Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynków użyteczności publicznej (budynki szkolne) znajdujących się na terenie Gminy Trzebieszów w miejscowościach: Dębowica, Mikłusy oraz Trzebieszów realizowane w ramach projektu „Termomodernizacja budynków szkolnych w Gminie Trzebieszów” Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V – Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.

Urząd Gminy w Trzebieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-404 Trzebieszów, Trzebieszów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 25 7960355, 7960541 w. 204 , fax. 257 960 373
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Trzebieszowie
    Trzebieszów 89
    21-404 Trzebieszów, woj. lubelskie
    tel. 25 7960355, 7960541 w. 204, fax. 257 960 373
    REGON: 54771500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebieszow.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynków użyteczności publicznej (budynki szkolne) znajdujących się na terenie Gminy Trzebieszów w miejscowościach: Dębowica, Mikłusy oraz Trzebieszów realizowane w ramach projektu „Termomodernizacja budynków szkolnych w Gminie Trzebieszów” Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V – Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie w zakresie części I – wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Dębowicy, 21-404 Trzebieszów, Dębowica 70 obejmuje między innymi: 1.1. roboty demontażowe i przygotowawczo rozbiórkowe, 1.2. roboty budowlane, w tym: ocieplenie cokołu - ścian fundamentowych, ocieplenie ścian zewnętrznych, stolarka, ślusarka, izolacja stropów, ocieplenie cokołu - ścian fundamentowych, 1.3. montaż kompletnej instalacji c.o. (w tym: rury, przewody, grzejniki, izolacje termiczne, armatura odpowietrzająca, regulacyjna przewodowa, odcinająca i spustowa, regulacyjna grzejników, wykonanie prób szczelności), 1.4. przeprowadzenie prób rozruchu i przygotowanie do eksploatacji, 1.5. sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji, 1.6. przywrócenie pomieszczeń do stanu sprzed rozpoczęcia robót tj. wykonanie prac towarzyszących w tym naprawa lub wymiana posadzek, uzupełnianie ubytków w tynkach, malowanie miejsc (ścian, sufitów), które na skutek prowadzonych prac zostały uszkodzone lub zanieczyszczone, 1.7. wszelkie inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu zamówienia. 1.8. UWAGA!!! Prace będą prowadzone przy czynnym obiekcie. 2. Zamówienie w zakresie części II – wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Mikłusach, 21-404 Trzebieszów, Mikłusy 37 obejmuje między innymi: 2.1. roboty demontażowe i przygotowawczo rozbiórkowe, 2.2. roboty budowlane, w tym: ocieplenie cokołu - ścian fundamentowych, ocieplenie ścian zewnętrznych, stolarka, ślusarka, izolacja stropów, ocieplenie cokołu - ścian fundamentowych, 2.3. montaż kompletnej instalacji c.o. (w tym: rury, przewody, grzejniki, izolacje termiczne, armatura odpowietrzająca, regulacyjna przewodowa, odcinająca i spustowa, regulacyjna grzejników, wykonanie prób szczelności), 2.4. wykonanie kompletnej kotłowni (w tym: montaż kotła, rurociągów i armatury, instalacji odprowadzającej spaliny, komina, izolacje termiczne, wykonanie prób szczelności, wykonanie robót ogólnobudowlanych m.in.: wykonanie nowej posadzki, wymiana drzwi wejściowych, uzupełnianie ubytków w tynkach, malowanie ścian, sufitów i pokrywy studzienki), 2.5. wykonanie robót elektrycznych (w tym: wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej dla kotłowni, system ochrony przeciwporażeniowej wraz z pomiarami skuteczności ochrony przeciwporażeniowej), 2.6. przystosowanie i wyposażenie pomieszczenia do obowiązujących wytycznych p.poż (w tym: oznakowanie drogi i kierunku ewakuacji, miejsca lokalizacji sprzętu przeciwpożarowego, miejsca lokalizacji głównego wyłącznika prądu, zaopatrzenie w gaśnicę śniegową, 2.7. uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji UDT na eksploatację urządzenia (kotła i naczynia wzbiorczego), 2.8. przeprowadzenie prób rozruchu i przygotowanie do eksploatacji, 2.9. sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji, przekazanie instrukcji obsługi, 2.10. wszelkie inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu zamówienia. 2.11. UWAGA!!! Prace będą prowadzone przy czynnym obiekcie. 3. Zamówienie w zakresie części III - wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Trzebieszowie, 21-404 Trzebieszów, Trzebieszów Drugi 94 obejmuje między innymi: 3.1. roboty demontażowe i przygotowawczo rozbiórkowe, 3.2. roboty budowlane, w tym: ocieplenie cokołu - ścian fundamentowych, ocieplenie ścian zewnętrznych, stolarka, ślusarka, izolacja stropów, ocieplenie cokołu - ścian fundamentowych, 3.3. montaż kompletnej instalacji c.o. (w tym: rury, przewody, grzejniki, izolacje termiczne, armatura odpowietrzająca, rozdzielacze, regulacyjna przewodowa, odcinająca i spustowa, regulacyjna grzejników, wykonanie prób szczelności), 3.4. przeprowadzenie prób rozruchu i przygotowanie do eksploatacji, 3.5. sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji, 3.6. przywrócenie pomieszczeń do stanu sprzed rozpoczęcia robót tj. wykonanie prac towarzyszących w tym naprawa lub wymiana posadzek, uzupełnianie ubytków w tynkach, malowanie miejsc (ścian, sufitów), które na skutek prowadzonych prac zostały uszkodzone lub zanieczyszczone, 3.7. wszelkie inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu zamówienia. 3.8. UWAGA!!! Prace będą prowadzone przy czynnym obiekcie. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, wskazane i opisane w dokumentacji technicznej (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy (osoby kierujące budową/robotami) nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Powyższe dotyczy także osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów. 4. Wykonawca realizując prace termomodernizacyjne zobowiązany jest spełnić wszelkie założenia audytu energetycznego, będącego załącznikiem do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1. dla części I : 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. dla części II : 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). 3. dla części III: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: 2.1. określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); 2.2. jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt 2.1.) proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartości bez kwoty podatku (VAT). Uwaga: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3. Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (materiałów i urządzeń) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarów (materiałów i urządzeń) oferowanych przez wykonawcę – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych. 4. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 8. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4).2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 11. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobligowany będzie przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt III.4).2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach