Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Gen. L. Okulickiego 29-29a-29b w Wałczu

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Budowlanych
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 258 50 53 , fax. 67 258 50 54
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu
    ul. Budowlanych 9/2
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 258 50 53, fax. 67 258 50 54
    REGON: 33097796600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbswalcz.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Gen. L. Okulickiego 29-29a-29b w Wałczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie termomodernizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy ulicy Gen. L. Okulickiego 29-29a-29b w Wałczu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a. Audycie energetycznym w zakresie związanym z ociepleniem; b. Dokumentacji projektowo – kosztorysowej. 3. Podane w dokumentacji projektowo - kosztorysowej nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. W przypadku zaoferowania materiałów/produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie załączyć opis materiałów równoważnych, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 10 pkt. e. SIWZ. 4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z audytem energetycznym oraz dokumentacją projektowo - kosztorysową oraz stanu zgodnego z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia tj.: a. Ocieplenie ścian zewnętrznych od strony podwórza i ściany szczytowej styropianem gr. 15 cm o współczynniku ƛ= 0,040 W/mK, wraz z robotami towarzyszącymi m.in. wymianą rur spustowych, ociepleniem ościeży przy oknach i drzwiach; b. Remont elewacji bez docieplenia od strony ulicy Okulickiego i Sportowej wraz z robotami towarzyszącymi ; c. Wymiana okien piwnicznych na nowe okna z PCV; d. Wykonania opaski z kostki brukowej POLBRUK, e. Wykonanie remontu ścian zewnętrznych wejść do piwnic i remontu zadaszenia wejść do piwnic od strony podwórza, f. Roboty przygotowawcze, towarzyszące i porządkowe; g. Roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zapleczy budowy, wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich; h. Zabezpieczenie obiektu przed zalaniem wodami opadowymi podczas prowadzenia prac; i. Roboty związane z usunięciem gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek z terenu budowy i jego zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.); j. Dostarczenie, montaż i demontaż i wykorzystanie wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy; k. Wszelkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 5. Organizacja budowy i warunki wykonawstwa: a. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego w terminie najpóźniej do momentu podpisania umowy kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej. Kalkulacja szczegółowa polegać powinna na obliczeniu ceny kosztorysowej jako sumy iloczynów: ilości ustalonych jednostek przedmiarowych, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nieobjętych nakładami rzeczowymi, kosztów pośrednich i zysku, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług; b. Najpóźniej do momentu podpisania umowy wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy i uzyskać akceptację Zamawiającego najpóźniej do 7 dni od momentu podpisania umowy, harmonogram rzeczowo-finansowy powinien zakładać terminy przekazania placu budowy i realizację zadań w sposób gwarantujący terminowe wykonanie zamówienia, powinien zawierać elementy robót, terminy ich wykonania i wartości - opisane i wyliczone w kosztorysie ofertowym oraz ukazywać realizację wszystkich zadań łącznie. c. Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia terenów budowy (teren budowy – przestrzeń, w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy) od Zamawiającego, zabezpieczenia i odpowiedniego oznakowania terenów budowy oraz ewentualnego zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt. d. Zgodnie z pismem Urzędu Miasta Wałcz sygn. akt. GN.6853.18.2017 z dnia 13 kwietnia 2017 r. Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do wykonywania prac wystąpić z wnioskiem o dzierżawę niezbędnego terenu działki od strony podwórza nr 2787/7, celem ustawienia rusztowania, kontenerów itp. Cena wskazana w piśmie Urzędu Miasta z zajęcie 1 m2 powierzchni wynosi 0,50 zł/dzień/1m2 oraz przed przystapieniem do wykonywania prac na działce nr 2839 tj. chodnik od strony ul. Sportowej wystąpić z wnioskiem o zajecie pasa drogowego, wniosek o zajecie pasa drogowego winien być sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004r. w sprawie określenia warunków udzielenia zamówień na zajecie pasa drogowego / DZ.U.Nr 140 poz 1481 z 2004r. Wykonawca zobowiązany jest ująć koszt dzierżawy placu i zajecie pasa drogowego w swojej ofercie. e. Zgodnie z pismem Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie nr O.Sz.Z-3.4341.102.2017.ujRT z dnia 21 kwietnia 2017 r. Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do wykonywania prac wystąpić z wnioskiem o zgodę na zajęcia chodnika na szerokości 1,2m i długości 20 m od strony ulicy Okulickiego na działce nr 2774/2 w GDDKiA , co najmniej 3 tygodnie przed planowanym terminem rozpoczęcia robót . Wykonawca zobowiązany jest ująć koszty zajecie pasa drogowego w swojej ofercie. f. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zabezpieczenia instalacji urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; b) dbania o porządek na terenie budowy oraz utrzymywanie terenu budowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; c) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych nawierzchni lub instalacji; d) kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; e) przestrzeganie zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż. na terenie budowy. g. Wykonawca zapewni wykonanie i kierowanie robotami budowlanymi przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Zmiana osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne na budowie (kierownik budowy), w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. h. Wykonawca zapewni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. i. Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późniejszymi zmianami); b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późniejszymi zmianami). Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązany jest stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. j. Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 290). Na żądanie Zamawiającego wykonawca okaże certyfikaty zgodności z polskimi normami lub aprobaty techniczne, atesty, deklaracje zgodności itd., każdego używanego na budowie wyrobu budowlanego. k. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje wynagrodzenie kosztorysowe, zgodnie z zapisami wzoru umowy. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: wszystkich pracowników fizycznych wykonujących prace ogólnobudowlane. 7. Obowiązek określony w ust. 3 dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane w ust. 6. 8. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w ust. 6 powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: a. formularz oferty W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. b. oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 niniejszej SIWZ (oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu); W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. c. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VII ust. 6 pkt b. SIWZ; jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. d. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. e. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1114 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. f. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 12. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b. ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. c. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, d. ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach