Przetargi.pl
Wykonanie sieci wodociągowej w ulicy Modrej i przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Modrej 69b w Gdańsku.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-865 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 134a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5207000 , fax. 058 5207001
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Marynarki Polskiej 134a 134a
    80-865 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5207000, fax. 058 5207001
    REGON: 00283702100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie sieci wodociągowej w ulicy Modrej i przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Modrej 69b w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w ulicy Modrej i przyłącza kanalizacyjnego do budynku przy ul. Modrej 69b w Gdańsku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w kwocie 2000.00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym : a) udokumentowanie zakończenia w ciągu ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na wykonaniu sieci wodociągowej o wartości powyżej 75000 zł brutto każda; b) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przed?miotu zamówienia, tj. pełnienia samodzielnej funkcji kie?rownika budowy w specjalności sanitarnej o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu robót i przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6b siwz, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą, w terminie podanym w SIWZ, niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5a specyfikacji, muszą być: - wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzu?jące budowę, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót, - dokumenty potwierdzające, że ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie, np. referencje; b) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji, muszą być: - wykaz osób, które będą pełniły funkcje kierownika budowy, - uprawnienia budowlane tych osób oraz, - zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przy?należność tych osób do tej izby na dzień składania ofert; c) dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do specyfikacji: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania robót, z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Harmonogram należy sporządzić określając terminy wykonania w dniach (nie datach) z uwzględnieniem ogólnego terminu wykonania określonego we wzorze umowy. Sporządzając harmonogram należy przyjąć maksymalnie okres realizacji- 30 dni. d) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach