Sąd Okręgowy w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, Waryńskiego 45
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875631300
- Data zamieszczenia: 2023-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Suwałkach
Waryńskiego 45
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875631300
REGON: 000570683 - Adres strony internetowej zamawiającego: suwalki.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45 oraz w budynkach Sądu Rejonowego w Ełku ul. Małeckich 4 i ul. Konopnickiej 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I: Wykonanie systemu kontroli dostępu i systemu rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45 (z podziałem na część użytkowaną przez Sąd Rejonowy oraz Sąd Okręgowy w Suwałkach).Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca dostawę i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu i Rejestru Czasu Pracy. W ramach zadania przewiduje się dostosowanie istniejącej instalacji niskoprądowej do wytycznych Ministerstwa Sprawiedliwości dot. Zabezpieczenia technicznego uwzględniające obecny stan zabezpieczenia obiektu. Zastosowany system powinien być zgodny z zaleceniami normy PN-EN 60893-11-1 „Systemy alarmowe i elektroniczne systemy zabezpieczeń część 11 -1: Elektroniczne systemy kontroli dostępu, wymagania dotyczące systemów i komponentów” gdzie jako podstawowy wskazuje się minimum 2 stopień zabezpieczenia. Biorąc pod uwagę wymagania dotyczące kontroli wejścia i wyjścia zaleca się stosowanie systemu spełniającego stopień 3. System SKD musi być zintegrowany z systemem RCP w postaci automatycznego eksportu zdarzeń i spełniać wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych- RODO, w zakresie anonimizacji danych osobowych.Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w załącznikach nr 10a,b, 11,12 do SWZ.Wykonanie systemu kontroli dostępu i systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Ełku: w budynkach przy ul. Małeckich 4 i ul. Konopnickiej 4 .Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca dostawę i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu i Rejestru Czasu Pracy. W ramach zadania przewiduje się dostosowanie istniejącej instalacji niskoprądowej do wytycznych Ministerstwa Sprawiedliwości dot. Zabezpieczenia technicznego uwzględniające obecny stan zabezpieczenia obiektu. Zastosowany system powinien być zgodny z zaleceniami normy PN-EN 60893-11-1 „Systemy alarmowe i elektroniczne systemy zabezpieczeń część 11 -1: Elektroniczne systemy kontroli dostępu, wymagania dotyczące systemów i komponentów” gdzie jako podstawowy wskazuje się minimum 2 stopień zabezpieczenia. Biorąc pod uwagę wymagania dotyczące kontroli wejścia i wyjścia zaleca się stosowanie systemu spełniającego stopień 3. System SKD musi być zintegrowany z systemem RCP w postaci automatycznego eksportu zdarzeń i spełniać wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych- RODO, w zakresie anonimizacji danych osobowych.Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w załącznikach nr10 c,d 13,14 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42961100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną