Przetargi.pl
Wykonanie systemu audiowizualnego, nagłośnienia, techniki sceny i oświetlenia scenicznego wraz z nadrzędnym systemem centralnego sterowania oraz wyposażeniem użytkowym sal dydaktycznych i zaplecza sceny dla Auli Szkoły Muzycznej w Szamotułach.

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wacława z Szamotuł ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. 3 Maja 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 2921318 , fax. 0-61 2921318
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wacława z Szamotuł
    ul. 3 Maja 8 8
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 2921318, fax. 0-61 2921318
    REGON: 30006677400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu audiowizualnego, nagłośnienia, techniki sceny i oświetlenia scenicznego wraz z nadrzędnym systemem centralnego sterowania oraz wyposażeniem użytkowym sal dydaktycznych i zaplecza sceny dla Auli Szkoły Muzycznej w Szamotułach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie systemu audiowizualnego, nagłośnienia, techniki sceny i oświetlenia scenicznego wraz z nadrzędnym systemem centralnego sterowania oraz wyposażeniem użytkowym sal dydaktycznych i zaplecza sceny dla Auli Szkoły Muzycznej w Szamotułach. Wszystkie urządzenia i instalacje nagłośnieniowe i oświetleniowe muszą posiadać certyfikaty CE, atesty, homologacje lub deklaracje zgodności oraz dokumenty dopuszczające do sprzedaży i użytku. 2. Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu koncepcję wykonania instalacji audio-video w Sali dydaktycznej oraz w studiu nagrań dla dostarczanego wyposażenia 3. W zakresie przedmiotu zamówienia należy wykonać modernizację studia nagrań - montażem okna z szybą akustyczną RW40 dB. 4. Szczegółowy opis urządzeń wraz z parametrami technicznymi stanowiących przedmiot zamówienia, zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ: 5. Dokumentacja projektowa - pierwotna dostępna na stronie internetowej: www.bip.e-ca.pl/0506 w zakładce Zamówienia publiczne. 6. Zakres prac obejmuje wykonanie zabezpieczenia p.poż. RE 60 minut, podciągów stalowych HEB200 w pomieszczeniu piwnicy 00.3. 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dotyczą instalacji audiowizualnej oraz nagłośnienia, techniki sceny i oświetlenia scenicznego wraz z nadrzędnym systemem centralnego sterowania. - Projekt rozmieszczenia urządzeń z trasą kablową. 8. Miejsce realizacji zadania: Aula Szkoły Muzycznej w Szamotułach, ul. 3-go Maja 8. 9. Z uwagi na idealny stan techniczny i estetyczny obiektu (obiekt na gwarancji budowlanej) przed złożeniem oferty zaleca się jako niezbędne, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 10. Sprzęt i materiały stanowiące przedmiot dostawy i montażu muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 2015 i pochodzić z seryjnej produkcji, zakupione przez Wykonawcę z legalnych kanałów dystrybucji na terenie Polski (aby gwarancja na poszczególne komponenty była realizowana na terenie kraju). 11. Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń, instalacji, wyrządzonych szkód podczas wykonywania robót i dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów uszkodzonych obiektów, 12. Podstawą rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie protokół odbioru końcowego prac montażowych oraz poprawnie wystawiona na jego podstawie faktura. Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. 13. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane), polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp i p.poż. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, własne oraz innych osób znajdujących się w miejscu prowadzenia prac oraz na swój koszt zabezpiecza urządzenia, sprzęt i materiały pozostawione na miejscu prac. 15. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 16. Kody Wspólnego Słownika Zamówień - 31.52.72.60.-6 System oświetleniowy 32.34.24.00.-6 Sprzęt nagłaśniający 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 32300000-6 Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32322000-6 Urządzenia multimedialne 32340000-8 Mikrofony i głośniki 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca składa jedną ofertę na całość zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 19. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia a także w momencie reklamacji, jeżeli będzie to konieczne i wymagane przez Zamawiającego, dostawa porównywalnego (zamiennika) zareklamowanego sprzętu na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy na okres reklamacji. Termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru. 20. Wykonawca podczas odbioru końcowego niniejszego zamówienia przekaże wszelkie dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia : opieczętowane i datowane (na dzień odbioru) karty gwarancyjne, certyfikaty, atesty lub inne dokumenty stwierdzające zgodność wyrobu z określonymi przepisami lub normami) oraz instrukcje obsługi w języku polskim. 21.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia podstawowego szkolenia w obsłudze zamontowanych urządzeń co najmniej 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego. 22. Udzielona gwarancja nie wyklucza możliwości dochodzenia swoich praw przez Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady, a początkiem biegu terminu rękojmi jest wydanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu po pozytywnym podpisaniu końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 23. Jeżeli w dokumentacji do wykonania przedmiotowego zamówienia zostały przedstawione wskazania techniczne, materiały, urządzenia lub osprzęt wskazujące na konkretnego producenta, należy traktować je jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, materiały, urządzenia lub osprzęt z zachowaniem odpowiednich, równoważnych (tj. nie gorszych niż wskazane) parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego przedmiotu zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, sprawdzeń, badań i opinii na temat przyjętych przez siebie rozwiązań, materiałów, urządzeń i osprzętu. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań i materiałów (produktów) równoważnych do tych, jakie zostały wskazane w dokumentacjach technicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE (Unii Europejskiej) oraz będą posiadały parametry takie same lub zbliżone do tych, jakie zostały określone w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315272606
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w kwocie 15.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. poz. 1804). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 14 1010 1469 0028 6013 9120 1000, z dopiskiem Wadium i tytułem postępowania. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający, z zastrzeżeniem pkt. 8, zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zaleca się, aby oryginał wadium wniesionego w innej formie niż forma pieniężna został załączony do oferty w sposób umożliwiający Zamawiającemu dokonanie jego zwrotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.e-ca.pl/0506
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach