Przetargi.pl
Wykonanie sieci oświetlenia oraz zasilania fontanny przy Placu Karpeckiego w Mikołowie

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 510219434
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
    Karola Miarki 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 510219434
    REGON: 365421894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie sieci oświetlenia oraz zasilania fontanny przy Placu Karpeckiego w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia oraz zasilania fontanny na Placu Karpeckiego w Mikołowie na podstawie Projektu Budowlanego budowy oświetlenia ulicznego w Mikołowie przy Placu Karpeckiego, ul. Prusa. Krawczyka, Katowickiej wykonanego przez inż. Bartłomieja Kozaczka – Firma Projektowo-Wykonawcza EL-PROJEKT Spółka Cywilna z siedzibą w Skoczowie, ul. Bielska 22. Projekt Budowlany, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, opis niezbędnych materiałów do użycia stanowią załącznik do SIWZ. 2.Zakres prac: a) Zamówienie obejmuje tylko i wyłącznie wykonanie oświetlenia na Placu Karpeckiego. Pozostałe odcinki sieci oświetlenia ulicznego nie są realizowane na etapie tego zamówienia. Zakres do wykonania został zaznaczony w projekcie. W ramach zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem szafę oświetlenia ulicznego wraz z kompletnym wyposażeniem i zegarem astronomicznym, przystosowaną do wyprowadzenia 6 obwodów oświetlenia ulicznego. Szafę należy postawić obok złącza i podłączyć kablem do złącza, które zostanie wykonane przez TAURON. b) Na odcinku od szafy oświetlenia ulicznego do Placu Karpeckiego należy ułożyć 3 kable YAKY 4x35mm2. Jeden kabel zasili oświetlenie na Placu Karpeckiego, drugi kabel zasili sterowanie fontanny a trzeci stanowić będzie rezerwę do zasilenia w przyszłości oświetlenia na ulicy Katowickiej, kabel ten należy wprowadzić do słupa nr 2/7 i nie podłączać go. Razem z kablami w wykopie ułożyć bednarkę ocynkowaną FeZn na całej długości trasy kabli, które zasilą oświetlenie i sterowanie fontanny na Placu Karpeckiego. c) Na bazie istniejącego projektu wykonać słupy stylowe szt. 7 (proponowany kształt w załącznikach (nr 1, 2 i 3) w nawiązaniu do słupów istniejących na Rynku, ul. Jana Pawła II. d) Na słupach zabudować oprawy LED (proponowany kształt w załączniku nr 4) klosz przeźroczysty malowany od góry do połowy na kolor czarny w nawiązaniu do istniejących opraw na Rynku i ul. Jana Pawła II. Średnica klosza 400 mm, moc oprawy w przedziale 20-25W. Moduł LED wbudowany na stałe w górnej części oprawy. Oprawa musi posiadać możliwość podłączenia do zewnętrznego systemu sterowania poprzez 0-10 V. e) Wykonanie przewiertu pod 3 kable pod ulicą Prusa w miejscu pokazanym w projekcie. Ułożenie kabla (7 m) zgodnie z projektem pomiędzy szafą oświetlenia ulicznego a istniejącym słupem przy ul. Prusa. f) Demontaż 6 szt. opraw SGS z słupa stalowego o wysokości 12m i przekazanie ich Gminie Mikołów (Zakład Usług Komunalnych). Demontaż istniejącego słupa stalowego na Placu Karpeckiego o wysokości 12 m (cięcie i przekazanie do Zakładu Usług Komunalnych w Mikołowie). g) Zapewnienie geodezyjnego wytyczenia robót i pełnej obsługi geodezyjnej; h) Zapewnienie kierownictwa budowy oraz nadzoru autorskiego projektantów, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane; i) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej w zakresie wykonanie odcinków sieci oświetlenia ulicznego; j) Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz zagospodarowanie terenu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń; k) Prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie niezbędnych pomiarów badań i sprawdzeń; l) powiadomienie z minimum 7 - dniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia robot budowlanych Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; m) Skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów, a w tym prawidłowo wypełnionego i zakończonego dziennika budowy, zaświadczeń właściwych jednostek i organów, protokołów odbiorów technicznych, niezbędnych świadectw kontroli jakości oraz dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, oraz pisemnego potwierdzenia o uporządkowaniu terenu po prowadzonych robotach, najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego; n) Dostarczenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, sporządzonej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Dokumentacja powinna zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Zamawiający wymaga by Wykonawca dokumentacji przekazał ja do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej oryginał dokumentacji w formie i zakresie przewidzianym przepisami prawa. Potwierdzenie złożenia należy dołączyć do protokołu odbioru końcowego robót; 3.Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia tj. sieci oświetlenia ulicznego przy Placu Karpeckiego w Mikołowie 4.Szczegółowy zakres prac został określony w Projekcie budowlanym budowy oświetlenia nr 34/2009 oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 4.1.Decyzja pozwolenia na budowę nr 427/2010 z dnia 07.06.2010 4.2. Nr działek objętych pracami: 685/38, 683/38, 382/38 480/38,599/38 5.Miejsce wykonywania robót budowlanych: Mikołów, Plac Karpeckiego 6. Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót. 7.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zawierałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego oraz o ile będzie to zasadne autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. 8.Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 9.Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić co najmniej 5 letniej gwarancji 10.Na zastosowane urządzenia wykonawca udziela gwarancji w zakresie i okresie równym do gwarancji producenta urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach