Przetargi.pl
Wykonanie robót wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wykonaniem dachu garażu w układzie odwróconym dla budynku wielorodzinnego nr 5

Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Okrężna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 435 69 20, , fax. 32 435 69 20
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Okrężna 5
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 32 435 69 20, , fax. 32 435 69 20
    REGON: 24090821600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ztkzory.pl/index.php?id=20
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (spółka komunalna)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wykonaniem dachu garażu w układzie odwróconym dla budynku wielorodzinnego nr 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla budowanego budynku wielorodzinnego nr 5 zlokalizowanego w Żorach przy Alei Zjednoczonej Europy, polegające na wykonaniu robót wykończeniowych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wykonaniem dachu garażu w układzie odwróconym. Szczegółowy zakres prac precyzują: dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, decyzja o pozwoleniu na budowę, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 34.500 zł (słownie: trzydzieści cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem odrzucenia oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Kosztorysy ofertowe uproszczone 3.Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego. Oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie jednolitego dokumentu (JEDZ) sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej „jednolitym dokumentem”. UWAGA!!!!! Zamawiający informuje, że dokument JEDZ musi być przesłany w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu JEDZ przez Wykonawcę, jest poczta elektroniczna. JEDZ należy przesłać na adres email: sekretariat@ztkzory.pl, do dnia 03.09.2018 r. do godz.10:00, Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku JEDZ w treści swojej oferty, składanej w formie pisemnej. Treść oferty może zawierać, jeśli to niezbędne, również inne informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w JEDZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach