary podkładu: 1,40m (szerokość) x 1m (wysokość),  tablica polerowana,  krawędzie fazowane,  komplet nitów mocujących,  tablica musi zawierać: nazwę Beneficjenta, tytuł projektu, cel projektu, zestaw logo – znaki FE i UE, adres portalu www.mapadotacji.gov.pl,  Wykonawca wykona projekt tablicy i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,  tablice pamiątkowe należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  termin wykonania tablic pamiątkowych: I kwartał 2022 r.,  Zamawiający dokona protokolarnego bezusterkowego odbioru tablic. Data protokolarnego odbioru każdej z tablic zostanie uzgodniona przez Strony,  okres gwarancji jakości na każdą wykonaną tablicę: minimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru każdej tablicy. 4) Rollup:  ilość: 2 szt.,  wymiary: 0,8m (szerokość) x 2m (wysokość),  stelaż wewnętrzny,  futerał,  kolor tła: biały,  nadruk jednostronny, kolor pełny,  tworzywo PCV, odporne na działanie warunków atmosferycznych,  Wykonawca zaprojektuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu grafikę rollupa, z uwzględnieniem: nazwy Zamawiającego, tytuł projektu, cel projektu, zestaw logo – znaki FE i UE, adres portalu www.mapadotacji.gov.pl,  grafikę rollupa należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  termin dostawy: jednorazowo 2 szt. – II kwartał 2018 r. 5) Reklama na pojazdach:  ilość: 30 szt.,  powierzchnia: min. 0,5m2/1 pojazd,  kolor tła: biały,  nadruk jednostronny, kolor pełny,  materiał: folia samoprzylepna, odporna na działanie warunków atmosferycznych,  Wykonawca wykona projekt reklamy i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu z uwzględnieniem: nazwy Zamawiającego, tytuł projektu, cel projektu, zestaw logo – znaki FE i UE, adres portalu www.mapadotacji.gov.pl oraz zaproponuje sposób rozmieszczenia reklamy na pojeździe,  grafikę reklamy należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  Zamawiający przekaże Wykonawcy marki i typ pojazdów, w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy,  termin wykonania: jednorazowo 30 szt. – III kwartał 2018 r.,  okres gwarancji jakości: minimum 5 lat, licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru reklam. 6) Kalendarze (terminarze) książkowe:  łączna ilość: 2400 szt.,  format A4,  lewa strona – 1 tydzień, prawa strona – kartka w kratkę do notowania,  druk: dwa kolory,  na każdej stronie logowanie projektu kolorowe, wykonane zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  ilość stron: min. 105,  papier offsetowy 70g/m, biały,  oprawa miękka,  kolor oprawy do uzgodnienia z Zamawiającym,  Wykonawca wykona projekt kalendarza i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,  tłoczenie logowania projektu należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  zakładka, kolor zakładki do uzgodnienia z Zamawiającym,  termin dostawy, partiami: • IV kwartał 2018 r. – jednorazowo 480 szt. kalendarzy na rok 2019, • IV kwartał 2019 r. – jednorazowo 480 szt. kalendarzy na rok 2020, • IV kwartał 2020 r. – jednorazowo 480 szt. kalendarzy na rok 2021, • IV kwartał 2021 r. – jednorazowo 480 szt. kalendarzy na rok 2022, • I kwartał 2022 r. – jednorazowo 480 szt. kalendarzy na rok 2023. 7) Torby laminowane rozmiar M i L:  łączna ilość rozm. M (ok. 24x9x33cm): 2000 szt. – po 400 szt. na lata 2018-2022,  łączna ilość rozm. L (ok. 30x10x40cm): 2000 szt. – po 400 szt. na lata 2018-2022,  kolor: biały kreda mat gram. nie mniej niż 170g/m2,  dno i zakładka górna: karton 450g/m2,  sznurek syntetyczny w kolorze niebieskim,  nadruk offsetowy,  kolorystyka: CMYK,  logo do nadruku udostępni Zamawiający,  nadruk należy wykonać zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  Wykonawca wykona projekt torby i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,  termin dostawy, partiami: • IV kwartał 2018 r. – po 400 szt. z każdego rozmiaru, • IV kwartał 2019 r. – po 400 szt. z każdego rozmiaru, • IV kwartał 2020 r. – po 400 szt. z każdego rozmiaru, • IV kwartał 2021 r. – po 400 szt. z każdego rozmiaru, • I kwartał 2022 – po 400 szt. z każdego rozmiaru. 8) Kamizelki odblaskowe dla dorosłych:  łączna ilość: 1000 szt.,  kamizelka odblaskowa z certyfikatem ISO 20471,  kolor kamizelki: żółty,  rozmiar uniwersalny XL,  metoda znakowania TT3,  maksymalne pole znakowania: 10x8 (cm),  na plecach logo,  logo do nadruku udostępni Zamawiający,  nadruk musi być wykonany zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  Wykonawca wykona projekt kamizelki i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,  termin dostawy, partiami: • III kwartał 2018 r. – 500 szt., • III kwartał 2019 r. – 500 szt. 9) Kamizelki odblaskowe dla dzieci:  łączna ilość: 600 szt.,  kamizelka odblaskowa z dodatkowymi paskami odbijającymi światło z certyfikatem EN 1150:1999,  kolor kamizelki: żółty,  rozmiar uniwersalny S,  metoda znakowania TT3,  maksymalne pole znakowania: 10x6(cm),  na plecach logo,  logo do nadruku udostępni Zamawiający,  nadruk musi być wykonany zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  Wykonawca wykona projekt kamizelki i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,  termin dostawy, partiami: • III kwartał 2018 r. – 300 szt., • III kwartał 2019 r. – 300 szt. 10) Długopisy metalowe „touch pen” slim:  łączna ilość: 4000 szt.,  długopis metalowy z końcówką do obsługi ekranów dotykowych oraz wkładem piszącym na niebiesko,  długość długopisu: max. 15cm,  średnica: 0,7cm,  logo do nadruku udostępni Zamawiający,  nadruk musi być wykonany zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  Wykonawca wykona projekt długopisu i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,  termin dostawy, partiami: • IV kwartał 2018 r. – 1000 szt., • IV kwartał 2019 r. – 1000 szt., • IV kwartał 2020 r. – 1000 szt., • IV kwartał 2021 r. – 1000 szt. 11) Notes konferencyjny format A4:  łączna ilość: 1000 szt.,  kartki w linię,  okładki wykonane z przezroczystego materiału PP,  nadruk kolorowy (CMYK) na każdej kartce w stopce,  logo do nadruku udostępni Zamawiający,  nadruk musi być wykonany zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  Wykonawca wykona projekt notesu i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu,  termin dostawy, partiami: • 250 szt. – IV kwartał 2018 r., • 250 szt. – IV kwartał 2019 r., • 250 szt. – IV kwartał 2020 r., • 250 szt. – IV kwartał 2021 r. Wszystkie wzory materiałów promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającemu nie później niż 14 dni przed planowaną dostawą. Po otrzymaniu wzorów materiałów, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego. 12) Artykuły sponsorowane w prasie o zasięgu lokalnym:  opracowywanie i publikowanie artykułów sponsorowanych dotyczących projektu w prasie o zasięgu obejmującym co najmniej miasto Lublin i gminy ościenne (o nakładzie min. 15 tyś. egz. w min. 4 czasopismach/dziennikach),  łączna ilość: 9 artykułów w pełnym kolorze (nadruki wykonane zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020),  wielkość artykułu: minimum ½ strony,  w artykułach należy ująć bieżące informacje na temat realizacji Projektu,  treść artykułów będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym, nie później niż 14 dni przed planowaną publikacją. Po otrzymaniu projektu artykułu prasowego, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego.  Zamawiający przewiduje zamieszczenie: • 2 artykułów w 2018 r., • 2 artykułów w 2019 r., • 2 artykułów w 2020 r., • 2 artykułów w 2021 r., • 1 artykułu w 2022 r.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości publikowanych artykułów w poszczególnych latach realizacji projektu przy niezmienionej łącznej liczbie artykułów. Ww. zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.  Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu egzemplarz czasopisma/dziennika, w którym ukazał się artykuł w ciągu 7 dni od publikacji,  po publikacji ostatniego z artykułów Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie publikowane w ramach zamówienia artykuły w wersji elektronicznej (dobrej jakości skany artykułów z każdego czasopismach/dziennika, w którym nastąpiła publikacja); skan musi zostać wykonany w taki sposób, aby była widoczna data ukazania się artykułu w czasopiśmie/dzienniku, a także tytuł/nazwa tego czasopisma/dziennika; nazwy skanów muszą zawierać w tytule daty publikacji oraz nazwy/tytuły czasopism/dzienników, w których się ukazały; nośnik, na którym zostaną przekazane skany musi zostać oznaczony zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020. 13) Artykuły sponsorowane w miesięcznikach branżowych:  opracowywanie i publikowanie artykułów sponsorowanych dotyczących projektu w miesięcznikach branży komunalnej,  łączna ilość: 5 artykułów w pełnym kolorze (nadruki wykonane zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020),  wielkość artykułu: minimum ½ strony,  w artykułach należy ująć bieżące informacje na temat realizacji Projektu,  treść artykułów będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym, nie później niż 14 dni przed planowaną publikacją. Po otrzymaniu projektu artykułu prasowego, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego.  Zamawiający przewiduje zamieszczenie: • 1 artykułu w 2018 r., • 1 artykułu w 2019 r., • 1 artykułu w 2020 r., • 1 artykułu w 2021 r., • 1 artykułu w 2022 r.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości publikowanych artykułów w poszczególnych latach realizacji projektu przy niezmienionej łącznej liczbie artykułów. Ww. zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.  Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu egzemplarz miesięcznika, w którym ukazał się artykuł w ciągu 7 dni od publikacji,  po publikacji ostatniego z artykułów Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie publikowane w ramach zamówienia artykuły w wersji elektronicznej (dobrej jakości skany artykułów z każdego miesięcznika, w którym nastąpiła publikacja); skan musi zostać wykonany w taki sposób, aby była widoczna data ukazania się artykułu w miesięczniku, a także tytuł/nazwa tego miesięcznika; nazwy skanów muszą zawierać w tytule daty publikacji oraz nazwy/tytuły miesięcznika, w których się ukazały; nośnik, na którym zostaną przekazane skany musi zostać oznaczony zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020. 14) Produkcja reklamowego spotu radiowego dotyczącego Projektu:  ilość: 1 produkcja, min. 20 sekund, lektor + podkład muzyczny,  dźwięk stereo zgodny z wymogami emisji wybranego nadawcy radiowego,  wyprodukowany spot radiowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z autorskimi prawami majątkowymi do spotu, na nośnikach CD w formacie mp3 – w dwóch egzemplarzach,  okładki/wierzchnie strony płyt CD muszą być logowane zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  treść spotu oraz jego ostateczny kształt Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Po otrzymaniu projektu spotu w jego ostatecznym kształcie, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego.  termin wykonania spotu: III kwartał 2018 r. 15) Emisja reklamowego spotu radiowego dotyczącego Projektu:  łączna ilość: 9 emisji w primetime, tj. w pasmach 7.00 - 9.00 oraz 14.00 - 16.00, na antenie stacji radiowych posiadających minimum 5% udziału w rynku lubelskim,  terminy emisji spotu: • III i IV kwartał 2018 r. – po 1 emisji w danym kwartale, • II i IV kwartał 2019 r. – po 1 emisji w danym kwartale, • II i IV kwartał 2020 r. – po 1 emisji w danym kwartale, • II i IV kwartał 2021 r. – po 1 emisji w danym kwartale, • I kwartał 2022 r. – 1 emisja,  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości emisji spotu radiowego w poszczególnych latach realizacji projektu przy niezmienionej łącznej liczbie emisji. Ww. zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 16) Produkcja reklamowego spotu telewizyjnego dotyczącego Projektu:  ilość: 1 produkcja, min. 25 sekund, lektor + podkład muzyczny,  dźwięk stereo zgodny z wymogami emisji wybranego nadawcy telewizyjnego,  treść spotu oraz jego ostateczny kształt Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Po otrzymaniu projektu spotu w jego ostatecznym kształcie, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego.  treść spotu nie może naruszać dóbr osób trzecich,  wykonanie spotu w technice wysokiej rozdzielczości z możliwością konwertowania zależnie od zastosowania (TV, Internet, itp.) do odpowiednich parametrów,  podczas odtwarzania materiałów multimedialnych musi znaleźć się oznaczenie zgodne z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  Wykonawca uzyska i przekaże Zamawiającemu wszelkie wymagane prawem zgody wszystkich osób biorących udział w spocie na udostępnianie wizerunku,  wyprodukowany spot telewizyjny Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z autorskimi prawami majątkowymi do spotu oraz ścieżki dźwiękowej i projektów graficznych, na nośnikach CD w formacie mp4 – w dwóch egzemplarzach.  termin wykonania spotu: III kwartał 2018 r. 17) Emisja reklamowego spotu telewizyjnego dotyczącego Projektu:  łączna ilość: 9 emisji po min. 25 sekund w telewizji o zasięgu lokalnym,  Wykonawca wykupi czas antenowy i przekaże do wyemitowania spot reklamowy w telewizji ogólnopolskiej docierającej do mieszkańców miasta Lublin i gmin ościennych o zasięgu lokalnym (pomiędzy godzinami 16.00 a 22.00),  terminy emisji spotu: • III i IV kwartał 2018 r. – po 1 emisji w danym kwartale, • II i IV kwartał 2019 r. – po 1 emisji w danym kwartale, • II i IV kwartał 2020 r. – po 1 emisji w danym kwartale, • II i IV kwartał 2021 r. – po 1 emisji w danym kwartale, • I kwartał 2022 r. – 1 emisja,  wyemitowany spot Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach, na nośnikach DVD i w formacie DVD lub AVI,  okładki/wierzchnie strony płyt CD muszą być logowane zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości emisji spotu telewizyjnego w poszczególnych latach realizacji projektu przy niezmienionej łącznej liczbie emisji. Ww. zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 18) Produkcja filmów informacyjnych o Projekcie:  łączna ilość: 2 produkcje,  długość każdego z filmów: min. 8 minut,  dźwięk stereo,  wykonanie filmów w technice wysokiej rozdzielczości z możliwością konwertowania zależnie od zastosowania (TV, Internet, itp.) do odpowiednich parametrów,  treść filmów nie może naruszać dóbr osób trzecich,  Wykonawca uzyska i przekaże Zamawiającemu wszelkie wymagane prawem zgody wszystkich osób biorących udział w filmie na udostępnianie wizerunku,  podczas odtwarzania materiałów multimedialnych musi znaleźć się oznaczenie zgodne z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020,  Wykonawca opracuje scenariusze, przygotuje i wyprodukuje materiały filmowe z ogólnymi informacjami o Projekcie: • film I – o rozpoczęciu Projektu, jego realizacji i ogólnych założeniach, w tym o spodziewanych rezultatach, • film II – o zakończeniu realizacji Projektu,  Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym scenariusz filmu informacyjnego o Projekcie oraz jego ostateczny kształt. Po otrzymaniu opracowanego filmu, Zamawiający w ciągu 7 dni, przekaże ewentualne uwagi i sugestie, które Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić a następnie uzyskać akceptację Zamawiającego.  Filmy powinny w szczególności: a) przedstawiać ogólnie instytucję Zamawiającego, tło historyczne, inwestycje dotychczas zrealizowane, podmioty odpowiedzialne za realizację projektu, b) ujmować cele, zakres rzeczowy projektu, spodziewane rezultaty, dokumentować działania związane z jego realizacją, c) być adresowane do mieszkanek i mieszkańców Lublina, inwestorów, zainteresowanych rozwojem infrastruktury miejskiej Lublina,  Wykonawca w celu prawidłowej realizacji filmów zapewni: a) montaż, b) udźwiękowienie filmów, c) oprawę muzyczną, d) narrację w języku polskim oraz zsynchronizowane napisy w języku angielskim do anglojęzycznej wersji filmów, e) przygotowanie filmów DVD: „mastering” (tzn. obróbka techniczna filmu, wyczyszczenie zakłóceń, itd.) oraz nagranie w formacie DVD.  Wykonawca przekaże Zamawiającemu filmy wraz z autorskimi prawami majątkowymi do filmów oraz ścieżki dźwiękowej i projektów graficznych na nośniku informatycznym – pamięć USB (typu USB Flash Drive, Flash Disk, Flashdrive), w liczbie po 200 sztuk każdego z filmów,  W ramach przedmiotu zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zakup, oznaczenie i dostawa nośników informatycznych (pamięć USB),  nośnik informatyczny – pamięć USB, o którym mowa powyżej musi spełniać poniższe wymagania: a) musi zostać oznaczony zgodnie z zasadami określonymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z dnia 14.06.2016 r. oraz w Karcie wizualizacji programu operacyjnego infrastruktura i środowisko 2014-2020, z uwzględnieniem nazwy projektu i logo Beneficjenta (Zamawiającego) b) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji min. 3 projekty nośników informatycznych (pamięć USB), z których Zamawiający wybierze 1 rodzaj,  termin wykonania filmu i dostawy na nośniku informatycznym (pamięć USB): • film I w terminie do 10.09.2018 r., • film II w terminie do 01.02.2022 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3 700,00 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.10.1.6 ppkt. od a) – do i) IDW. 3) Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt.10.1.6 ppkt. od a) – do i) IDW, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z pkt 10.8 IDW, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, musi udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. a) w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej innych podmiotów - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: - zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na potrzeby realizacji zamówienia (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW), - dokumenty, o których mowa w pkt. 10.1.4c) IDW (dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia), wystawione dla podmiotów, z których ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca będzie korzystał; b) w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów – Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: - zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji zdolności finansowych na potrzeby realizacji zamówienia (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW), - dokumenty, o których mowa w pkt. 10.1.4 b) IDW (Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej), wystawione dla podmiotów, z których zdolności finansowych Wykonawca będzie korzystał; c) w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na sytuacji finansowej innych podmiotów – Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: - zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji sprawozdania finansowego albo jego części lub innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności, na potrzeby realizacji zamówienia (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW), - dokumenty, o których mowa w pkt. 10.1.4a) IDW (Rachunek zysków i strat, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również odpowiednio z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzenia sprawozdania finansowego – inne dokumenty określające obroty (rozumiane jako przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów), wystawione dla podmiotów, z których sprawozdania finansowego Wykonawca będzie korzystał; d) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolności technicznej innych podmiotów – Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zobowiązanie tych podmiotów, udostępniających Wykonawcy zdolności techniczne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy własnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW); W opisanych powyżej przypadkach zobowiązania, o których mowa w pkt. 10.9 IDW należy złożyć wraz z ofertą. 6) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5. 7) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 8) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 9) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 10) Jeżeli zdolności techniczne lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 10.8 IDW, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 10.8 IDW. 11) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 8 do IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach