Przetargi.pl
Wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie elewacji budynku nr 1 i 1B wraz z wykonaniem robót towarzyszących budynku nr 1, 1A, 1B i 5 przy ul. Rakowieckiej 4A w Warszawie.

Ministerstwo Obrony Narodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, al. Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261840007 , fax. +48261840642
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Obrony Narodowej
    al. Niepodległości 218
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261840007, fax. +48261840642
    REGON: 014872806
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mon.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie elewacji budynku nr 1 i 1B wraz z wykonaniem robót towarzyszących budynku nr 1, 1A, 1B i 5 przy ul. Rakowieckiej 4A w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana dotycząca: 1. remontu elewacji budynku nr 1 przy ul. Rakowieckiej 4A w Warszawie, w ramach zadania nr 80108, 2. remontu elewacji budynku nr 1B przy ul. Rakowieckiej 4A w Warszawie, w ramach zadania nr 80110. 3. montaż systemu podgrzewania rynien i rur spustowych budynku nr 1, 1A, 1B i 5, w ramach zadania nr 80123. 2. Budynek nr 5 przy ul. Rakowieckiej 4A został ujęty w gminnej ewidencji zabytków nieruchomych m. st. Warszawy na podstawie zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy Nr 2998/2012 r. w sprawie założenia ewidencji zabytków Miasta Stołecznego Warszawy. Przedmiotowe budynki użyteczności publicznej znajduje się na terenie zamkniętym w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne. 3. Budynek nr 1 i nr 1B położony przy ul. Rakowieckiej 4A został wpisany do rejestru zabytków nieruchomych województwa mazowieckiego Gmach główny Sztabu Generalnego Wojska Polskiego wzniesiony ok. 1939 r, według projektu Stanisława Brukalskiego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi w szczególności: − Załącznik nr 3 do SIWZ – istotne postanowienia umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w Załączniku nr 3 do SIWZ; − Dokumentacja projektowo-kosztorysowa: – Przedmiary robót; – Kosztorysy nakładcze ślepe (ryzyko zastosowania pliku w formacje ATH ponosi Wykonawca). 5. Opis przedmiotu zamówienia stanowi również nw. dokumentacja zawierająca informacje szczególnie wrażliwe, którą Zamawiający na podstawie art. 37 ust. 5 ustawy przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD, w sposób określony w załączniku nr 13 do SIWZ: − Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. − Projekty budowlane. − Projekty wykonawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: – pieniądzu; – poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; – gwarancjach bankowych; – gwarancjach ubezpieczeniowych; – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Bankowy Zamawiającego nr 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000 Wadium w formie pieniężnej musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie znaku sprawy: 46/ZP/18. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwa; 3) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 ÷ 3 SIWZ; 4) kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej, należy je dodatkowo zapisać w formie elektronicznej na płycie CD – R w formacie ATH umożliwiającym ich odczyt za pomocą programu kosztorysującego NORMA PRO; 5) wypełniona tabela wartości elementów scalonych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, ceny jednostkowe oraz łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. Formularz ofertowy ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryteriach oceny ofert, opisanych w rozdziale XIII SIWZ; 2) kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej, należy je dodatkowo zapisać w formie elektronicznej i załączyć do oferty na płycie CD – R w formacie ATH umożliwiającym jego odczyt za pomocą programu kosztorysującego NORMA PRO; 3) wypełnioną tabelę wartości elementów scalonych, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ; 4) oświadczenia wymienione w rozdziale Va SIWZ; 5) oświadczenie Inwestora lub Wykonawcy robót budowlanych – w przypadku, gdy Wykonawca wykazuje w kryterium oceny ofert „Kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, co najmniej jedną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach