Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. I. Mościckiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 244 163 , fax. 447 244 163
- Data zamieszczenia: 2018-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim
ul. I. Mościckiego
97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 447 244 163, fax. 447 244 163
REGON: 1775600284 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych w budynku „C” Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Prezydenta Ignacego Mościckiego 29 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku „C” Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Prezydenta Ignacego Mościckiego 29: Malowanie wewnętrzne i wymiana wykładzin podłogowych w budynku „C” Oddział ZUS w Tomaszowie Mazowieckim, Wymiana zaworów grzejnikowych termostatycznych centralnego ogrzewania w budynku „C” Oddział ZUS w Tomaszowie Mazowieckim, Wykonanie pomieszczenia portierni w budynku „C” Oddział ZUS w Tomaszowie Mazowieckim Remont trzech łazienek wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku „C” Oddział ZUS w Tomaszowie Mazowieckim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), 2.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach (zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp musi ponadto udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – stosowny dokument musi być złożony w oryginale i musi określać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z zasadami określonymi w § 10 części I SIWZ – „Opisie sposobu obliczania ceny” w formie uproszczonej, w układzie tabelarycznym jak załączone do części II SIWZ przedmiary robót. 4.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (ewentualnie w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa) do podpisania oferty – w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w dokumentach rejestrowych. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie muszą ponadto złożyć w ofercie pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (ewentualnie w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem w Piotrkowie Trybunalskim wraz z przebudową zjazdu
Dodano: 2024-04-30 - Remont elewacji zachodniej budynku „A” zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa wiaty przystankowej i rowerowej z urządzeniami i małą architekturą
Dodano: 2024-04-30 - Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
Dodano: 2024-04-29 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego w al. Waltera-Janke (strona wschodnia) na odcinku pomiędzy ulicami Obywatelską i al. Wyszyńskiego w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-26 - Budowa peronów przystankowych na terenie miasta Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 2 części
Dodano: 2024-04-26 - Remonty sygnalizacji świetlnej w kilku lokalizacjach na terenie miasta Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
Dodano: 2024-04-25 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
Dodano: 2024-04-25 - „Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek”
Dodano: 2024-04-23