18 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 26 1251621 , fax. 26 1251787
- Data zamieszczenia: 2019-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Jana III Sobieskiego 277
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 26 1251621, fax. 26 1251787
REGON: 22210650200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT NAPRAWCZYCH I KONSERWACYJNYCH W BUDYNKACH KW 4033 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót naprawczych i konserwacyjnych w budynkach KW 4033 w zakresie niżej wymienionych zadań: 1) Zadanie I - Budynek nr 80 – częściowe pokrycie dachu z wykonaniem obróbek dekarskich, remont instalacji odgromowej, 2) Zadanie II - Budynek nr 17 – naprawa powierzchni dachu polegająca na pokryciu papą i wykonaniu obróbek dekarskich, 3) Zadanie III - Budynek nr 5 – wymiana stolarki okiennej, 4) Zadanie IV - Budynek nr 21 – odświeżenie powłok malarskich oraz wymiana wykładzin i naprawa oświetlenia w kancelarii i remont węzła sanitarnego, 5) Zadanie V - Budynek nr 2 - odświeżenie powłok malarskich sal konsumpcyjnych wraz z wymianą wykładzin podłogowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają kosztorysy ślepe oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający dołącza do SIWZ kosztorysy ślepe. Stanowią one wyłącznie materiał pomocniczy do sporządzenia kosztorysu ofertowego (do obliczenia ceny oferty). Kosztorysy ślepe powinny być analizowane w powiązaniu ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz niniejszą SIWZ . Zamawiający informuje, że wykonawca wybrany w postępowaniu będzie mógł realizować roboty w godzinach od 07:30 do 15:30. Zamawiający wymaga aby pracownicy wykonawcy byli wyposażeni w jednolity ubiór roboczy identyfikujący wykonawcę. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w wymiarze nie krótszym niż 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: • roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, • roboty ogólnobudowlane i sanitarne, • roboty instalacyjne i montażowe, Sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w projekcie umowy (zał. nr 5 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia w załączniku nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci monitoringu dla ul. Hryniewieckiego i Alei Gwiazd Sportu we Władysławowie w ramach zadania pn. „Budowa monitoringu miejskiego w Gminie Władysławowo.”
Dodano: 2024-05-24 - Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu
Dodano: 2024-05-23 - Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2024 – Etap IV
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
Dodano: 2024-05-23 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie zadaszenia w Forcie Carre Twierdzy Wisłoujście w Gdańsku”
Dodano: 2024-05-22 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie zadaszenia w Forcie Carre Twierdzy Wisłoujście w Gdańsku”
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
Dodano: 2024-05-22 - Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
Dodano: 2024-05-22 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa – powiększenie pomieszczenia stołówki do stanu sprzed utworzenia Szpitala Tymczasowego w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie – etap II
Dodano: 2024-05-21