Przetargi.pl
Wykonanie robót modernizacyjnych i remontowych oraz rozbudowy budynku wystawowego COP, realizowanych w ramach Projektu pn.: „Rewaloryzacja modernistycznych warsztatów szkolnych w Stalowej Woli na potrzeby Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Sandomierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448556 , fax. 015 8448557
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
    Sandomierska 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448556, fax. 015 8448557
    REGON: 83041400600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum Regionalne - samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót modernizacyjnych i remontowych oraz rozbudowy budynku wystawowego COP, realizowanych w ramach Projektu pn.: „Rewaloryzacja modernistycznych warsztatów szkolnych w Stalowej Woli na potrzeby Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie robót modernizacyjnych i remontowych oraz rozbudowy budynku dawnych warsztatów szkolnych, wpisany do rejestru zabytków województwa podkarpackiego pod numerem A-1054 decyzją z dnia 30.11.2012 r., w ramach Projektu „Rewaloryzacja modernistycznych warsztatów szkolnych w Stalowej Woli na potrzeby Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego”. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Modernizacja, remont i rozbudowa budynku obejmuje: I. Roboty rozbiórkowe Budynek A II. Roboty konstrukcyjne • Roboty murowe • Podłoża pod posadzki • Izolacja ścian piwnic • Stropodachy (remont, izolacja, klapy dymowe III. Roboty architektoniczne budynku A • Tynki wewnętrzne z izolacją, malowanie • Okładziny ścian • Sufity podwieszane • Świetliki dachowe • Stolarka i ślusarka, ścianki składane • Montaż dźwigu osobowego i podnośników towarowych • Elewacje (tynki zewnętrzne) IV. Przyłącza • Przyłącze wody • Przyłącze kanalizacji sanitarnej • Przyłącze kanalizacji deszczowej • Przekładka sieci ciepłowniczej • Przekładka sieci wodociągowej • Przyłącze energetyczne (opłata za przyłączenie) V. Instalacje wewnętrzne • Instalacje wodno- kanalizacyjne • Instalacje wentylacji • Instalacje klimatyzacyjne • Instalacje centralnego ogrzewania + węzeł cieplny • Instalacje elektryczne wewnętrznej • Instalacje słaboprądowe VI. Zagospodarowanie terenu • Drogi chodniki i ogrodzenie • Ogrodzenie • Fontanna (wraz z technologią) • Elementy małej architektury • Oświetlenie zewnętrzne • osuszenie, odgrzybienie i wprowadzenie nowych izolacji pionowych i poziomych fundamentów i ścian kondygnacji podziemnych; • remont elewacji; remont pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi; • wymianę warstw i wprowadzenie nowych izolacji podłogi na gruncie oraz stropów; • wymianę zewnętrznej stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej; • wymianę wewnętrznej stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej; • odtworzenie istniejących świetlików z profili stalowych; • ocieplenie ścian zewnętrznych za pomocą termoizolacyjnych płyt wewnętrznych i metody lekkiej mokrej; • wyburzenia, przebicia i domurowania zdeterminowane zmianami w układzie funkcjonalnym budynku; • likwidację piwnicznych okien doświetlających od strony północnej budynku; • budowę nowych węzłów sanitarnych, wraz z sanitariatami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych; • budowę wolnostojących schodów na antresolę oraz ścianki mobilnej szklanej; • budowę nowej klatki schodowej; • przebudowę istniejącej klatki schodowej; • budowę szybu windy, • budowę podnośnika towarowego; • budowę windy towarowej; • przystosowanie obiektu do obowiązujących przepisów pożarowych i warunków technicznych; • przebudowę i wymianę istniejącej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej; • przebudowę i wymianę istniejącej instalacji elektrycznej; • przebudowę i wymianę instalacji kanalizacji deszczowej; • instalację oświetlenia wewnętrznego, użytkowego i ekspozycyjnego, wraz z instalacją sterowania oświetleniem; • przebudowę instalacji c.o.; • wykonanie instalacji mechanicznej; • wykonanie instalacji klimatyzacji; • wykonanie instalacji słabych prądów: instalacja komputerowa, sygnalizacja ppoż, sygnalizacja włamania i napadu, telewizja przemysłowa, sieć telefoniczna; • wykonanie instalacji multimedialnej (nagłośnienie, multimedia). Zagospodarowanie terenu • przebudowa drogi wewnętrznej • przebudowa ogrodzenia • budową parkingu, • budowa układu ścieżek pieszych • budowa fontanny • budowa elementów małej architektury • rozbiórkę wolnostojącego budynku garażowego • przebudowa zjazdu na działkę • przebudową kolidujących sieci wodociągowej i ciepłowniczej, • budową instalacji wewnętrznych poza budynkowych: - wodociągowej - kanalizacji sanitarnej - kanalizacji deszczowej - elektrycznej oświetlenia zewnętrznego Parametry techniczne rewaloryzowanego budynku : Powierzchnia zabudowy: 3040,48 m2 Powierzchnia netto budynku: 3 775,29 m2 Kubatura: 19 973,49 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje również: • obsługę geodezyjną, geologiczną i konserwatorską; • sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej w rozumieniu art. 3 ust. 14) w powiązaniu z art. 3 ust 13) ustawy prawo budowlane oraz dokumentację geologiczną i geodezyjną zawierające inwentaryzację powykonawczą; • przygotowanie wraz z uzyskaniem wszelkich opinii i uzgodnień, wniosku do właściwego inspektora nadzoru budowlanego o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zgodnie z wymaganiami przepisów prawa budowlanego i przepisów o ochronie zabytków; • uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego inspektora nadzoru budowlanego na użytkowanie obiektu – zadania inwestycyjnego. Zakres szczegółowy dotyczący rodzaju robót budowlanych w tym instalacji, armatury i urządzeń będących przedmiotem zamówienia opisuje dokumentacja techniczna (projektowa), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary robót, opracowana przez Biuro Projektów: Pracownia Projektowa F -11, z siedzibą przy ul. Olszańskiej 7A, 31-513 Kraków, która stanowi odpowiednio Załączniki od nr 1 do nr 6 do Opisu Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Tom III SIWZ. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania, udostępnia w formie elektronicznej dokumentację techniczną na stronie internetowej Zamawiającego. Z dokumentacją w wersji papierowej Wykonawcy mogą zapoznać się w siedzibie Zamawiającego po uzgodnieniu terminu udostępnienia. Na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy Pzp w związku z § 11. ust. 4. Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą, Zamawiający ogranicza zakres udostępnienia siwz w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia dotyczącego szczegółowej dokumentacji wykonawczej systemu CCTV, SSWiN, SSP. Z uwagi na poufny charakter Zamawiający udostępni do wglądu dokumentację wykonawczą dotyczącą systemów zabezpieczeń w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) PLN Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 23 9430 0006 0023 2368 2000 0001 prowadzony w SANBank Nadsańskim Banku Spółdzielczym w Stalowej Woli, (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu MR–AG–3121–5/18); b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1, 37-450 Stalowa Wola” W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Formularz cenowy (Załącznik nr 2.2. do IDW); Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW; 1a) wykaz osób, o którym mowa w pkt 9.7.1) d) IDW, w zakresie niezbędnym do oceny oferty na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 9.3. IDW składa każdy z Wykonawców.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie, zgodnie z wzorem Formularza stanowiącego załącznik nr 3.4 do IDW o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach