Przetargi.pl
Wykonanie ścieżki ekologicznej wraz z małą infrastrukturą informacyjno-turystyczną w ramach projektu Zielony LOF.

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200 , fax. +48(81) 7465001
  • Data zamieszczenia: 2018-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, fax. +48(81) 7465001
    REGON: 431020150

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ścieżki ekologicznej wraz z małą infrastrukturą informacyjno-turystyczną w ramach projektu Zielony LOF.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścieżki ekologicznej wraz z mała infrastrukturą informacyjno-turystyczną w ramach projektu Zielony LOF. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części, zgodnie z art. 36aa ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części zamówienia, na które będzie udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia z podziałem na części. 2. Część pierwsza zamówienia - Wykonanie ścieżki ekologicznej długości ok. 10km w m. Jakubowice Murowane, Łysaków, Turka, Sobianowice, Bystrzyca obejmująca swoim zakresem w szczególności wykonanie ścieżki ekologicznej długości ok. 10km w m. Jakubowice Murowane, Łysaków, Turka, Sobianowice, Bystrzyca o nawierzchni bitumicznej, z kruszywa łamanego, z płyt betonowych o szerokości do 3m (z poboczami) wraz z remontem mostu i kładki na rzece Bystrzyca. Roboty budowlane obejmują następujące odcinki ścieżki: - Odcinek nr I: Wykonanie ścieżki ekologicznej poprzez wykonanie remontu istniejącej drogi gminnej wewnętrznej nr 1 od km 0+014,40 do km 2+000,00 wraz z ustawieniem elementów małej architektury. - Odcinek II: Wyznaczenie szlaku rowerowego po istniejącej drodze gminnej 106099L. - Odcinek III: Wykonanie ścieżki ekologicznej poprzez wykonanie remontu istniejącej drogi gminnej wewnętrznej nr 2 od km 0+100,20 do km 0+311,70 . - Odcinek nr III: Remont istniejącej kładki na rzece Bystrzyca w m. Turka. - Odcinek nr IV: Remont istniejącego kanału z elementów betonowych prefabrykowanych wraz z remontem istniejącego odcinka drogi gminnej oraz z ustawieniem elementów małej architektury. - Odcinek nr V: Wykonanie ścieżki ekologicznej wzdłuż istniejącej drogi gminnej wewnętrznej nr 3 od km 0+004,90 do km 1+003,20. - Odcinek nr VI: Przebudowa drogi powiatowej nr 2223L polegająca na budowie ścieżki ekologicznej wzdłuż drogi powiatowej nr 2223L na odcinku od km 0+668,00 do km 0+972,00. - Odcinek nr VII: Wykonanie ścieżki ekologicznej wzdłuż drogi gminnej wewnętrznej od km 0+008,70 do 1+991,10. - Odcinek VIII: Przebudowa drogi gminnej nr 106110L i 106113L polegająca na budowie ścieżki ekologicznej wzdłuż drogi gminnej. - Odcinek nr VIII: Remont istniejącego mostu na rzece Bystrzyca w m. Bystrzyca w ciągu drogi gminnej nr 106110L. -Odcinek IX: Przebudowa drogi powiatowej polegająca na budowie ścieżki ekologicznej wzdłuż drogi powiatowej nr 1564L na odcinku od km 9+354,50 do km 10+432,50. Maksymalna kwota do wydatkowania na część pierwszą zamówienia w budżecie roku 2018 wynosi nie więcej niż 1.200.000,00 zł brutto. 3. Część druga zamówienia - Wykonanie punktu widokowego (wieży widokowej) w Łysakowie. Roboty budowlane obejmują w szczególności wykonanie punktu widokowego (wieży widokowej) w m. Łysaków dwupoziomowego, zadaszonego, stalowego wysokości 10,51m, o łącznej powierzchni użytkowej 29,65m2, mocowanego trwale do podłoża na stopach fundamentowych. 4. Dla obu części zamówienia obowiązują następujące ustalenia: - Wymagana jest od wykonawcy współpraca i koordynacja działań z innymi wykonawcami realizującymi dla zamawiającego roboty budowlane (np. inną część zamówienia) w tym samym czasie w tym samym terenie. Zamawiający ma prawo w czasie realizacji niniejszej umowy - po pisemnym poinformowaniu Wykonawcy - wprowadzić inny podmiot na teren budowy w celu zrealizowania robót budowlanych lub prac, które nie wchodzą w zakres danej części zamówienia. - Nadmiary ziemi, gruz, złom odpady do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie. - Zapewnienie na własny koszt wykonawcy obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej (w tym zaewidencjonowania jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie), a także sporządzenie wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią. - Zgłoszenie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu, a w razie potrzeby aktualizacja na własny koszt przez wykonawcę projektów czasowej organizacji ruchu (w tym ponoszenie wszelkich opłat) - nie dotyczy wieży widokowej. - W projekcie Zielony LOF, w skład którego wchodzi wykonanie ścieżki ekologicznej wraz z mała infrastrukturą informacyjno-turystyczną uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady uniwersalnego projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników powstałej infrastruktury. 5. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 72 miesiące (kryterium oceny ofert). 6. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze. 7. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne." W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia przypadkowo wystąpiły określenia zawierające w nazwie znaki towarowe lub pochodzenie od konkretnych producentów, to są one tylko przykładami i w każdym takim przypadku Wykonawca, może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) innych producentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium tylko dla części pierwszej zamówienia przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 94868900076500010820000040, tytułem: Wadium - Wykonanie ścieżki ekologicznej. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w miejscu składania ofert lub włożyć do koperty z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych. 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy w formie pisemnej (wg załącznika do siwz) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Oświadczenie stanowi część formularza ofertowego. W przypadku długiej listy podwykonawców wykonawca może dołączyć odrębne oświadczenie. 3. Opis „rozwiązań równoważnych" potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub rejestrów ogólnie dostępnych (np. CEIDG, KRS). 6. Dokumenty o których mowa w pkt 10.5.2-10.5.4 SIWZ winny być składane w formie pisemnej. Dokumenty winny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, a w przypadku osób fizycznych przez wykonawcę albo przez osobę umocowaną przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 7. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10.5.5 i 10.5.6 SIWZ powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przed notariuszem. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej. 10. Zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach