Przetargi.pl
Wykonanie usług kompleksowego sprzątania budynków biurowego oraz biurowo-mieszkalnego Nadleśnictwa Kościerzyna w roku 2024

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, Marii Skłodowskiej-Curie 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościerzyna
    Marii Skłodowskiej-Curie 6
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    REGON: 190036743
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług kompleksowego sprzątania budynków biurowego oraz biurowo-mieszkalnego Nadleśnictwa Kościerzyna w roku 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Na przedmiot zamówienia składa się świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości w 2024 roku w pomieszczeniach w budynku biurowym Nadleśnictwa Kościerzyna o łącznej powierzchni około 867,31 m2 oraz w budynku biurowo-mieszkalnym Nadleśnictwa Kościerzyna o łącznej powierzchni około 322,05 m2.2) Szczegółowy opis świadczenia zamówienia publicznego, w tym wykaz powierzchni biurowych, zakres i częstotliwość wykonywania prac, określa Opis Przedmiotu Zamówienia, który jest załącznikiem nr 9 do SWZ oraz wzór umowy, będący załącznikiem nr 8 do SWZ.3) Miejsce lokalizacji zamówienia publicznego:1) Budynek biurowy Nadleśnictwa Kościerzyna, położony w (83-400) Kościerzynie, przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie 6 oraz2) Budynek biurowo-mieszkalny Nadleśnictwa Kościerzyna, położony w (83-400) Kościerzynie, przy ulicy Marii Skłodowskiej-Curie 6A.4) UWAGA!!!Przedmiotem zamówienia nie jest sprzątnie i utrzymanie czystości w mieszkaniach znajdujących się w budynku biurowo-mieszkalnym.5) Zamawiający zatrudnia 56 pracowników, w tym:1) w budynku biurowym urzęduje 24 pracowników biurowych (12 prawników na parterze; 12 pracowników na piętrze);2) w budynku biurowo-mieszkalnym urzęduje 4 pracowników biurowych;3) 28 pracowników terenowych.6)Zamawiający dysponuje dwiema salami konferencyjnymi, w tym:1) W budynku biurowym małą salą konferencyjną mieszczącą 6 osób oraz2) W budynku biurowo-mieszkalnym dużą salą konferencyjną mieszczącą 50 osób7) W budynku biurowo-mieszkalnym znajduje się sala edukacji przyrodniczo-leśnej, która mieści 30 osób.8) Zamawiający szacuje, że poza pracownikami terenowymi, budynek biurowy i biurowo-mieszkalny odwiedza około 100 osób rocznie (interesanci, kontrahenci, klienci).9) Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określił w SWZ wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane niżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na realizacji pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 poz. 1510 z późn. zm.). Powyższy obowiązek będzie zwany dalej Obowiązkiem zatrudnienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności sprzątania i utrzymania czystości w trakcie realizacji zamówienia publicznego.Obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie odnosi się do koordynatora, o którym mowa w kryteriach pozacenowych oceny ofert (rozdział 21 SWZ).Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SWZ.10) Zamawiający obecnie nie przewiduje żadnych prac remontowych w budynku biurowym i biurowo-mieszkalnym w roku 2024, czego ostatecznie nie można wykluczyć. W przypadku wykonania prac remontowych w powyższych budynkach, Zamawiający przewidział możliwość zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, rozszerzając jej zakres o usługi sprzątania i utrzymania czystości w przypadku wystąpienia prac remontowych za dodatkowym wynagrodzeniem Wykonawcy ustalonym w toku negocjacji, o czym mowa we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.11) Poza zakresem i częstotliwością wykonywana zamówienia publicznego wynikającego z Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ), Zamawiającemu przysługuje prawo do dodatkowego zlecania Wykonawcy świadczenia usług dotyczących kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach parteru budynku biurowo-mieszkalnym Nadleśnictwa Kościerzyna: duża sala konferencyjna, korytarz, dwie łazienki, kuchnia o łącznej powierzchni: 136,74 m2.12) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.Powody niedokonania podziału zamówienia na części:Zamawiający nie zdecydował się na podzielenie zamówienia publicznego na części, gdyż potrzeba skoordynowania działań wielu Wykonawców w przypadku podziału zamówienia na części utrudniłaby prawidłową realizację całości zamówienia. Wykonanie zamówienia przez jednego Wykonawcę przyczynia się do lepszej organizacji procesu kontroli przez Zamawiającego. Ponadto jeden Wykonawca odpowiada za całość realizacji zamówienia, co ułatwia wyegzekwowanie tego samego standardu, poprawia spójność świadczenia usług tożsamych i egzekwowania określonego przez Zamawiającego poziomu (standardu) świadczenia tych usług. Jeden Wykonawca zapewnia lepszy efekt ekonomiczny zamówienia np. zakup tych samych środków chemicznych, czystości, jeden model organizacyjny pracy, tożsamość stawianych warunków pracownikom Wykonawcy. Wykonanie zamówienia w przypadku współdziałania kilku Wykonawców spowodowałoby utrudnienia i doprowadziło do sztucznego, niecelowego podziału obowiązków.Rozbicie odpowiedzialności za wykonanie zamówienia na wielu Wykonawców nie leży w interesie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach