Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych - naprawy piaskownic, urządzeń zabawowych, ławek, ogrodzeń placów zabaw oraz montaż trzepaków do dywanów zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2010 roku

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 058 3458235
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 058 3458235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych - naprawy piaskownic, urządzeń zabawowych, ławek, ogrodzeń placów zabaw oraz montaż trzepaków do dywanów zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Naprawa urządzeń zabawowych obejmuje: ­ - naprawę huśtawek, zjeżdżalni, drabinek, wież i innych urządzeń zabawowych w części metalowej i drewnianej, ­ - wymianę i montaż łańcuchów, ­ - montaż opon, - montaż koszy (wraz z siatką) do gry w koszykówkę, ­ - montaż słupka do zamontowania kosza do koszykówki, ­ - wymianę obręczy z siatką, ­ - czyszczenie, konserwację, smarowanie urządzeń zabawowych, ­ - malowanie urządzeń metalowych i drewnianych. 2. Naprawa piaskownic obejmuje: ­ - przy obudowie drewnianej: wymianę desek, uzupełnienie siedzisk, czyszczenie, malowanie, ­ - przy obudowie murowanej: uzupełnienie cegieł, uzupełnienie siedzisk, tynkowanie, malowanie, - przy obudowie betonowej: uzupełnienie betonu, uzupełnienie siedzisk, tynkowanie, malowanie. 3. Montaż trzepaków do dywanów z wbudowaniem w grunt. 4. Naprawa ławek obejmuje: ­ - wymianę desek, ­ - uzupełnienie siedzisk, ­ - czyszczenie części metalowych i drewnianych, ­ - malowanie części metalowych i drewnianych. 5. Naprawa ogrodzeń obejmuje: - wymianę lub uzupełnieni siatki, bądź kompletnych przęseł ogrodzenia, - wymianę lub uzupełnienie słupków, - czyszczenie części metalowych, - malowanie części metalowych, - naprawę cokołu betonowego, - wymianę zamków. Montowane urządzenia zabawowe i ich części muszą spełniać warunki określone w odpowiednich przepisach oraz posiadać odpowiednie atesty (certyfikaty) upoważniające do zastosowania. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenu, na którym wykonywane będą zlecenia w należytym stanie, i usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci - na własny koszt, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, a także do udokumentowania na żądanie Zamawiającego wywozu odpadów powstałych przy realizacji Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu gruzu, innych odpadów, itp. zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - udzielić co najmniej 2 letniej gwarancji i 2 letniej rękojmi, - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, - przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1. Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 1 robotę ogólnobudowlaną popartą dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 2. Potencjału kadrowego - wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest wykazanie: 1 osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. - Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. - Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów podstawowych wraz z przyjętymi cenami na zadanie 1, 2. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. - Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów pomocniczych wraz z przyjętymi cenami na zadanie 1, 2. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. Brak zestawień spowoduje odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty : 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ­wartość materiałów pomocniczych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach