Przetargi.pl
Wykonanie terenów zielonych i ich pielęgnacja na terenie Gminy Dopiewo: Zadanie nr 1: Wiosenne założenie zieleni na terenie Gminy Dopiewo Zadanie nr 2: Pielęgnacja zieleni posadzonej w latach wcześniejszych na terenie Gminy Dopiewo

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62070 Dopiewo, ul. Leśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 618 148 092
  • Data zamieszczenia: 2019-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna
    62070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 618 148 092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie terenów zielonych i ich pielęgnacja na terenie Gminy Dopiewo: Zadanie nr 1: Wiosenne założenie zieleni na terenie Gminy Dopiewo Zadanie nr 2: Pielęgnacja zieleni posadzonej w latach wcześniejszych na terenie Gminy Dopiewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): a) Zadanie nr 1: Wiosenne założenie zieleni na terenie Gminy Dopiewo: 77.00.00.00-0 Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, 77.30.00.00-3 Usługi Ogrodnicze b) Zadanie nr 2: Pielęgnacja zieleni posadzonej w latach wcześniejszych na terenie Gminy Dopiewo 77.00.00.00-0 Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, 77.30.00.00-3 Usługi Ogrodnicze 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wykonanie terenów zielonych i ich pielęgnacja na terenie Gminy Dopiewo , w ramach każdego z 2 niżej wskazanych zadań (części): Zadanie nr 1: Wiosenne założenie zieleni na terenie Gminy Dopiewo Zadanie nr 2: Pielęgnacja zieleni posadzonej w latach wcześniejszych na terenie Gminy Dopiewo 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdego z 2 zadań (2 części), został opisany w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. Termin wykonania zamówienia: 4.1. zadanie nr 1 : a) czynności wskazane w §2 ust. 1 pkt a) projektu umowy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2019 r., b) czynności wskazane w §2 ust. 1 pkt b) projektu umowy w terminie od zakończenia prac wymienionych §2 ust. 1 pkt a), potwierdzonych protokołem odbioru częściowego, do dnia 31.10.2019 r., c) czynności określone w §2 ust. 1 pkt c) projektu umowy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2019 r., d) czynności wskazane w §2 ust. 1 pkt d) projektu umowy będą realizowane systematycznie w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru częściowego, prac wskazanych w §2 ust. 1 pkt c). ( tj. do 30.04.2020r.) 4.2. zadanie nr 2 : przez kolejne 9 miesięcy od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 – 4.000,00 zł - Zadanie nr 2 – 3.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w niniejszym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ wraz z kosztorysem wg. podanego wzoru dla danego zadania, 2) oświadczenia wymienione w pkt. 10. 1-4 niniejszej SIWZ - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ., 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów do oferty załączyć powinien zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach