Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynków: OSP w Chorągwicy, MGOPS w Wieliczce, OSP w Golkowicach,Szkoły Podstawowej w Golkowicach, OSP w Zabawie, Szkoły Podstawowej w Sygneczowie

Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 294 91 89 , fax. 012 294 91 89
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce
    ul. Słowackiego 51
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 294 91 89, fax. 012 294 91 89
    REGON: 12068127000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynków: OSP w Chorągwicy, MGOPS w Wieliczce, OSP w Golkowicach,Szkoły Podstawowej w Golkowicach, OSP w Zabawie, Szkoły Podstawowej w Sygneczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie termomodernizacji budynków: OSP w Chorągwicy, MGOPS w Wieliczce, OSP w Golkowicach,Szkoły Podstawowej w Golkowicach, OSP w Zabawie, Szkoły Podstawowej w Sygneczowie w ramach realizacji projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wieliczka – etap II” Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata2014-2020. Oś 4 Regionalna polityka energetyczna Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Poddziałanie 4.3.1 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – ZIT. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dla niżej wymienionych budynków w trybie „zaprojektuj i wybuduj”kompletnej dokumentacji technicznej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i audyt energetyczny oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji dla niżej wymienionych budynków: 1.1. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Chorągwicy, na działce nr 132/1, gmina Wieliczka: pow. użytkowa obiektu 641,39 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 2 112,65 m3, 2 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropu poddasza 434,90 m2, izolacja pionowa ścian zewn. 1 130,51m2, izolacja posadzki, wymiana okien, drzwi zewnętrznych, montaż c.o. cwu, inst. gazowej kotła gazowego, inst.odgromowej. 1.2. Budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Sienkiewicza 26, działka 499 gmina Wieliczka w Wieliczce: pow. użytkowa obiektu 281,06 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 742,73 m3,3 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropodachu 245,36m2, izolacja pionowa ścian zewn. 674,10 m2, wymiana okien zewn., i drzwi zewn., montaż gazowej kotłowni kondensacyjnej, przyłącze i inst. gazowa, c.o., inst. odgromowa. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej. 1.3. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Golkowicach, na działce 499/2 i 500, gmina Wieliczka: pow.użytkowa obiektu 376,78 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 1 133,55 m3, 2 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropodachu 415,35 m2, izolacja pionowa ścian zewn. 667,81 m2, izolacja podłogi, wymiana drzwi zewn., modernizacja inst. c.o. i cwu, inst. odgromowa 1.4. Budynek Szkoły Podstawowej w Golkowicach, działka 497 gmina Wieliczka: pow. użytkowa obiektu 1087,30 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 2 494,22 m3, 3/4 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropu i dachu 772,26 m2, izolacja pionowa ścian zewn. 1 009,47m2, wymiana okien, drzwi zewn., wymiana kotła na gazowy, inst. odgromowa. 1.5. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Zabawie, na działce 320/2, gmina Wieliczka: pow. użytkowa obiektu 522,22 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 1 435,77 m3, 2 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropodachu i stropu 383,17 m2, izolacja pionowa ścian zewn.777,95 m2, wymiana okien, drzwi zewn., bramy garażowej, montaż kotła gazowego, inst. odgromowa. 1.6. Budynek Szkoły Podstawowej w Sygneczowie, na działce 136/1, gmina Wieliczka: pow. użytkowa obiektu1 004,27 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 2 078,00 m3, 3 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropu i dachu 382,92 m2, wymiana okien zewn., i drzwi zewn.,modernizacja inst. c.o., inst. odgromowa. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej. 2. W ramach opracowań projektowych dla każdego z w/w budynków Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 2.1. Wykonanie projektu budowlanego; 2.2. Realizacja zapisów decyzji RDOŚ w Krakowie z dnia 30.1.2017 r. sygn.: OP-II.6335.144.2017.AF oraz wywiązanie się w imieniu Zamawiającego z deklaracji Burmistrza Wieliczki z dnia 20.2.2017 w sprawie opinii ornitologicznej i chiropterologicznej; 2.3. Sporządzenie projektów wykonawczych; 2.4. Uzgodnienie dokumentacji z Inwestorem; 2.5. Sporządzenie STWIOR; 2.6. Opracowanie planu BIOZ; 2.7. Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego; 2.8. Sporządzenie harmonogramu realizacji inwestycji uzgodnionego z Zamawiającym; 2.9. Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej; 2.10. Pełnienie nadzoru autorskiego; 2.11. Przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wnosi wadium: w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 12.3.2019 r. do godz. 9:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. 1.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącymi podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji. 1.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 uPzp, (pkt 13.4 SIWZ) przekaże (w sposób określony w pkt 8.1. SIWZ) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów (w sposób określony wpkt 8.2. SIWZ): 3.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Formularz ofertynależy porządzić na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia – W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów nazasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniuumożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcęz tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawieniadokumentów wraz z ofertą (w szczególności zobowiązania) które określają w szczególności: — zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, — sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówieniapublicznego, — zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, — czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje robotybudowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.3) Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty (oryginał lub kopiapotwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach