Przetargi.pl
Wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynkach gminnych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Stryków”

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynkach gminnych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Stryków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych dla budynków gminnych tj. świetlicy wiejskiej w miejscowości Wola Błędowa i strażnicy OSP w Koźlu. Głównym celem inwestycji jest poprawa parametrów technicznych, charakterystyki energetycznej i walorów wizualno-użytkowych istniejących budynków oraz dostosowanie ich parametrów do obowiązujących norm i przepisów. Zamawiający podpisze z Wykonawcą dwie umowy odrębnie dla zadania A i zadania B. Zadanie A: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wola Błędowa. Zakres robót termomodernizacyjnych przewidzianych do wykonania:  Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi EPS70-038 (o współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,038 W/(mK)), o grubości 16 cm, metodą lekką mokrą z ociepleniem ościeży okiennych i drzwiowych, wykończenie tynkiem cienkowarstwowym silikatowo-silikonowym wraz z robotami towarzyszącymi tj. wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rur spustowych z blachy ocynkowanej, montaż parapetów zewnętrznych, demontaż i montaż nowej instalacji odgromowej i elektrycznej oraz wykonanie opaski wokół budynku.  Ocieplenie cokołu fundamentowego polistyrenem ekstradowanym XSP o grubości 14 cm i wykończenie tynkiem mozaikowym.  Ocieplenie stropu nad nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną o współczynniku przenikania ciepła λ= 0,040W/(m K) i grubości 24 cm wraz z wykonaniem sufitu podwieszanego z płyt gipsowo kartonowych na deskowaniu i podłogi z płyt OSB na deskowaniu.  Wymiana starych drzwi zewnętrznych o powierzchni 7,62 m2 na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,5 W/m2K.  Ocieplenie podłogi na gruncie płytami styropianowymi o grubości 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ= 0,038 W/(mK) ułożonych na powierzchni podłogi z wykonaniem na niej hydroizolacji, wylewki i ułożeniem płytek ceramicznych lub wykładziny PVC. Zakres robót modernizacji systemu grzewczego oraz CWU  Wymiana podgrzewaczy elektrycznych pojemnościowych na nowe o V= 60 dm3 i V= 150 dm3.  Likwidacja źródeł węglowych i zastąpienie ich przez klimakonwektory – pompy ciepła powietrze-powietrze z regulatorami temperaturowo-czasowymi. Zakres robót modernizacji oświetlenia:  Modernizacja instalacji oświetlenia podstawowego poprzez zainstalowanie 18 punktów świetlnych - opraw oświetleniowych z energooszczędnymi źródłami światła typu LED. Zakres robót objętych postępowaniem obejmuje również wykonanie robót remontowych budynku:  Należy wykonać wygrodzenia ścianką przestrzeni pomieszczeń korytarzy budynku oraz montaż drzwi do pomieszczeń łazienek. Ściany wymagają uzupełnienia tynków, wymiany luźnych i słabych tynków oraz przetarcia ujednolicającego oraz ułożenia gładzi gipsowych. Ściany pomieszczeń sanitarnych do wysokości 2m należy wykonać z glazury 25x50 mm. Przy urządzeniach sanitarnych w pomieszczeniu kuchni wykonać na wys. 160cm fartuch z glazury. W pozostałym zakresie ściany oraz sufity podlegają malowaniu farbami emulsyjnymi. Istniejące schody drewniane przeznaczone są do demontażu. Wejście na strych należy wykonać montując schody strychowe ocieplane o szerokości 120x80 cm. Drzwi wejściowe do pomieszczeń drewniane na ościeżnicach drewnianych.  Wymianie podlega osprzęt elektryczny, przewody zasilające od skrzynki przyłączeniowej na budynku do skrzynek licznikowych oraz cała instalacja wewnętrzna zgodnie z załączonym projektem.  W zakresie instalacji sanitarnych wymiany oraz nowego montażu dla nowoprojektowanych urządzeń wymagają wszystkie urządzenia sanitarne (baterie, muszle klozetowe, umywalki i zlewozmywak) wraz z podejściami oraz całe instalacje wody i kanalizacji w budynku wraz z przyłączem kanalizacji od budynku do szamba. Wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej wykonać należy z rur i kształtek PVC. Instalacja kanalizacyjna odprowadzać będzie ścieki bytowo – gospodarcze z budynku do istniejącego szamba szczelnego. Pion należy zakończyć wywiewką zamontowaną na dachu budynku. Na pionie kanalizacyjnym przewidziano montaż rewizji. Wszystkie przejścia rurociągów przez przegrody budowlane należy wykonać w tulejach ochronnych.  W budynku przewidziane jest wykonanie wentylacji grawitacyjnej. Do wentylacji nawiewnej pomieszczeniu służą okna z rozszczelnieniem. Wentylacji nawiewnej pomieszczenia łazienki i wc służyć będą kratki nawiewne, o wolnym przekroju 150 cm2, umieszczone w dolnej części drzwi. Do wentylacji pomieszczenia łazienki przyjęto wentylacje wywiewną grawitacyjną poprzez kanały wentylacyjne o przekroju 14 x 14 cm. Przewidziano wykonanie nowych podłóg betonowych na gruncie z warstwą poziomą podposadzkową izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii polietylenowej szerokiej, warstwą płyt styropianowych EPS 100-038 o grubości 10 cm, warstwą wyrównawczą pod posadzki z zaprawy cementowej zazbrojonej siatką 15/15 Ø2,5 o grubości 6cm i warstwą wierzchnią z terakoty lub wykładziny PCW. Prace podłogowe należy przeprowadzić w sposób zapewniający wyrównanie nawierzchni podłóg wszystkich pomieszczeń budynku. Dla posadzek betonowych na gruncie w pomieszczeniach komunikacji należy zapewnić ocieplenie styropianem gr. 10 cm w strefie szer. 1m przy ścianach zewnętrznych budynku. Przewiduje się wykonanie posadzek z płytek terakoty lub gresu o wymiarach 50x50 cm w pomieszczeniach sanitarnych, kuchni i świetlicy oraz komunikacji. W salach spotkań należy ułożyć wykładzinę PVC klejoną do podłoża i zgrzewaną na połączeniach z listwami cokołowymi PVC (wywinięcie na ścianę). Izolację termiczną przestrzeni międzystropowej należy wykonać z wełny mineralnej grubości 24 cm, ułożonej na spodnim deskowaniu na folii budowlanej. Od spodu sufit z płyt G-KF mocowanych do deskowania stropu. Sufit na podwójnym ruszcie stalowym z podwójną płytą G-KF, w tym nad pomieszczeniami mokrymi druga płyta wodoodporna. Od góry deskowanie pełne z desek 32mm, na których należy ułożyć płytę OSB 14mm. Ściany elewacji podlegają ociepleniu na całej wysokości wraz z cokołem fundamentowym. Ocieplenie ścian elewacyjnych ze styropianu EPS70-038 o grubości 16cm z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym silikatowo-silikonowym. Ocieplenia ściany fundamentowej styropianem o grubości 14 cm pokryty tynkiem mozaikowym. W strefie wysokości 2m od gruntu należy zastosować podwójną siatkę. Styropian układać z użyciem listwy cokołowej, listew narożnikowych we wszystkich narożnikach wypukłych. Styropian mocowany na klej i przy użyciu łączników mechanicznych. Całość ociepleń w systemie NRO. Drzwi wejściowe do budynku drewniane zewnętrzne z ościeżnicami drewnianymi lub aluminiowe, drzwi wejściowe do pomieszczeń drewniane na ościeżnicach drewnianych. Parapety z blachy lakierowanej w kolorze pokrycia. Kominy ponad dachem otynkowane i pomalowane. W pomieszczeniach łazienek należy zamontować pojemnościowe, dwupłaszczowe, pionowe elektryczne podgrzewacze wody zapewniające ciepłą wodę dla budynku. Przygotowanie ciepłej wody użytkowej dla celów bytowo-gospodarczych odbywać sie będzie w zasobniku pojemnościowym cwu o pojemności V = 60 dm3 i przepływowym elektrycznym podgrzewaczu cwu o pojemności V = 150 dm3. Ściany wymagają uzupełnienia tynków, wymiany luźnych i słabych tynków oraz przetarcia ujednolicającego oraz ułożenia