Przetargi.pl
„Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 25 części” – nr postępowania 102/19

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-048 Warszawa, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 244 90 00 , fax. 22 244 90 13
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
    ul. Mazowiecka 14
    00-048 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 244 90 00, fax. 22 244 90 13
    REGON: 13305749000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 25 części” – nr postępowania 102/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 25 części / zadań. 2) Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej (Część III SIWZ) oraz Przedmiarze Robót (Część IV SIWZ). Zamawiający dodatkowo informuje, iż Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do opracowania, zatwierdzenia i wykonania czasowej organizacji ruchu na czas trwania realizacji Zamówienia. 3) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa poniżej w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - wykonanie całego zakresu robót objętych przedmiotowym zamówieniem 5) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000,00 zł za każdy przypadek. 7) CPV: 45112100 6 Roboty w zakresie kopania rowów, CPV: 45233140 2 Roboty drogowe, CPV: 45233142 6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 2. Opis podziału na części: Zadanie 1: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Gostyninie, Rejon Drogowy Gostynin-Płock. Zadanie 2: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Sannikach, Rejon Drogowy Gostynin-Płock. Zadanie 3: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Bielsku, Rejon Drogowy Gostynin-Płock. Zadanie 4: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Grudusku, Rejon Drogowy Ciechanów. Zadanie 5: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Żurominie, Rejon Drogowy Ciechanów. Zadanie 6: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Ciechanowie, Rejon Drogowy Ciechanów. Zadanie 7: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Grodzisku Mazowieckim, Rejon Drogowy Grodzisk Mazowiecki. Zadanie 8: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Łazach, Rejon Drogowy Grodzisk Mazowiecki. Zadanie 9: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Myszyńcu, Rejon Drogowy Ostrołęka. Zadanie 10: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Krasnosielcu, Rejon Drogowy Ostrołęka. Zadanie 11: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Nowym Dworze Mazowieckim, Rejon Drogowy Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki.Zadanie 12: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Nasielsku, Rejon Drogowy Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki. Zadanie 13: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Wołominie nr 3, Rejon Drogowy Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki. Zadanie 14: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Wołominie nr 4, Rejon Drogowy Wołomin – Nowy Dwór Mazowiecki. Zadanie 15: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Siedlcach, Rejon Drogowy Węgrów – Siedlce. Zadanie 16: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Kosowie Lackim, Rejon Drogowy Węgrów – Siedlce. Zadanie 17: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Węgrowie, Rejon Drogowy Węgrów – Siedlce. Zadanie 18: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Radomiu, Rejon Drogowy Radom. Zadanie 19: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Nowym Mieście nad Pilicą, Rejon Drogowy Radom. Zadanie 20: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Potworowie, Rejon Drogowy Radom. Zadanie 21: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Lipsku, Rejon Drogowy Radom. Zadanie 22: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Otwocku, Rejon Drogowy Otwock-Piaseczno. Zadanie 23: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Maciejowicach, Rejon Drogowy Otwock-Piaseczno. Zadanie 24: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Piasecznie, Rejon Drogowy Otwock-Piaseczno. Zadanie 25: Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Warce, Rejon Drogowy Otwock-Piaseczno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .1 Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Część 1: 4 923,00 zł słownie: cztery tysiące dziewięćset dwadzieścia trzy złote i zero groszy . Część 2: 10 697,00 zł słownie: dziesięć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt siedem złotych i zero groszy. Część 3: 9 674,00 zł słownie: dziewięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt cztery złote i zero groszy . Część 4: 3 882,00 zł słownie: trzy tysiące osiemset osiemdziesiąt dwa złote i zero groszy . Część 5: 2 395,00 zł słownie: dwa tysiące trzysta dziewięćdziesiąt pięć złotych i zero groszy . Część 6: 4 893,00 zł słownie: cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt trzy złote i zero groszy. Część 7: 5 953,00 zł słownie: pięć tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt trzy złote i zero groszy . Część 8: 6 132,00 zł słownie: sześć tysięcy sto trzydzieści dwa złote i zero groszy . Część 9: 5 400,00 zł słownie: pięć tysięcy czterysta złotych i zero groszy . Część 10: 14 760,00 zł słownie: czternaście tysięcy siedemset sześćdziesiąt złotych i zero groszy . Część 11: 6 636,00 zł słownie: sześć tysięcy sześćset trzydzieści sześć złotych i zero groszy . Część 12: 6 628,00 zł słownie: sześć tysięcy sześćset dwadzieścia osiem złotych i zero groszy . Cześć 13: 5 893,00 zł słownie: pięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt trzy złote i zero groszy . Część 14: 4 745,00 zł słownie: cztery tysiące siedemset czterdzieści pięć złotych i zero groszy .Część 15: 3 161,00 zł słownie: trzy tysiące sto sześćdziesiąt jeden złotych i zero groszy . Część 16: 8 493,00 zł słownie: osiem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt trzy złote i zero groszy .Część 17: 904,00 zł słownie: dziewięćset cztery złote i zero groszy . Część 18: 8 652,00 zł słownie: osiem tysięcy sześćset pięćdziesiąt dwa złote i zero groszy . Część 19: 4 923,00 zł słownie: cztery tysiące dziewięćset dwadzieścia trzy złote i zero groszy, Część 20: 1 351,00 zł słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt jeden złotych i zero groszy . Część 21: 6 411,00 zł słownie: sześć tysięcy czterysta jedenaście złotych i zero groszy, Część 22: 2 900,00 zł słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych i zero groszy, Część 23: 2 873,00 zł słownie: dwa tysiące osiemset siedemdziesiąt trzy złote i zero groszy, Część 24: 8 180,00 zł słownie: osiem tysięcy sto osiemdziesiąt złotych i zero groszy, Część 25: 2 480,00 zł słownie: dwa tysiące czterysta osiemdziesiąt złotych i zero groszy 2. Wadium może być wniesione w następujących formach:  pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 03 1020 1026 0000 1702 0233 1056 ( w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy i numer postępowania).  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach