Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych na drogach gruntowych Gminy Studzienice

Gmina Studzienice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-143 Studzienice, ul. Kaszubska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 216 593 , fax. 598 216 610
  • Data zamieszczenia: 2017-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Studzienice
    ul. Kaszubska 9
    77-143 Studzienice, woj. pomorskie
    tel. 598 216 593, fax. 598 216 610
    REGON: 77097955900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych na drogach gruntowych Gminy Studzienice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących robót remontowych na drogach gruntowych Gminy Studzienice w ilości ok. 200 000,00 m2 poprzez: - równanie i profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki samojezdnej o mocy silnika minimum 100 KW, - zagęszczanie dróg gruntowych przy użyciu walca samobieżnego, statycznego ogumionego o masie min. 8 t, - zebranie kamieni pozostałych po wykonanych robotach. 2) Zamawiający jest uprawniony, lecz niezobowiązany do zlecenia Wykonawcy wykonania przedmiotu zamówienia w ilości określonej w ust. 1, to jest 200 000,00 m2. Zamawiający przewiduje, że zakres ilościowy robót remontowych równiarką i walcem może ulec zmniejszeniu. 3) Szczegółowy zakres prac określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), stanowiąca integralną część SIWZ, wymienioną w załączniku nr 9 do SIWZ. 4) Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmują także: a) prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymogami SIWZ i STWiOR oraz umową, a także zasadami sztuki budowlanej, b) zapewnienie prawidłowej organizacji wykonywania robót, gwarantującej bezpieczeństwo w związku z realizacją wszelkich czynności dokonywanych na terenie budowy, c) obowiązek utrzymania w nienaruszonym stanie obiektów znajdujących się na terenie prowadzonych robót lub obowiązek ich przywrócenia do stanu poprzedniego. 5) W razie uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów znajdujących się na obszarze prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałej szkody na własny koszt. 6) Jeżeli teren budowy przylega do terenów z zabudową mieszkaniową, Wykonawca będzie realizować roboty w sposób powodujący minimalne niedogodności dla mieszkańców. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia zabudowy mieszkaniowej w sąsiedztwie budowy, spowodowane jego działalnością. 7) Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. 8) Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 9) Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie określonej w ofercie i umowie. 10) Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny zakresu i stopnia skomplikowania prac i sporządzenia oferty, gdyż Wykonawcy nie przysługuje możliwość zmiany Ceny po upływie terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje również możliwości skorygowania Ceny z uwagi na jej błędne skalkulowanie lub nieuwzględnienie elementów niezbędnych do wykonania umowy. 11) Wykonawca udzieli gwarancji, jakości na wykonane roboty budowlane, której okres nie może być krótszy niż – 6 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Uwaga okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 12) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przez Wykonawcę lub podwykonawcę wskazanych przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach