Przetargi.pl
Wykonanie szkoleń w ramach projektu pn. Opracowanie i realizacja programu rozwojowego kierunku pielęgniarstwo PPWSZ w Nowym Targu oraz utworzenie monoprofilowego centrum symulacji medycznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, Nr projektu: POWR.05.03.00-00-0068/17

Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Kokoszków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 610 709 , fax. 1 082 610 708
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 610 709, fax. 1 082 610 708
    REGON: 49272240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppwsz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie szkoleń w ramach projektu pn. Opracowanie i realizacja programu rozwojowego kierunku pielęgniarstwo PPWSZ w Nowym Targu oraz utworzenie monoprofilowego centrum symulacji medycznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, Nr projektu: POWR.05.03.00-00-0068/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkoleń w ramach projektu pn. „Opracowanie i realizacja programu rozwojowego kierunku pielęgniarstwo PPWSZ w Nowym Targu oraz utworzenie monoprofilowego centrum symulacji medycznej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Osi priorytetowej V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie nr 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, Nr projektu: POWR.05.03.00-00-0068/17 2. Rodzaje szkoleń: - szkolenie praktyczne kadry uczelni dla 23 osób - szkolenie praktyczne instruktora symulacji medycznej dla 10 osób w zakresie: • szkolenie praktyczne instruktora niskiej wierności w pielęgniarstwie; • szkolenie praktyczne instruktora symulacji przedmiotów specjalistycznych w pielęgniarstwie - pośrednia wierność; • szkolenie praktyczne instruktora symulacji wysokiej wierności w pielęgniarstwie; - staże/szkolenia/kursy dla techników/informatyków symulacji medycznej w ośrodkach krajowych dla 3 osób; - szkolenie praktyczne egzaminatora OSCE w pielęgniarstwie dla 18 osób; - staże/kursy dla nauczycieli planujących wykorzystanie symulacji medycznej w nauczaniu przedmiotów dla 8 osób - szkolenie podstawowe z zasad prowadzenia zajęć symulacyjnych z wykorzystaniem pacjentów standaryzowanych dla 5 osób. Szkolenia w formie wyjazdowej i/lub stacjonarnej. Przedmiotem zamówienia jest także: 2.1. Organizacja i zapewnienie przez Wykonawcę, podczas szkoleń wyjazdowych - odbywających się poza siedzibą Zamawiającego, transportu uczestnikom szkoleń pojazdem (z ważną polisą ubezpieczeniową oraz wyposażonym w sprawnie działające ogrzewanie/klimatyzację) na trasach: a) siedziba Zamawiającego – miejsce noclegu (i z powrotem); b) miejsce noclegu – miejsce szkolenia i z powrotem - przy założeniu, że odległość pomiędzy tymi lokalizacjami przekracza 1km. Dotyczy wszystkich dni trwania szkolenia wyjazdowego. 2.2. Zapewnienie przez Wykonawcę, podczas szkoleń wyjazdowych - odbywających się poza siedzibą Zamawiającego, noclegu dla uczestników szkolenia zgodnie z wymogami: a) standard hotelu: max. 3* (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, t.j. Dz. U. 2017r., poz. 2166 ); b) zakwaterowanie: pokój jednoosobowy lub dwuosobowy, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego; c) lokalizacja miejsca noclegowego: nie dalej niż 10 km od miejsca realizacji szkolenia; 2.3. Przedmiotem zamówienia jest również zapewnienie przez Wykonawcę, podczas szkoleń przerw kawowych i wyżywienia dla uczestników szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 1a lub nr 1b. Szczegóły dotyczące przerw kawowych i wyżywienia zostaną ustalone z Zamawiającym minimum 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 2.4. Wykonawca musi dysponować ośrodkiem do przeprowadzenia szkoleń a także dysponować w tych ośrodkach/zasobach szkoleniowych, tj. w miejscu szkolenia wyjazdowego, sprawnymi technicznie symulatorami, fantomami oraz trenażerami w ilości wystarczającej do przeprowadzenie szkoleń. 2.5. Wykonawca musi zapewnić, do realizacji przedmiotowych szkoleń, kadrę szkoleniową w odpowiedniej liczbie osób, tj. przynajmniej jeden szkolący na daną grupę tematyczną – zgodnie z podziałem wskazanym w załączniku 1 - i spełniającą minimalne wymagania Zamawiającego określone w SIWZ z uwzględnieniem podziału na tematykę szkoleń i grupy ćwiczeniowe/wskazane przez Zamawiającego i spełniającą wymagania konieczne do przeprowadzenia przedmiotu umowy. 2.6. Wykonawca musi zapewnić podczas realizacji przedmiotu umowy m. in.: a) instruktorów/trenerów symulacji medycznej, posiadających uprawnienia do wykonywania zawodów: lekarz, pielęgniarka, ratownik medyczny; b) przedstawicieli innych zawodów, w zależności od potrzeb programu szkolenia (np. psycholog, informatyk, technik symulacji medycznej itp.). 2.7. Wykonawca oświadcza, iż szkolenia wyjazdowe będą przeprowadzone w odległości max. 600 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dokona pomiaru najkrótszej trasy, którą można pokonać transportem samochodowym/autobusowym, przy użyciu Google Maps. Zamawiający jako punkt początkowy i punkt końcowy trasy przyjmie: adres siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71 i adres ośrodka/ sali szkoleniowej. 2.8. Wykonawca oświadcza, iż podczas realizacji usługi uwzględni efekty kształcenia dla kierunku pielęgniarstwa wymienione w dokumencie „Poprawa jakości kształcenia w zawodach medycznych poprzez rozwój nauczania z wykorzystaniem symulacji” z 20.04.2015. 2.9. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu autorskie prawa majątkowe do wytworzonych, w ramach realizacji przedmiotu umowy, materiałów oraz dokumentów. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia list obecności uczestników szkoleń. Oryginały list obecności uczestników szkoleń zostaną, po zakończeniu każdego ze szkoleń, przekazane Zamawiającemu. 2.11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych a także list uczestnictwa w przerwach kawowych i obiadach (lunch) oraz list osób korzystających z ewentualnego transportu. Oryginały list zostaną przekazane Zamawiającemu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1, 1a i 1b do SIWZ, które stanowią integralną część SIWZ. 4. Zamówienie wykonywane będzie w oparciu o obowiązujące akty prawne właściwe w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy – pkt XVIII SIWZ. 5. Jeśli w dokumentacji występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności - w zakresie opisanym w dokumentacji. 6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza ofert wariantowych i nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 8. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 9. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 11. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.ppwsz.edu.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach