Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-budowlanych oraz wymiana stolarki PCV w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073, 81 4456253 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2017-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, 81 4456253, fax. 81 4456730
    REGON: 189600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-budowlanych oraz wymiana stolarki PCV w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót remontowo-budowlanych oraz wymiana stolarki PCV w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 3 części: część 1 – wymiana stolarki okiennej PCV oraz drzwi balkonowych w domu studenckim „Cebion” przy ul. Langiewicza 6 w Lublinie, część 2 – wykonanie robót remontowo-malarskich w domu studenckim „Cebion” przy ul. Langiewicza 6 w Lublinie, część 3 – wykonanie robót remontowo-budowlanych w segmentach mieszkalnych w domu studenckim „Manhattan” przy ul. Dobrzańskiego 33 w Lublinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: Część 1 - 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł), Część 2 – 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł). Część 3 – 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł). 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach