Przetargi.pl
Wykonanie stałych elementów aranżacji wystawy w salach wystawowych Muzeum w Grudziądzu

Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 46 59063 do 66 , fax. 56 46 59 066
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi w Grudziądzu
    ul. Wodna 42434
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 46 59063 do 66, fax. 56 46 59 066
    REGON: 701090600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie stałych elementów aranżacji wystawy w salach wystawowych Muzeum w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stałych elementów aranżacji wystawy w salach wystawowych Muzeum w Grudziądzu. 2.Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania jest I etapem prac związanych z przygotowaniem realizacji stałej wystawy "Centrum Wyszkolenia Kawalerii". 3.Prace będą wykonywanie w siedzibie Muzeum im. ks. dr. Władysława Łęgi w Grudziądzu, przy ul. Klasztornej 4 (Pałac Opatek). 4.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 oraz projekt plastyczno – wnętrzarski (załącznik nr 1a) dołączony do niniejszej SIWZ. 5.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią formularza oferty – załącznika nr 2 do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 6.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - związanych z wykonaniem stałych elementów aranżacji wystawy. 7.Wszędzie, gdzie są wskazane jakiekolwiek znaki towarowe, nazwy, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych produktów równoważnych o nie gorszej jakości niż wskazane. 8.Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy do przedstawienia szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia. 9.Zaleca się, aby wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia na miejscu, dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i wykonania zamówienia. W celu umówienia terminu wizji należy kontaktować się z Panem Wojciechem Kozłowskim, tel. 56 46 590 63 w. 14, e-mail: administracja@muzeum.grudziadz.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71500000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: nr rachunku: 14 1020 5040 0000 6902 0151 4611 z dopiskiem na przelewie: „Wadium. Znak sprawy: DG/ZP-1-9/2017”. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz - w formie określonej w ust. 2 pkt 2-5 Rozdziału XIV SIWZ: oryginał dokumentu można zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „wadium – przetarg – numer sprawy”) - natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy można załączyć do składanej oferty. lub można dołączyć oryginał dokumentu wadialnego do oferty. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale XIV ust. 2 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 oraz art. 148 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną