Przetargi.pl
Wykonanie robót malarskich i remontowych w Domach Studenckich UMCS w Lublinie

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
  • Data zamieszczenia: 2017-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
    20031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
    REGON: 135300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót malarskich i remontowych w Domach Studenckich UMCS w Lublinie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich i remontowych w Domach Studenckich Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, z podziałem na poniżej wymienione części, we wskazanych lokalizacjach: Część 1: „Roboty malarskie w Domu Studenta AMOR”, przy ul. I. Radziszewskiego 18, w Lublinie, Część 2: „Roboty malarskie w Domu Studenta BABILON”, przy ul. I. Radziszewskiego 17, w Lublinie, Część 3: „Roboty malarskie w Domu Studenta FEMINA”, przy ul. Langiewicza 20, w Lublinie, Część 4: „Roboty remontowe w Domu Studenta GRZEŚ”, przy ul. Langiewicza 24, w Lublinie, Część 5: „Roboty malarskie w Domu Studenta HELIOS”, przy ul. Czwartaków 13, w Lublinie, Część 6: „Roboty malarskie w Domu Studenta IKAR”, przy ul. Czwartaków 15, w Lublinie, Część 7: „Roboty malarskie w Domu Studenta JOWISZ”, przy ul. Langiewicza 5, w Lublinie. Część 8: „Roboty malarskie w Domu Studenta KRONOS”, przy ul. Sowińskiego 17, w Lublinie. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, na placu budowy, tj.: 1) Malowanie węzłów sanitarnych – natryski i WC (Część 1); 2) Malowanie pokoi mieszkalnych (Część 1, Część 2, Część 4, Część 8); 3) Malowanie klatki schodowej (Część 1, Część 2, Część 6); 4) Malowanie segmentów mieszkalnych (Część 3); 5) Malowanie parteru (Część 4, Część 5); 6) Malowanie klatki schodowej bocznej i głównej (Część 4); 7) Malowanie korytarza (Część 4); 8) Roboty demontażowe i wykonanie nowych tras kablowych (Część 4); 9) Montaż osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych (Część 4); 10) Montaż instalacji komputerowych (Część 4); 11) Wykonanie instalacji telefonicznej (Część 4); 12) Malowanie pokoi – segmentów z łazienkami i przedpokojami (Część 5, Część 6); 13) Malowanie segmentów z kuchniami, łazienkami i przedpokojami (Część 7); 14) Malowanie pomieszczeń magazynowych (Część 8). mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy oraz robót. Zamawiający, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli na miejscu w zakresie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, użytych do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach