Przetargi.pl
Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług konserwacji i napraw dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia: 1) cz. 1 - konserwacja i naprawy dróg o nawierzchni twardej ulepszonej (bitumiczne, betonowe, z kostki betonowej i brukowej) oraz chodników, w szczególności w zakres zamówienia wchodzą: a) prace rozbiórkowe, b) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, chodników z kostki betonowej, granitowej z płyt betonowych, c) frezowanie nawierzchni bitumicznych, d) położenie warstw konstrukcyjnych, e) położenie, wymiana płyt betonowych, f) wymiana krawężników, g) regulacja wpustów ulicznych, studni kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych, h) wymiana zaworów i zasuw; 2) cz. 2 – konserwacja i naprawy dróg gruntowych, w szczególności: a) profilowanie nawierzchni dróg równiarką, z zagęszczeniem walcem, b) remont nawierzchni z uzupełnieniem ubytków żużlem paleniskowym lub tłuczniem lub destruktem bitumicznym lub mielonym gruzem, c) ścinka poboczy ścinarką mechaniczną, d) ułożenie nawierzchni z płyt, e) wykonanie korytowania, podsypki piaskowej, podbudowy z gruzu, f) regulacja włazów drogowych, g) konserwacja i udrożnienie rowów, h) kopanie rowów odwadniających trapezowych z profilowaniem skarp w trakcie wykonywania nowych odcinków dróg. 2. Szczegółowy wykaz usług napraw i konserwacji dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia oraz ich szacunkowe ilości są określone w załączniku nr 1 do siwz „Oferta”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o zamówienie cz. 1 i cz. 2 zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł). Wykonawca składający ofertę na cz. 1 – 5 000,00 zł; na cz. 2 – 3 000,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium są określone w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach