Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych na rzecz Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na cztery zadania: Zadanie nr 1: Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. Zadanie nr 2: Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. Zadanie nr 3: Remont lokali gminnychw rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. Zadanie nr 4: Remonty lokali gminnych (zlecane sukcesywnie w ciągu roku wynikających z roszczeń po zalaniach) w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 200241074
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych na rzecz Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na cztery zadania: Zadanie nr 1: Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. Zadanie nr 2: Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. Zadanie nr 3: Remont lokali gminnychw rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. Zadanie nr 4: Remonty lokali gminnych (zlecane sukcesywnie w ciągu roku wynikających z roszczeń po zalaniach) w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych na rzecz Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na cztery zadania: 1) Zadanie nr 1: Zadanie nr 1: Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. 2) Zadanie nr 2: Zadanie nr 2: Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. 3) Zadanie nr 3: Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. DOTCZY ZADANIA NR 1, 2 i 3 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie robót remontowych w lokalach gminnych - pustostanach będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. Przedmiary określają zakres możliwych czynności przewidzianych do wykonania w lokalach. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiarów będzie służył do wyceny wartości zadania wg. wartości pozycji przyjętych przez najkorzystniejszego oferenta. Rzeczywisty zakres robót do wykonania będzie określany protokólarnie dla każdego lokalu podczas przekazania lokalu do remontu. Zakres rzeczowy robót do wyceny oferty robót remontowych w lokalach zgodnie z załączonymi przedmiarami robót w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. UWAGA ! Oferent oblicza cenę ofertową biorąc pod uwagę załączony opis określony w przedmiarach robót. Ewentualna zmiana ilości robót, nie spowoduje zmiany cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, i nie obniżą standardów określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 opis przedmiotu zamówienia. Zaoferowane rozwiązanie równoważne nie może powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. Wykonawca udzieli rękojmi za wady i gwarancji na wykonane roboty wraz z materiałami na minimalny okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych, a na stolarkę okienną 60 miesięcy. Wartość materiałów nadających się na złom nie przekracza wartości kosztów ich wywiezienia. Realizację prac można będzie prowadzić nie dłużej niż do godziny 18.00. Kosztorys ofertowy - kosztorys ofertowy winien być opracowany metodą uproszczoną, zawierać wycenę wszystkich pozycji przedmiaru robót w kolejności wskazanej przez Zamawiającego oraz musi być zasadniczo zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w przedmiarach robót (opisami pozycji). Kosztorys ofertowy ma być wykonany w formie pisemnej, odpowiednio dla części zamówienia, na którą składana jest oferta, z dokładnym sprecyzowaniem numeru zadania oraz określeniem nośników cenotwórczych, tj.: a) stawki r-g „R” wyrażonej w PLN b) kosztów pośrednich „Kp” (do R, S) wyrażonych w %, c) zysku „Z” (od R+Kp(R, S+Kp(S)) wyrażonego w %, Podstawa wyceny kosztorysu ofertowego powinny być zasadniczo taka jak wskazane w przedmiarach robót, gdyż przy sprawdzaniu kosztorysu ofertowego Zamawiający kieruje się zasadą, że wskazana przez Wykonawcę podstawa wyceny danej pozycji, która zawiera wyszczególnienie wszystkich robót towarzyszących oraz wszystkie założenia szczegółowe określone przez Katalogi Nakładów Rzeczowych. Ceny jednostkowe materiałów do kosztorysowania należy przyjmować z kosztami zakupu na poziomie wydawnictwa Sekocenbud dla woj. Podlaskiego w IV kw. 2017 r. W przypadku, gdy którakolwiek pozycja przedmiaru zostanie skalkulowana w innej pozycji kosztorysu ofertowego, należy wskazać daną pozycję oraz pozycję, w której została skalkulowana. Ceny poszczególnych pozycji kosztorysowych należy przedstawić do dwóch miejsc po przecinku. W kosztorysie ofertowym musi być podana stawka roboczogodziny kosztorysowej netto (zastosowana do obliczenia ceny jednostkowej). Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego wykonanego w formie kalkulacji szczegółowej. W takim przypadku przedmiotem sprawdzenia kosztorysu będzie wyłącznie opis robót w jego poszczególnych pozycjach, wg zasad przyjętych przy sprawdzaniu kosztorysu ofertowego wykonanego metodą uproszczoną. 4) Zadanie nr 4: Remonty lokali gminnych (zlecane sukcesywnie w ciągu roku wynikających z roszczeń po zalaniach) w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. DOTYCZY ZADANIA NR 4 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie robót remontowych w lokalach gminnych zasiedlonych, zlecanych sukcesywnie w ciągu roku wynikających z roszczeń po zalaniach - będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. Przedmiary określają zakres możliwych czynności przewidzianych do wykonania w lokalach. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiarów będzie służył do wyceny wartości zadania wg. wartości pozycji przyjętych przez najkorzystniejszego oferenta. Rzeczywisty zakres robót do wykonania będzie określany protokólarnie dla każdego lokalu podczas przekazania lokalu do remontu. Zakres rzeczowy robót do wyceny oferty robót remontowych w lokalach zgodnie z załączonymi przedmiarami robót w branży budowlanej. UWAGA ! Oferent oblicza cenę ofertową biorąc pod uwagę załączony opis określony w przedmiarach robót. Ewentualna zmiana ilości robót, nie spowoduje zmiany cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, i nie obniżą standardów określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 opis przedmiotu zamówienia. Zaoferowane rozwiązanie równoważne nie może powodować konieczności przeprojektowywania dokumentacji projektowej. Wykonawca udzieli rękojmi za wady i gwarancji na wykonane roboty wraz z materiałami na minimalny okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Wartość materiałów nadających się na złom nie przekracza wartości kosztów ich wywiezienia. Realizację prac można będzie prowadzić w godzinach uzgodnionych z najemcą. Kosztorys ofertowy - kosztorys ofertowy winien być opracowany metodą uproszczoną, zawierać wycenę wszystkich pozycji przedmiaru robót w kolejności wskazanej przez Zamawiającego oraz musi być zasadniczo zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w przedmiarach robót (opisami pozycji). Kosztorys ofertowy ma być wykonany w formie pisemnej, odpowiednio dla części zamówienia, na którą składana jest oferta, z dokładnym sprecyzowaniem numeru zadania oraz określeniem nośników cenotwórczych, tj.: d) stawki r-g „R” wyrażonej w PLN e) kosztów pośrednich „Kp” (do R, S) wyrażonych w %, f) zysku „Z” (od R+Kp(R, S+Kp(S)) wyrażonego w %, Podstawa wyceny kosztorysu ofertowego powinny być zasadniczo taka jak wskazane w przedmiarach robót, gdyż przy sprawdzaniu kosztorysu ofertowego Zamawiający kieruje się zasadą, że wskazana przez Wykonawcę podstawa wyceny danej pozycji, która zawiera wyszczególnienie wszystkich robót towarzyszących oraz wszystkie założenia szczegółowe określone przez Katalogi Nakładów Rzeczowych. Ceny jednostkowe materiałów do kosztorysowania należy przyjmować z kosztami zakupu na poziomie wydawnictwa Sekocenbud dla woj. Podlaskiego w IV kw. 2017 r. W przypadku, gdy którakolwiek pozycja przedmiaru zostanie skalkulowana w innej pozycji kosztorysu ofertowego, należy wskazać daną pozycję oraz pozycję, w której została skalkulowana. Ceny poszczególnych pozycji kosztorysowych należy przedstawić do dwóch miejsc po przecinku. W kosztorysie ofertowym musi być podana stawka roboczogodziny kosztorysowej netto (zastosowana do obliczenia ceny jednostkowej). Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego wykonanego w formie kalkulacji szczegółowej. W takim przypadku przedmiotem sprawdzenia kosztorysu będzie wyłącznie opis robót w jego poszczególnych pozycjach, wg zasad przyjętych przy sprawdzaniu kosztorysu ofertowego wykonanego metodą uproszczoną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, 2, 3 i 4 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział XIV SIWZ Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium. DOTYCZY ZADANIA NR 1: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych). Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Zadanie nr 1: Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego- nr sprawy: TR.263.5.2018. DOTYCZY ZADANIA NR 2: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych). Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Zadanie nr 2: Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. - nr sprawy: TR.263.5.2018. DOTYCZY ZADANIA NR 3: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych). Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Zadanie nr 3: Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. Stanisława Suchowolca, Ogrodowej, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej, Pietkiewicza w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego - nr sprawy: TR.263.5.2018.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) pisemne zobowiązanie innego podmiotu w formie oryginału (jeżeli wykonawca, dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innego podmiotu) - wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ - oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca niniejsze zobowiązanie jest uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności. 4) DOTYCZY ZADANIA NR 1, 2, 3 i 4: uproszczone kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną, tj.: dla każdej pozycji przedmiaru wykonawca wylicza cenę jednostkową netto i wymnaża ją przez ilość robót podaną w przedmiarze. Cena jednostkowa musi zawierać wszystkie koszty do poniesienia przez wykonawcę w celu wykonania opisanej roboty zgodnie z przedmiarami robót. Zestawienie zawierające wykaz procentowych wskaźników cenotwórczych tj. Koszty Ogólne, Koszty Zakupu, Zysk, stawkę roboczogodziny. Do kosztorysu ofertowego Wykonawca dołączy również zestawienie materiałów objętych kosztorysem wraz z podaniem ceny. Wykonawca zobowiązany jest złożyć kosztorysy ofertowe oddzielnie na zadanie nr 1, oddzielnie na zadanie nr 2, oddzielnie na zadanie nr 3, uwzględniając w kosztorysach branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, oraz oddzielnie na zadanie nr 4, uwzględniając branżę budowlana.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach