Przetargi.pl
Wykonanie rozbudowy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Bolesława Prusa w Pionkach

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbudowy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Bolesława Prusa w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Bolesława Prusa w Pionkach na działce ewidencyjnej numer 812, jednostka ewidencyjna 142501_1 Pionki - miasto, obręb ewidencyjny 0001 Pionki. W ramach inwestycji zostaną wykonane m.in. następujące prace: 1) rozbiórka łącznika pomiędzy budynkiem szkoły a salą gimnastyczną w obiekcie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Pionkach; 2) budowa dwukondygnacyjnego łącznika pomiędzy budynkiem szkoły a salą gimnastyczna zawierającego na parterze zespół toalet ogólnodostępnych i szatnie dla sali gimnastycznej, na piętrze zespół toalet ogólnodostępnych oraz pracownię fizyczno– chemiczną; 3) budowa jednokondygnacyjnego obiektu zawierającego pomieszczenia trenera z zapleczem higienicznosanitarnym oraz magazyn dla sali gimnastycznej; 4) adaptację istniejącego pomieszczenia w budynku szkoły na gabinet pielęgniarski. 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie Budowlanym rozbudowy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Pionkach - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Projekcie wykończenia i wyposażenie pomieszczeń - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Projekcie rozbiórki łącznika w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Pionkach - załącznik nr 5 do SIWZ, 4) w Projekcie budowlano wykonawczym przyłącza ścieków sanitarnych dla Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Pionkach - załącznik nr 6 do SIWZ, 5) w Przedmiarze robót - załącznik nr 7 do SIWZ, 6) w Przedmiarze robót (instalacje elektryczne) - załącznik nr 8 do SIWZ, 7) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami (w tym w szczególności w dokumentacji projektowej), 3) roboty budowlane będą prowadzone zgodnie z dokumentacją przetargową na czynnym obiekcie szkolnym, 4) Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty budowlane i zabezpieczyć obszar prowadzonych prac, by nie zakłócić funkcjonowania placówki szkolnej i zapewnić bezpieczne poruszanie się po terenie szkoły i placu szkolnego. Roboty uciążliwe, głośne itp. należy prowadzić w godzinach popołudniowych lub w czasie wolnym od zajęć szkolnych. W celu sprawnego przeprowadzenia prac budowlanych, aby nie zakłócić funkcjonowania placówki szkolnej, teren prowadzonych prac budowlanych należy wygrodzić, aby uniemożliwić dostęp na teren budowy uczniów szkoły. 5) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, 6) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy, 7) zapewni pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadań wraz z 6 egz. inwentaryzacji powykonawczej. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych. Inwentaryzacja zarejestrowana w MODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej w pliku dwg lub dxf na nośniku CD-ROM. Inwentaryzację można dostarczyć po terminie odbioru robót. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach