Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2018-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 189600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowo-budowlanych oraz remont instalacji elektrycznej oświetleniowej w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonania robót remontowo-budowlanych oraz remont instalacji elektrycznej oświetleniowej w domach studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części: część 1 – roboty remontowe, budowlano-instalacyjne w domach studenckich Manhattan i Broadway przy ul. Dobrzańskiego 33, 35 w Lublinie, część 2 – remont instalacji elektrycznej oświetleniowej w domach studenckich Dodek i Eskulap przy ul. Langiewicza 8, 12 w Lublinie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: Część 1 – 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset zł), Część 2 –1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. w Banku Pekao S.A. Oddział w Lublinie nr 69 1240 5497 1111 0000 5007 1353, z dopiskiem wadium w sprawie AZP/PNO/16/2018.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć wraz z ofertą: 1. wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy”, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Kosztorysy ofertowe w części 1, 2 sporządzone metodą szczegółową, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, stanowiący odpowiednio załącznik nr 1 i/lub 2. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie poświadczonej kopii. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń zaplecza kuchennego
Dodano: 2023-11-29 - Remont, docieplenie stropodachu z wymianą pokrycia wraz z zabezpieczeniami przeciwwodnymi ścian fundamentowych budynku Archiwum - realizacja zadania : „Modernizacja budynku Archiwum Szpitalnego”
Dodano: 2023-11-15 - Przebudowa i remont budynku internatu segment A część II przy ZSCKR w Różańcu
Dodano: 2023-10-10 - Prace konserwatorskie i remontowe magazynu zbiorów etnograficznych (pom. 210-218 Zamek Lubelski)
Dodano: 2023-09-21 - Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Rozłopach
Dodano: 2023-09-06 - Wykonanie prac remontowych w Domach Studenckich Cebion i Dodek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza 6 i 8.
Dodano: 2023-08-14 - Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępna Gmina Komarówka Podlaska
Dodano: 2023-07-24 - WYKONANIE POSADZEK NA BLOKU OPERACYJNYM NEUROCHIRURGII NA I PIĘTRZE BUDYNKU A W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM SZPITALU KLINICZNYM NR 4 W LUBLINIE
Dodano: 2023-07-20 - Roboty budowlane związane z wykonaniem klap przeciwpożarowych w istniejącej wentylacji mechanicznej w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej KUL przy ul. Chopina 27 w Lublinie.
Dodano: 2023-06-30 - „Przebudowa schodów, tarasu i opaski przy budynku Urzędu Miasta w Józefowie nad Wisłą”
Dodano: 2023-06-30