gładzi gipsowych. Ściany pomieszczeń sanitarnych do wysokości 2m należy wykonać z glazury 25x50 mm. Przy urządzeniach sanitarnych w pomieszczeniu kuchni wykonać na wys. 160cm fartuch z glazury. W pozostałym zakresie ściany oraz sufity podlegają malowaniu farbami emulsyjnymi. Schody drewniane do demontażu. Wejście na strych wykonać montując schody strychowe ocieplane o szerokości 120x80 cm. Drzwi wejściowe do pomieszczeń drewniane na ościeżnicach drewnianych. W zakresie instalacji sanitarnych wymiany oraz nowego montażu dla nowoprojektowanych urządzeń wymagają wszystkie urządzenia sanitarne (baterie, muszle klozetowe, umywalki i zlewozmywak) wraz z podejściami oraz całe instalacje wody i kanalizacji w budynku wraz z przyłączem kanalizacji od budynku do szamba. Wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej wykonać należy z rur i kształtek PVC. Instalacja kanalizacyjna odprowadzać będzie ścieki bytowo – gospodarcze z budynku do istniejącego szamba szczelnego. Pion należy zakończyć wywiewką zamontowaną na dachu budynku. Na pionie kanalizacyjnym przewidziano montaż rewizji. Wszystkie przejścia rurociągów przez przegrody budowlane należy wykonać w tulejach ochronnych. Zadanie B: Termomodernizacja budynku strażnicy OSP w miejscowości Koźle. Uwaga: przewidywany termin przekazania placu budowy – 01.06.2019 r. Zakres robót przewidzianych do wykonania:  Ocieplenie ścian zewnętrznych murowanych części starej płytami styropianowymi EPS70-038 (o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,038 W/(mK)), o grubości 16 cm, metodą lekką mokrą z tynkiem cienkowarstwowym wraz z ociepleniem ościeży okiennych i drzwiowych, pas cokołowy fundamentu wykończony tynkiem mozaikowym.  Ocieplenie ścian zewnętrznych murowanych dobudówki płytami styropianowymi EPS70-038 (o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,038 W/(mK), o grubości 15 cm, metodą lekką mokrą z tynkiem cienkowarstwowym, wraz z ociepleniem ościeży okiennych i drzwiowych, pas cokołowy fundamentu wykończony tynkiem mozaikowym.  Ocieplenie dachu budynku wełną mineralną o grubości 24 cm (o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/(mK)) na powierzchni 248 m2 wraz z rozbiórką pokrycia z papy i pokryciem dachu blachą powlekaną na łatach drewnianych.  Wymiana 3 szt. wrót garażowych na nowe dwuskrzydłowe z przeszkleniem i furtką o współczynniku przenikania U= 1,5W/m2K.  Wymiana okien garażowych na nowe o współczynniku przenikania U= 1,6 W/m2K  Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła w pomieszczeniu sal spotkań i kuchni .  Modernizacja instalacji oświetlenia podstawowego poprzez zainstalowanie 30 punktów świetlnych - opraw oświetleniowych z energooszczędnymi źródłami światła typu LED.  W ramach robót termomodernizacyjnych należy wykonać prace przygotowawcze i towarzyszące ociepleniu budynku: wymiana instalacji odgromowej, wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych, remont kominów.  Prace ogólnobudowlane niezwiązane z termomodernizacją budynku: modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu garażu budynku strażnicy OSP Koźle wraz z naprawa tynków i malowaniem pomieszczenia. Budynek strażnicy OSP zrealizowany w planie litery L. Część „stara” znajdująca się od frontu obiektu to niski, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek bez poddasza. Dach poddany remontowi w części frontowej dwuspadowy o nachyleniu połaci 11%, kryty papą na deskowaniu na deskowych dźwigarach kratowych. Z uwagi wiek techniczny budynku oraz ze względu na liczne i rozłożone w czasie nieszczelności pokrycia dachowego zakłada sie, że w trakcie robót zaistnieje konieczność dokonania wymiany lub wzmocnienia poszczególnych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej. Każdorazowo decyzje o wymianie podjąć powinien kierownik robót przy akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego. W trakcie prowadzenia robót po zdjęciu deskowania należy dokonać oceny konstrukcji dachu – miejsca budzące wątpliwości – porażone przez grzyby bądź owady, przegniłe lub spróchniałe należy wzmocnić lub wymienić na nowe. Przy wymianie konstrukcji należy zachować istniejące przekroje poszczególnych elementów, wszystkie elementy impregnować - preparatami solnymi – Fobos. Po zdjęciu istniejącego deskowania, wymianie elementów konstrukcyjnych dźwigarów kratownicy, zostanie wykonane nowe deskowanie na istniejącej konstrukcji dachu, które następnie zostanie pokryte papą termozgrzewalną dkd i blachodachówką płaską na kontrłatach pokrycie z papy. Blachodachówka w kolorze ciemnoczerwonym lub ciemnobrązowym. Wymienione zostaną rynny dachowe i rury spustowe. Rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej malowanej w kolorze blachodachówki. Obróbki blacharskie z blachy lakierowanej w kolorze blachodachówki. W pomieszczeniach garażu przewidziano wymianę okien na nowe ze wzmocnionymi szybami i wymianę trzech sztuk wrót garażowych rozwieranych, z czego jedne muszą posiadać furtkę. Kolor wrót spójny z kolorem obróbek blacharskich budynku. Wraz z wymianą wrót należy przewidzieć naprawę betonowych progów wjazdowych i wzmocnienie ich okuciami z blachy. W pomieszczeniu garażu przewidziano wymianę instalacji elektrycznej. Część „nowa” to budynek posiadający dach jednospadowy o spadku 7,28°, pokryty dwoma warstwami papy termozgrzewalnej w systemie NRO na deskowaniu z płyt OSB gr 25mm. W ramach zadania inwestycyjnego zostanie pokryty blachodachówką na kontrłatach. Rynny, rury spustowe z blachy ocynkowanej malowanej w kolorze blachodachówki. Obróbki blacharskie z blachy lakierowanej. Dodatkowo przewidziano montaż podbicia typu „siding”. Szczegółowy opis technologii wykonania robót będących przedmiotem niniejszego opracowania zostały określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i Opisy techniczne stanowiące załącznik do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich. Wszelkie roboty powinny odbywać się z rusztowań zewnętrznych przy założeniu ograniczonego dostępu do modernizowanych pomieszczeń z wnętrza budynku. Wykonawca ma obowiązek wykonania foliowych ekranów skutecznie zabezpieczających wnętrze pomieszczeń od pyłu powstającego podczas prac budowlanych oraz zabezpieczenia wykładzin w remontowanych pomieszczeniach folią ochronną. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności przestrzegania warunków bezpieczeństwa pracy. Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie nadzoru przez kierownika budowy. Kierownik budowy zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane parametry materiałów. Szczegółowy zakres robót i ich ilość przedstawiono w załączonych przedmiarach. Roboty prowadzone będą na podstawie przyjętego bez uwag zgłoszenia zamiaru prowadzenia prac. Oferta musi uwzględniać koszty zakupu wszystkich materiałów i urządzeń, organizację i zabezpieczenie placu budowy. Oznaczenie wg CPV: 45.00.00.00 -7 – roboty budowlane CPV:45.30.00.00 -0 – roboty instalacyjne w budynkach CPV:45.40.00.00 -1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV: 45.11.13.00-1 – roboty rozbiórkowe Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - prace budowlane: tynkowanie, roboty malarskie, roboty dekarskie, roboty dociepleniowe, roboty elektryczne, - obsługa mechanicznego i elektrycznego sprzętu na budowie. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 15.000,00 PLN. 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1; 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 3. dowód wniesienia wadium; 4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach