Przetargi.pl
Wykonanie studni awaryjnej głębinowej nr 2 wraz z obudową na terenie stacji uzdatniana wody w m. Jaroszewice Rychwalskie – zaprojektuj i wybuduj

Gmina Rychwał ogłasza przetarg

  • Adres: 62570 Rychwał, Plac Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2481001 w. 22 , fax. 632 481 055
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rychwał
    Plac Wolności 16
    62570 Rychwał, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2481001 w. 22, fax. 632 481 055
    REGON: 31101919000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychwal.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie studni awaryjnej głębinowej nr 2 wraz z obudową na terenie stacji uzdatniana wody w m. Jaroszewice Rychwalskie – zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie studni awaryjnej głębinowej nr 2 wraz z obudową na terenie stacji uzdatniana wody w m. Jaroszewice Rychwalskie – zaprojektuj i wybuduj”. 2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 2.1 Etap I – Wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej, w oparciu o obowiązujące przepisy. Wykonawca winien opracować dokumentację projektową w zakresie zgodnym z „Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, programu funkcjonalno-użytkowy” w zakresie przewidzianym dla obiektów, które nie wymagają pozwolenia na budowę. Wykonawca przed złożeniem dokumentacji projektowej, winien uzyskać przez Zamawiającego akceptację opracowanej dokumentacji. UWAGA: Zakres prac etapu I nie obejmuje:  uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji, którą została wydana 15 września 2016 r - załącznik nr G do projektu prac geologicznych załączonego do SIWZ  wykonania projektu robót geologicznych, który sporządzono w październiku 2016 r. i zatwierdzony decyzją Marszałka Województwa Wielkopolskiego 19.01.2017 r. - załącznik nr 5 do SIWZ  wykonania operatu wodnoprawnego na wykonanie studni nr 2 sporządzonego w maju 2017 r. i zatwierdzonego decyzją Starosty Konińskiego dnia 19.06.2017 r. (WS.6341.68.2017) – załącznik nr 6 do SIWZ. 2.2 Etap II – Przedmiotowe przedsięwzięcie polegać będzie na wykonaniu ujęcia urządzenia wodnego – studni głębinowej, awaryjnej nr 2 ujmującej wodę z utworów trzeciorzędowych – mioceńskich wraz z obudową, zasilaniem energetycznym i rurociągiem tłocznym, o wydajności studni Q = 72,0 m3/h i głębokości 92,0 m p.p.t. Rurociąg doprowadzający wodę surową z projektowanej awaryjnej studni nr 2 należy spiąć z rurociągiem doprowadzającym wodę z istniejącej studni nr 1 za pomocą odpowiednich kształtek przejściowych i jednym rurociągiem woda surowa zostanie doprowadzona do budynku stacji uzdatniania wody. 3. Szczegółowy zakres prac i sposób ich realizacji określony został również w załącznikach do SIWZ obejmujących: Program Funkcjonalno–Użytkowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 4 do SIWZ), projekt robót geologicznych (załącznik nr 5 do SIWZ ) oraz operat wodnoprawny (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45255110-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; c) jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale V SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 2A i 2B do SIWZ) d) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach