Przetargi.pl
Wykonanie robót w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie w branżach: dekarsko-blacharsko, elektryczna, wodno-kanalizacyjna, gazowa, cieplna, ogólnobudowlana i malarska.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie w branżach: dekarsko-blacharsko, elektryczna, wodno-kanalizacyjna, gazowa, cieplna, ogólnobudowlana i malarska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie w branżach: 1. Dekarsko - blacharska 2. Elektryczna 3. Wodno-kanalizacyjna, gazowa, cieplna 4. Ogólnobudowlana i malarska. Część 1. Branża dekarsko – blacharska. 1. Każdorazowe wejście na teren placówki należy zgłosić w sekretariacie danej placówki oświatowej. 2. Wszystkie, zlecane roboty wykonywane będą w uzgodnieniu, pod nadzorem oraz w terminie określonym przez Zamawiającego i potwierdzone zleceniem. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca określi, przed rozpoczęciem robót remontowych koszt ich wykonania lub przedłoży kosztorys, w oparciu o składniki cenotwórcze podane w ofercie. W okresie od czerwca do września oraz ferii zimowych Zamawiający zastrzega zwiększoną ilość zleceń na roboty remontowe. 4. Zakres robót obejmuje w szczególności: - usuwanie przyczyn zacieków z dachów krytych papą, dachówką ceramiczną, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych; - uzupełnienie, przełożenie lub wymiana pokrycia dachu z dachówki; - uzupełnianie płotków śniegowych ,ław kominiarskich ,itp.; - naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów dachu drewnianego lub betonowego; - naprawa, uzupełnienie lub wymiana pokryć papowych przy użyciu papy termozgrzewalnej; - konserwacja pokrycia dachu z papy z przygotowaniem podłoża; - czyszczenie, naprawa, uzupełnienie, wymiana i konserwacja rynien, rur spustowych, obróbek gzymsu, okapów itp. z blachy; - wymiana rynien i rur spustowych z blachy na PCV; - renowacja starych pokryć papowych przy użyciu papy termozgrzewalnej; - przemurowanie kominów ponad dachem z wymianą czap kominowych; - przemurowanie murów ogniowych z wykonaniem spadków; - sprawdzenie drożności rury deszczowej z osadnikiem i ewentualna ich wymiana; - uzupełnianie instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów; - roboty porządkowe, wywóz gruzu i ziemi. Część 2 Branża elektryczna. 1. Każdorazowe wejście na teren placówki należy zgłosić w sekretariacie danej placówki oświatowej. 2. Wszystkie, zlecane roboty wykonywane będą w uzgodnieniu, pod nadzorem oraz w terminie określonym przez Zamawiającego i potwierdzone zleceniem. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca określi, przed rozpoczęciem robót remontowych koszt ich wykonania lub przedłoży kosztorys, w oparciu o składniki cenotwórcze podane w ofercie. W okresie od czerwca do września oraz ferii zimowych Zamawiający zastrzega zwiększoną ilość zleceń na roboty remontowe. 4. Zakres robót obejmuje w szczególności: - usunięcie awarii instalacji elektrycznych (wymiana bezpieczników , gniazd wtykowych, wyłączników itp.), - wymiana przewodów jedno i wielożyłowych oraz kablowych, - wymiana puszek instalacyjnych, odgałęźników i przełączników, - wymiana opraw i wyposażenia oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego wraz z pomiarami natężenia oświetlenia, - wymiana rozdzielnic elektrycznych, - wymiana koryt kablowych, - wentylatory ścienne, - naprawa lub wykonanie instalacji odgromowej wraz z pomiarami: • demontaż zwodów poziomych i pionowych, • montaż uziomów, • przewody instalacji odgromowej - instalacja oblodzeniowa rynien: • przewody izolowane jednożyłowe o przekroju do 10 mm2, • przewody kabelkowe o łącznym przekroju żył do 7.5 mm2, - sprawdzenie i pomiar instalacji elektrycznych i odgromowych, - zgłaszanie wyłączeń prądu, wymiany liczników, itp., - wykonanie dodatkowego uziemienia punktu PEN na tablicach rozdzielczych, - wykonanie robót towarzyszących do wykonywanych robót elektrycznych ( np. murowe, tynkowe, posadzkowe itp.). Część 3 Branża wodno-kanalizacyjna, gazowa, cieplna. 1. Każdorazowe wejście na teren placówki należy zgłosić w sekretariacie danej placówki oświatowej. 2. Wszystkie, zlecane roboty wykonywane będą w uzgodnieniu, pod nadzorem oraz w terminie określonym przez Zamawiającego i potwierdzone zleceniem. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca określi, przed rozpoczęciem robót remontowych koszt ich wykonania lub przedłoży kosztorys, w oparciu o składniki cenotwórcze podane w ofercie. W okresie od czerwca do września oraz ferii zimowych Zamawiający zastrzega zwiększoną ilość zleceń na roboty remontowe. 4. Zakres robót obejmuje w szczególności: - usunięcie przyczyn przecieków instalacji wodnych, kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania, - remont sanitariatów (umywalki, baterie, miski ustępowe, spłuczki, rury PP, PVC), - remont studni kanalizacyjnych betonowych, - naprawa bądź wymiana kotłów centralnego ogrzewania na paliwa stałe lub gaz, (wymiana osprzętu, członów i innych elementów kotła), - wymiana naczynia wzbiorczego, - remont lub wymiana podgrzewacza wody, - wymiana orurowania oraz grzejników instalacji c.o ( żeliwnych, stalowych płytowych, z rur żebrowanych), - remont lub wymiana pomp obiegowych centralnego ogrzewania np. pomp odwadniających, - usunięcie przyczyn awarii wewnętrznej instalacji i urządzeń gazowych, - wymiana pionu i poziomu instalacji kanalizacji sanitarnej ( PVC 110), - badanie szczelności wewnętrznej instalacji gazowej, - remont i wymiana instalacji i urządzeń kotłowni c.o i c.w.u., - remont bądź wymiana instalacji hydrantowej, - wykonanie robót towarzyszących w związku z prowadzonymi robotami np. zamurowanie bruzd, otworów, przekucia, zabetonowanie otworów w posadzce, uzupełnienia tynku, itp., - roboty porządkowe, wywóz gruzu i ziemi. Część 4 Branża ogólnobudowlana i malarska. 1. Każdorazowe wejście na teren placówki należy zgłosić w sekretariacie danej placówki oświatowej. 2. Wszystkie, zlecane roboty wykonywane będą w uzgodnieniu, pod nadzorem oraz w terminie określonym przez Zamawiającego i potwierdzone zleceniem. 3. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca określi, przed rozpoczęciem robót remontowych koszt ich wykonania lub przedłoży kosztorys, w oparciu o składniki cenotwórcze podane w ofercie. W okresie od czerwca do września oraz ferii zimowych Zamawiający zastrzega zwiększoną ilość zleceń na roboty. 4. Zakres robót obejmuje w szczególności: - naprawa i przemurowanie pęknięć ścian, przemurowanie kominów, wykucie, zamurowanie otworów, przemurowanie nadproży, - uzupełnienie słupków pod legary, uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, gładzi gipsowych, ułożenie płytek ściennych, wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych systemowych i murowanych, - przygotowanie powierzchni, naprawy tynków ścian i sufitów, wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, wymiana kratek wentylacyjnych itp., - malowanie farbami klejowymi i wapiennymi starych tynków wewnętrznych, - malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, podłoży i płyt gipsowych, - malowanie olejne tynków wraz ze szpachlowaniem , - opalanie i malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, - malowanie farbą olejną rur grzejników, elementów metalowych, - zabezpieczanie posadzek, grzejników itp. folią, - ustawianie niezbędnych rusztowań do robót malarskich, - wymiana stolarki otworowej wynikająca z zakresu robót – jako roboty towarzyszące, - przebudowa trzonu kuchennego węglowego , - wyklejenie paleniska, wymiana rusztów, drzwiczek, blachy, - rozbiórka wykładzin PCV, posadzek lastrykowych, itp., - wykonanie ,naprawa podłoży pod posadzki przy użyciu gotowych betonów i zapraw w tym szybkotwardniejących i szybkoschnących, - ułożenie wraz ze zgrzewaniem wykładzin PCV, - układanie posadzek z płytek, - naprawa posadzek parkietowych wraz z podłożem, demontaż posadzek, ułożenie klepek, szlifowanie, lakierowanie, - wykonanie posadzek z paneli podłogowych, desek barlineckich, - naprawa lub wykonanie posadzek ze żwirku lub lastryko, szlifowanie, płukanie, - naprawa, wymiana schodów zewnętrznych, - uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu, - montaż i demontaż rusztowań wewnętrznych i zewnętrznych, - uzupełnienie elementów konstrukcji dachu, deskowań, podłóg, itp., - naprawa stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą okuć i zamków, - wykonanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wyposażeniem, - wykonanie i montaż obudów dylatacji i różnych tp. elementów stolarskich, - naprawa furtek i bram wjazdowych, - uzupełnienie przęseł ogrodzeniowych, - roboty ziemne, - roboty porządkowe, wywóz gruzu i ziemi. 2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 3. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę ub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) w zakresie branży dekarsko-blacharskiej – część 1 – wykonywanie robót obejmujących czynności związane z rozbiórką i naprawą pokryć dachowych, uzupełnianie i wymiana rynien i rur spustowych, przemurowania i roboty tynkarskie kominów, roboty blacharskie związane z naprawą obróbek uszczelniających dach, wymiana instalacji odgromowej, dekarskie roboty rozbiórkowe, montażowe i wykończeniowe, b) branży elektrycznej – część 2 – roboty instalacyjne i podłączeniowe urządzeń i elementów instalacji elektrycznych, okablowanie, montaż urządzeń i uzbrojenia instalacji elektrycznej, diagnoza awarii, dostawa materiałów instalacyjnych, rozruch, podłączenia, przełączenia, próby uruchomienia i badania końcowe robót, elektroinstalacyjne roboty rozbiórkowe, montażowe i wykończeniowe, c) branży wodno-kanalizacyjnej, cieplnej, gazowej – część 3 – wykonanie robót rozbiórkowych i odtworzeniowych, wymiana orurowania i armatury wodno-kanalizacyjnej, cieplnej i gazowej, montaż i demontaż urządzeń oraz przyborów sanitarnych, przekucia i zamurowania otworów w ścianach, stropach i posadzkach, diagnoza awarii, dostawa materiałów instalacyjnych, rozruch, podłączenia, przełączenia, próby uruchomienia i badania końcowe robót, sanitarne roboty rozbiórkowe, montażowe i wykończeniowe, d) branży ogólnobudowlanej i malarskiej – część 4 – wykonywanie robót obejmujących czynności związane z kładzeniem podłóg drewnianych i elastycznych, kładzenie płytek, roboty izolacyjne podłoży, roboty murarskie i tynkarskie, wznoszenie pieców, roboty malarskie, przygotowanie podłoży, gruntowanie, malowanie farbami emulsyjnymi, akrylowymi, ftalowymi, olejnymi, montaż stolarki okienno-drzwiowej, prace wyburzeniowe, instalowanie ścianek z płyt G-K, roboty rozbiórkowe, montażowe i wykończeniowe. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4a,4b,4c,4d oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy – stanowiącej załącznik numer 6 do SIWZ. 5. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej, a zakres zadania i robót nie ingeruje bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w ST. Przedmiot zamówienia posiada charakter robót naprawczych i interwencyjnych (awaryjnych) dlatego nie wpływa na warunki wskazane w ST. Zapewnienie dostępności dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych zapewniony jest poprzez dokonywanie napraw i usuwanie skutków ewentualnych awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Dla części 1: w wysokości 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100). Dla części 2: w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Dla części 3: w wysokości 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100). Dla części 4: w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (oddzielnie dla każdej części zamówienia). 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego. 6) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach