Przetargi.pl
Wykonanie świetlnej iluminacji świątecznej na terenie miasta Piły w latach 2016-2019 (sezon zimowy: 2016-2017; 2017-2018 i 2018-2019)

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, Pl. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 126 210 , fax. 672 123 566
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 126 210, fax. 672 123 566
    REGON: 63833000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie świetlnej iluminacji świątecznej na terenie miasta Piły w latach 2016-2019 (sezon zimowy: 2016-2017; 2017-2018 i 2018-2019)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wynajem elementów iluminacji świątecznych, 2) montaż elementów iluminacji świątecznych w lokalizacjach i terminach wskazanych przez Zamawiającego, 3) demontaż elementów iluminacji świątecznych w terminach wskazanym przez Zamawiającego, 4) przechowanie elementów iluminacji świątecznych, 5) z uwagi na fakt, że elementy iluminacji świątecznej zostaną zamontowane na słupach oświetleniowych należących do Grupy Kapitałowej Enea, warunkiem koniecznym udziału w postępowaniu jest posiadanie zgody właściciela słupów oświetleniowych (Enea Oświetlenie Sp. z o.o. Oddział Poznań Rejon Oświetleniowy Piła al. Poznańska 34, 64-920 Piła) oraz doliczenie do wartości iluminacji kosztów związanych z umieszczeniem elementów iluminacji na słupach stanowiących własność wyżej wymienionej spółki, 6) wszystkie materiały dostarcza Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do stałego nadzoru nad poprawnym działaniem iluminacji i jej elementów. Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów w razie dewastacji, kradzieży lub innych uszkodzeń spowodowanych np. warunkami atmosferycznymi. Koszty takich napraw Wykonawca winien wkalkulować w swojej ofercie (w interesie Wykonawcy leży ubezpieczenie się od tego typu zdarzeń). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (SOPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316100-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach