Przetargi.pl
„Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez Rejon GDDKiA w Krośnie, realizowanych w ramach asortymentu Remonty Zapleczy Technicznych” Z podziałem na części: Część 1. „Remont budynku administracyjno-mieszkalnego na Bazie Materiałowej w Rymanowie ul. Dworska 23 polegający na kompleksowym remoncie dachu". Część 2. „"Remont budynku administracyjno-mieszkalnego na Bazie Materiałowej w Rymanowie ul. Dworska 23 polegający na kompleksowym remoncie instalacji centralnego ogrzewania budynku".

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Legionów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 534 071 , fax. 017 8623915, 8537395
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
    ul. Legionów 20
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 534 071, fax. 017 8623915, 8537395
    REGON: 1751157500122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez Rejon GDDKiA w Krośnie, realizowanych w ramach asortymentu Remonty Zapleczy Technicznych” Z podziałem na części: Część 1. „Remont budynku administracyjno-mieszkalnego na Bazie Materiałowej w Rymanowie ul. Dworska 23 polegający na kompleksowym remoncie dachu". Część 2. „"Remont budynku administracyjno-mieszkalnego na Bazie Materiałowej w Rymanowie ul. Dworska 23 polegający na kompleksowym remoncie instalacji centralnego ogrzewania budynku".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez Rejon GDDKiA w Krośnie, realizowanych w ramach asortymentu Remonty Zapleczy Technicznych” Z podziałem na części: Część 1. „Remont budynku administracyjno-mieszkalnego na Bazie Materiałowej w Rymanowie ul. Dworska 23 polegający na kompleksowym remoncie dachu". Część 2. „"Remont budynku administracyjno-mieszkalnego na Bazie Materiałowej w Rymanowie ul. Dworska 23 polegający na kompleksowym remoncie instalacji centralnego ogrzewania budynku". Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie oraz PZDW w Rzeszowie. Zamówienie obejmuje w szczególności: wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. stosuje się. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 4. składa każdy z Wykonawców. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokument i oświadczenie o których mowa w Sekcji III.4). Dokument i oświadczenie o których mowa w Sekcji III.4) składa każdy z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach