Przetargi.pl
Wykonanie usług budowlanych w ramach bieżących remontów pomieszczeń budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu

Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7769407 , fax. 71 7769122
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7769407, fax. 71 7769122
    REGON: 021419270

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług budowlanych w ramach bieżących remontów pomieszczeń budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie usług budowlanych w ramach bieżących remontów pomieszczeń budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu. Szczegółowy zakres robót znajduje się w Formularzu cenowym i STWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 ze zm. oraz z 2017 r. poz. 1089 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, prowadzony w: Banku Getin Noble Bank S.A Nr konta 02 1560 0013 2000 9015 9000 0007 z podaniem tytułu: WADIUM-Przetarg BOU.A.471.9.2017 „Wykonanie usług budowlanych w ramach bieżących remontów pomieszczeń budynków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu” Wadium w formie pieniężnej winno znajdować się na wskazanym rachunku bankowym zamawiającego do dnia 23.10.2017 r. do godz. 1000. 4. Dokumenty wadialne (wadium) w formie niepieniężnej należy złożyć w kasie Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Wyb. J. Słowackiego 12-14 Wrocław pok. Nr 306 do dnia 23.10.2017 r. do godz. 1000 5. Kasa czynna jest od poniedziałku do piątku w godz.: 900 – 1000 i 1100 – 1300. 6. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 7. Zamawiający zwraca, zatrzymuje wadium zgonie z art.46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) uprawnień do wykonywania określonej czynności, a przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: wykonawca spełni warunek jeżeli do oferty dołączy dokument stwierdzający, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. osobami które będą wykonywać obowiązki kierownika robót budowlanych i kierownika robót elektrycznych posiadające wymagane uprawnienia budowlane, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz.1332 ze zm.) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Formularz cenowy (załącznik Nr 2 do SIWZ.). 3. Kopia dowodu wniesienia wadium. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 5. Wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art. 25a ust. 1 ustawy PZP (załącznik Nr 3 do SIWZ) 6. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, ust. 5 ustawy PZP (załącznik Nr 4 do SIWZ). 7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017r. poz.229 ze zm.) albo oświadczenie o tym, że nie należy do grupy kapitałowej oraz oświadczenie, że oferowane usługi budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (załącznik Nr 1 do SIWZ). 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017r. poz.229 ze zm.), albo oświadczenie o tym, że nie należy do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców albo składają wspólnie na jednym dokumencie podpisanym przez każdego wykonawcę. Składając listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej na jednym dokumencie, należy zaznaczyć, które podmioty dotyczą, którego wykonawcy. 9. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej Wykonawcy (załącznik Nr 5 do SIWZ). 10. Wykaz wykonanych robót-zdolność techniczna (załącznik Nr 6 do SIWZ). 11. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postepowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Zaświadczenia właściwej jednostki terenowej organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. c) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia. 12. Dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 150 000,00 tys. PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach