Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji obiektu szkolnego Zespołu Szkół Rolniczych w Sokółce przy ul. Polnej 1

Zarząd Powiatu Sokólskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7112008
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Sokólskiego
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 8
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 085 7112008
    REGON: 05065862800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji obiektu szkolnego Zespołu Szkół Rolniczych w Sokółce przy ul. Polnej 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji obiektu szkolnego Zespołu Szkół Rolniczych w Sokółce położonego w Sokółce przy ul. Polnej 1, o powierzchni zabudowy 831,27m2, kubaturze 12728,00m3. Skrócony opis zakresu robót: 1.Wykonanie odwodnienia fundamentów w poziomie ław. 2. Odtworzenie studzienek przyokiennych i chodników. 3. Całkowite ocieplenie ścian, łącznie ze ścianami poniżej poziomu terenu z zastosowaniem metody lekkiej mokrej. 4. Na ścianach poniżej poziomu terenu wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej. 5. Wykończenie ścian tynkiem cienkowarstwowym akrylowym. 6. Wykończenie cokołów oraz murków oporowych tynkiem dekoracyjnym kamyczkowym. 7. Wymiana skorodowanych obróbek blacharskich. 8. Remont tarasu i daszków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w ramach wymaganego doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za robotę odpowiadającą rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu Zamawiający uznaje wykonanie termomodernizacji budynku o kubaturze co najmniej 8 000 m3 i wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto każda. b) w ramach potencjału ludzkiego Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. osobę pełniącą funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) w zakresie potencjału ekonomicznego Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 złotych. b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 400 000,00 złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia(poparte dokumentami potwierdzającymi, iż roboty zostały należycie wykonane). 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi wraz z kserokopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów Wykonawca wskazał takie osoby. 5) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolka-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach