Przetargi.pl
Wykonanie robót rozbiórkowych na terenie miasta Białegostoku tj.: • piwnicy ziemnej znajdującej się w Białymstoku przy ul. Jana III Sobieskiego usytuowanej na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów w obrębie 17 jako działka 510/1, • obudowy śmietnikowej znajdującej się w Białymstoku przy ulicy Proletariackiej 7, na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów w obrębie 11 jako działka nr 104/16, • kiosku blaszanego znajdującego się w Białymstoku przy ul. Generała Józefa Hellera, posadowionego na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów w obrębie 2 jako działka 1739/9, • garażu blaszanego posadowionego na nieruchomości gminnej oznaczonej numerem 1379 w obr. 6 przy ul. Szkolnej w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 200241074
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót rozbiórkowych na terenie miasta Białegostoku tj.: • piwnicy ziemnej znajdującej się w Białymstoku przy ul. Jana III Sobieskiego usytuowanej na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów w obrębie 17 jako działka 510/1, • obudowy śmietnikowej znajdującej się w Białymstoku przy ulicy Proletariackiej 7, na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów w obrębie 11 jako działka nr 104/16, • kiosku blaszanego znajdującego się w Białymstoku przy ul. Generała Józefa Hellera, posadowionego na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów w obrębie 2 jako działka 1739/9, • garażu blaszanego posadowionego na nieruchomości gminnej oznaczonej numerem 1379 w obr. 6 przy ul. Szkolnej w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót rozbiórkowych na terenie miasta Białegostoku tj.: 1) piwnicy ziemnej znajdującej się w Białymstoku przy ul. Jana III Sobieskiego usytuowanej na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów w obrębie 17 jako działka 510/1, 2) obudowy śmietnikowej znajdującej się w Białymstoku przy ulicy Proletariackiej 7, na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów w obrębie 11 jako działka nr 104/16, 3) kiosku blaszanego znajdującego się w Białymstoku przy ul. Generała Józefa Hellera, posadowionego na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów w obrębie 2 jako działka 1739/9, 4) garażu blaszanego posadowionego na nieruchomości gminnej oznaczonej numerem 13799 w obr. 6 przy ul. Szkolnej w Białymstoku. 2. Zakres robót rozbiórkowych i towarzyszących. Budynki/budowle: 1) prace przygotowawcze i zabezpieczające teren rozbiórki, 2) sprzątanie przed rozbiórką w wewnątrz i na zewnątrz budynku wraz z wywozem i ewentualną utylizacją 3) roboty ziemne związane z likwidacją posadowienia budynku, budowli - zasypaniem dołów po rozbiórce wraz z wyrównaniem terenu, 4) rozbiórka: - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, - konstrukcji drewnianej dachu krytego blachą, eternitem, dachówką, papą itp. - ścian zewnętrznych i wewnętrznych o konstrukcji metalowej, murowanych i żelbetowych, - demontaż stropów o konstrukcji drewnianej i żelbetowej, - podłogi drewnianej, betonowej i inne, - fundamentów i schodów betonowych, żelbetowych 5) roboty transportowe: wywóz gruzu, i materiałów porozbiórkowych, dowóz piasku do zasypania dołów po rozbiórce fundamentów, wyrównanie i zagęszczenie obszaru rozbiórki z dostosowaniem do terenu otaczającego, uprzątnięcie placu rozbiórki wraz ze zgrubnym wyrównaniem terenu. Wywóz gruzu i drewna na składowisko odpadów komunalnych, wywóz złomu stalowego na skład złomu, wywóz i przekazanie do utylizacji niebezpiecznych odpadów oraz przekazanie Zamawiającemu w trakcie odbioru robót dowodu zdania eternitu do utylizacji. Utylizacja wyrobów niebezpiecznych – eternitu, może być przeprowadzona wyłącznie przez wyspecjalizowaną firmę. Ogrodzenia - rozbiórka: - roboty przygotowawcze i zabezpieczające teren rozbiórki oraz drzew i krzewów, - demontaż bram, furtek, cokołów i płotów, - roboty transportowe: wywóz na składowisko materiałów porozbiórkowych, wywóz złomu stalowego na skład złomu, wywóz drewna, - uprzątnięcie terenu wokół. - Zasypywanie dołów po cokołach i wyrównanie terenu. Teren utwardzony: 1) roboty przygotowawcze i zabezpieczające teren rozbiórki, 2) rozbiórka nawierzchni, 3) roboty transportowe: wywóz na składowisko materiałów porozbiórkowych, 4) uprzątnięcie terenu oraz wyrównanie terenu po rozbiórkach Fundamenty: 1) roboty przygotowawcze i zabezpieczające teren rozbiórki, 2) rozbiórka fundamentu pod powierzchnią terenu oraz nad powierzchnią terenu, 3) roboty transportowe: wywóz na składowisko materiałów porozbiórkowych, 4) uprzątnięcie terenu wokół, 5) Zasypywanie dołów. Teren rozbiórki znajdujący się w pasie drogowym należy oczyścić z resztek po rozbiórce, wyłożyć warstwą humusu i obsiać trawą. Przed siewem ziemię należy zwałować wałem gładkim w dwóch kierunkach i zagrabić. Przykrycie nasion ziemią poprzez zagrabienie i wałowanie lekkim wałem. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia 12 miesięcy gwarancji od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru każdej zleconej rozbiórki. Wykonawca będzie zobowiązany nabyć od Zamawiającego materiały z odzysku stanowiące złom, drewno opałowe oraz cegła wg wyceny na podstawie faktury z ,,obciążeniem odwrotnym” wystawionej przez Zamawiającego. Ryzyko utraty lub zniszczenia materiałów z rozbiórki od momentu przekazania terenu rozbiórki obciąża Wykonawcę. Wystąpienie zdarzenia o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty pełnej kwoty z wyceny. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakresu robót rozbiórkowych. ul. Jana III Sobieskiego, dz. Nr 510/1 obręb 17 Ziemianka jest budynkiem wolnostojącym, jednokondygnacyjnym. Kubatura - 64,77 m3 ul. Proletariacka 7, nr geod. działki 104/16 obręb 11 Budynek wolnostojący jednokondygnacyjny, ściany murowane, dach o konstrukcji stalowej kryty eternitem. Kubatura – 25,20 m3 Ul. Generała Józefa Hallera, działka nr 1739/9 obręb 2 Budynek wolnostojący jednokondygnacyjny, o konstrukcji stalowej. Do przeprowadzenia rozbiórki niezbędne jest zajęcie pasa drogowego w Zarządzie Dróg Miejskich. Kubatura – 10,00 m3 ul. Szkolna, działka nr 1379 obręb 6 Budynek wolnostojący jednokondygnacyjny, o konstrukcji stalowej. Kubatura – 37,50 m3 Wskazane powyżej ilości oraz parametry dotyczące przedmiotowej rozbiórki mają jedynie charakter orientacyjny. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich wyceny. Rozbiórce podlegają wszystkie składniki budowlane znajdujące się na przedmiotowym obszarze. 3. Przy wyliczeniu przewidywanej wartości materiałów możliwych do odzyskania z rozbiórki przyjęto następujące założenia: - zastosowano poziom cen wg badania rynku - przyjęto założenia, że z rozbiórki obiektów i urządzeń budowlanych przy zastosowanej wyburzeniowej technologii możliwe do odzyskania materiały szacuje się na kwotę: kiosku blaszanego znajdującego się w Białymstoku przy ul. Generała Józefa Hellera, posadowionego na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów w obrębie 2 jako działka 1739/9: L. p. Nazwa materiału Jedn . miary Ilość materiałów odzyskanych Cena jednostkowa /zł/ Wartość netto /zł/ 1. Złom kg 150,00 0,40 60,00 Razem 60,00 Złom, netto – 60,00 garażu blaszanego posadowionego na nieruchomości gminnej oznaczonej numerem 13799 w obr. 6 przy ul. Szkolnej w Białymstoku: L. p. Nazwa materiału Jedn . miary Ilość materiałów odzyskanych Cena jednostkowa /zł/ Wartość netto /zł/ 1. Złom kg 300,00 0,40 120,00 Razem 120,00 Cegła, netto – 120,00zł 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1, oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach