Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2018-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie rozgraniczenia w celu ustalenia przebiegu granic pomiędzy nieruchomościami w Rybniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozgraniczenia w celu ustalenia przebiegu granic pomiędzy nieruchomością w Rybniku, obręb Niedobczyce km 1, działką numer 1866/202, dla której prowadzona jest księga wieczysta GL1Y/00113330/9 a nieruchomościami sąsiednimi położonymi w Rybniku, obręb Niedobczyce km.1, działką numer 2475/49, dla której prowadzona jest księga wieczysta GL1Y/00127219/6 oraz działką 1859/56, dla której prowadzona jest księga wieczysta GL1Y/00018013/5. Rozgraniczenie ma na celu ustalenie przebiegu granic dla jednej działki. Do 160 dni licząc od dnia zawarcia umowy – Wykonawca przedstawi Prezydentowi Miasta Rybnika kompletną dokumentację rozgraniczeniową w celu dokonania oceny prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami. Ocena dokumentacji zostanie przeprowadzona w ciągu 10 dni roboczych od dnia jej złożenia. Pozytywna ocena prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości stanowi podstawę do wnioskowania przez Wykonawcę o przyjęcie dokumentacji rozgraniczeniowej (operatu pomiarowego) do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Za datę zakończenia realizacji przedmiotu umowy, przyjmuje się dzień w którym wykonawca dostarczy Prezydentowi Miasta Rybnika kopię zawiadomienia o zakończonej pracy geodezyjnej wraz z dokumentami wymienionymi w § 19 pkt. 3, 4, 5, 6, 7 (uwierzytelniony protokół graniczny), 8 rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w sprawie rozgraniczania nieruchomości z dnia 14 kwietnia 1999 r. oraz 6 sztuk szkiców granicznych. Wykonawca będzie zobowiązany do: a. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi standardami technicznymi, b. przedstawienia Zamawiającemu do odbioru przedmiot umowy w nieprzekraczalnym terminie, c. w przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie umowy, Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia dostrzeżonych wad w terminie określonym przez Zamawiającego, d. poniesienia wszystkich kosztów rozgraniczenia w tym materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonej dokumentacji technicznej Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy dokonania odbioru przedmiotu umowy i zobowiązania Wykonawcy do usunięcia wad w określonym terminie. W przypadku nie dotrzymania wskazanego przez Zamawiającego terminu, Zamawiający ma prawo do naliczenia kar zgodnie z treścią umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług geodezyjnych związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
Dodano: 2023-08-11 - Świadczenie usług geodezyjnych związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
Dodano: 2023-02-16 - Podziały nieruchomości, mapy do celów prawnych, wznowienie granic nieruchomości, w podziale na 4 zadania Zadanie nr 1 – Wykonanie podziałów 53 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie nr 2 – Wykonanie podziałów 52 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie nr 3 – Wykonanie maksymalnie 30 map sytuacyjnych do celów prawnych. Zadanie nr 4 – Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych.
Dodano: 2021-03-04 - Podziały nieruchomości, mapy do celów prawnych, wznowienie granic nieruchomości, w podziale na 4 zadania Zadanie nr 1 – Wykonanie podziałów 53 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie nr 2 – Wykonanie podziałów 52 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. Zadanie nr 3 – Wykonanie maksymalnie 30 map sytuacyjnych do celów prawnych. Zadanie nr 4 – Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych.
Dodano: 2020-12-29 - Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej w dzielnicy Chwałowice – zlewnia wylotu przy ul. Składowej.
Dodano: 2020-09-24 - Dokończenie inwentaryzacji kanalizacji deszczowej zlewni „Meksyk”
Dodano: 2020-08-03 - Wykonanie maksymalnie 50 podziałów nieruchomości w różnych celach
Dodano: 2020-07-22 - Wykonanie podziałów, wznowienie znaków lub wyznaczenie punktów granicznych i wyceny nieruchomości, z podziałem na zadania: zad. 1: Wykonanie maksymalnie 50 podziałów nieruchomości w różnych celach. zad. 2 Wykonanie podziałów 55 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. zad. 3: Wykonanie podziałów 50 nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne. zad. 4: Wznowienie lub wyznaczenie maksymalnie 100 znaków lub punktów granicznych. zad. 5: Wykonanie maksymalnie 30 wycen nieruchomości gruntowych.
Dodano: 2019-12-31 - Wykonanie inwentaryzacji kanalizacji deszczowej
Dodano: 2019-10-04 - Wstępne projekty podziałów nieruchomości i pomiar punktów granicznych, z podziałem na zadania: zad. 1: Wykonanie wstępnych projektów podziałów nieruchomości w celu wydzielenia dróg publicznych. zad. 2: Aktualizacja bazy ewidencji gruntów i budynków w zakresie odnalezienia i pomiaru wszystkich punktów granicznych działki nr 1768/28 obrębu Rybnik, ark. mapy 6.
Dodano: 2019-09-03