Przetargi.pl
Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A”- Etap I – numer postępowania: 28/ZP/20

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 15259663001610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A”- Etap I – numer postępowania: 28/ZP/20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie nw. robót budowlanych w budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie, w szczególności: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie: - demontażu starych warstw ocieplenia na dachach głównych; - demontażu istniejących rynien; - demontażu starej instalacji C.O i istniejącego węzła cieplnego; - demontażu drzwi do węzła cieplnego; - demontażu części podłogi w pomieszczeniu węzła cieplnego; - częściowego wyburzenia ściany w piwnicy pomiędzy pomieszczeniami nr -1.03 oraz nr -1.04; b) wyburzenia ścianek działowych w pomieszczeniu nr -1.04; c) demontaże i ponowne montaże urządzeń znajdujących się na dachach głównych; d) rozbiórki izolacji bitumicznych na dachach głównych; e) docieplenie stropodachów wraz z nowymi pokryciami dachowymi; f) remont attyk dachów głównych; g) wykonanie nowych obróbek blacharskich – w zakresie dachów głównych budynku, gzymsów i attyk; h) wymiana rynien dachów głównych wraz ze sztucerami; i) przebudowa wentylacji grawitacyjnej; j) docieplenie stropów nad piwnicą; k) przebudowę pomieszczenia węzła cieplnego; l) przebudowa węzła cieplnego w zakresie technologii automatyki i robót elektrycznych; m) przebudowa (wymianę) instalacji C.O.; n) przebudowa (wymianę) instalacji odgromowej wraz z uziomem; o) wykonanie instalacji przeciw przepięciowej dla sieci energetycznej; p) wykonanie instalacji przeciw przepięciowej dla sieci telekomunikacyjnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa: 2.1) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty: a) projekt budowlany w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej; b) projekt wykonawczy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz projekty budowlano-wykonawcze węzła cieplnego w zakresie technologii i automatyki, a także instalacji elektrycznych; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) w branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej; d) decyzja nr 66/N/2020 dot. pozwolenia na budowę z dnia 02.07.2020 r., e) przedmiary robót w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, mające charakter pomocniczy/informacyjny. ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, 2.2) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2.3) Uwaga! Ww. Dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także: a) Wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych w zakresie: - demontażu płytki ceramicznej ze ścian wiatrołapu oraz ściany cokołowej na elewacji północnej; - skucia istniejących tynków na elewacjach; - demontażu istniejącego ocieplenia na ścianach cokołowych łącznika komunikacyjnego oraz hali sportowej; - demontażu płyty kamiennej ze ściany cokołowej elewacji zachodniej od strony podwórza wewnętrznego; - demontażu płytki klinkierowej ze ściany wewnętrznej wiatrołapu; - demontażu istniejących studzienek piwnicznych; - demontażu istniejących rur spustowych; - demontażu istniejącej instalacji CWU; - demontażu obróbki blacharskiej na ścianie parteru; - demontażu istniejącej obróbki blacharskiej zadaszenia nad wiatrołapem oraz gankami wejściowymi od strony podwórza wewnętrznego; - demontażu istniejących parapetów zewnętrznych; - demontażu uszkodzonych drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi do węzła cieplnego; - skucia wszystkich wybrzuszeń i odkształceń na stopniach schodów; - demontażu istniejących krat okiennych; b) docieplenie ścian zewnętrznych; c) docieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej; d) docieplenie zadaszeń nad wiatrołapem oraz przedsionkami; e) wymianę uszkodzonej stolarki drzwiowej; f) wymianę uszkodzonych krat okiennych; g) wykonanie nowych obróbek blacharskich – w zakresie zadaszeń wiatrołapu i ganków wejściowych, parapetów oraz wysuniętego lica muru w pasie parteru; wymiany rynien wiatrołapu i ganków wejściowych; h) wymianę rur spustowych; i) przebudowę instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej; j) przebudowę instalacji oświetlenia zewnętrznego. Roboty te nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach udzielanego zamówienia. Robót tych nie należy wyceniać i uwzględniać w cenie oferty. 3. Wytyczne dla Wykonawcy: Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie, będącym budynkiem zespołu szkół. Zamawiający oświadcza, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że nie przewiduje się wyłączenia z funkcjonowania czynnego obiektu Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego. Organizacja robót musi uwzględniać specyfikę obiektu, wynikające stąd ograniczenia i nie może zakłócać pracy placówki. Szczególną dbałość należy zachować na ciągach komunikacyjnych oraz obszarze przyległym do prowadzonych robót, które muszą być zachowane w czystości. Zamawiający informuje, że placówka jest otwarta dla uczniów od 01.09.2020r. następnie zostanie zamknięta dnia 25.06.2021r. Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu oraz Użytkownikowi (Dyrektor placówki) plan organizacji robót zapewniający najmniejszą uciążliwość dla placówki. 4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 6. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 2.855.273,94 zł. 7. Zaleca się aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z dokumentami, wskazanymi w pkt 2 ppkt 3.1) oraz zapisami Części X i XI SIWZ. 8. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz cześć XIII SIWZ. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust 4 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w części X SIWZ, składa się z: - wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełnionego formularza „Doświadczenie personelu kluczowego” – załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Ponadto do oferty należy dołączyć: a) dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów, b) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załączniki nr 2a oraz 2b do SIWZ), oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują prace, do realizacji których te zdolności są wymagane (podwykonawstwo). Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie powinno być złożone: a) w oryginale (w formie pisemnej) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, b) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, c) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców w zakresie oświadczenia, które każdego z nich dotyczy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w Części III.3., dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie, o którym mowa powyżej w ppkt 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie (dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), 3) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach