Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH I SANITARNYCH W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH WRAZ Z CIĄGAMI KOMUNIKACYJNYMI W SIEDZIBIE OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY URSUS M. ST. WARSZAWY

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 r. Nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 784 111 , fax. 224 784 101
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
    Plac Czerwca 1976 r. Nr 1
    02495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 784 111, fax. 224 784 101
    REGON: 1022700320000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH I SANITARNYCH W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH WRAZ Z CIĄGAMI KOMUNIKACYJNYMI W SIEDZIBIE OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY URSUS M. ST. WARSZAWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo – modernizacyjnych w zakresie robót budowlanych i sanitarnych w pomieszczeniach biurowych wraz z ciągami komunikacyjnymi w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, który zawiera: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiary robót oraz projekt modernizacji łazienek stanowiący podstawę do sporządzenia kosztorysów ofertowych. Wykonawca określi ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarach robót, które po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będą kosztorysy ofertowe jako załączniki do oferty wykonawcy. Z uwagi na konieczność zachowania pracy w siedzibie Zamawiającego wykonywanie robót w newralgicznych pomieszczeniach (np. serwerownia, kasa, księgowość, dział realizacji świadczeń) będzie możliwe jedynie po godzinie 16:00 oraz w dni wolne od pracy z oddaniem do użytku w poniedziałek rano. Przy realizacji zamówienia tj. remontu pomieszczeń biurowych Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy po 4 pokoje biurowe do wykonania prac. Po zakończeniu pracy i oddaniu pokoi do użytku wskazane zostaną kolejne pokoje do podjęcia pracy. 2.Gwarancja jakości na roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany jest udzielić na wykonane roboty budowlane gwarancji jakości na min. 36 m-cy, która będzie podlegała ocenie w kryteriach oceny ofert opisanych w niniejszej SIWZ. 3.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, (klauzule społeczne) wymagał będzie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 1 osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2018 poz.917 z późn.zm. ) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 (słownie: pięć tysięcy złotych) 2.Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.08.2018 roku o godz. 08:30 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 12.09.2018r. 4.Termin związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. II. Formy i miejsce wnoszenia wadium 1. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w jednej lub kilku następujących formach: 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: w pieniądzu - przelewem na rachunek zamawiającego; Numer rachunku Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr konta: 44 103015080000000550468069 O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, oryginał składa w kasie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, w kasie Ośrodka Pomocy Społecznej m. st. Warszawy Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1 w godz.: poniedziałek - piątek: 11:30 – 14:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona według wzoru - zał nr 1 Kosztorysy ofertowe stanowiące załączniki od 3a do 3e

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną