Przetargi.pl
Wykonanie systemu wentylacji w dużej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. UNICEF w Bielanach Wrocławskich. CPV 45331200-8

Szkoła Podstawowa w Bielanach Wrocławskich ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Akacjowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 311 27 93, , fax. 71 311 04 83
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Bielanach Wrocławskich
    Akacjowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 71 311 27 93, , fax. 71 311 04 83
    REGON: 93224524300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola.sisco.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu wentylacji w dużej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. UNICEF w Bielanach Wrocławskich. CPV 45331200-8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie systemu wentylacji w dużej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. UNICEF w Bielanach Wrocławskich. CPV 45331200-8 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia 25.06.2018r. do dnia 24.08.2018r. 3. Na przedmiot umowy Wykonawca udzieli min. 36 m-cy gwarancji, licząc od dnia odbioru końcowego. 4. W zakresie realizacji należy przewidzieć oprócz robót wg. ww. dokumentacji wszystkie niezbędne roboty towarzyszące w celu prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami ukończenia zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 złotych w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 PZP, tj.: a) w pieniądzu (przelew); b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: Zestawienie kosztów zadania – wg załącznika do SIWZ; Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach