Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
- Data zamieszczenia: 2018-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
ul. Mehoffera 72/74
03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
REGON: 14661326400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scol.warszawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH W ZAKRESIE WYMIANY INSTALACJI GRZEWCZYCH I WODNO – KANALIZACYJNYCH WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH NA DZIAŁCE 5/1 W OBRĘBIE 4-03-19 W ZAKŁADZIE OPIEKUŃCZO – LECZNICZYM przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na: wykonanie robót instalacyjnych w zakresie wymiany instalacji grzewczych i wodno – kanalizacyjnych zewnętrznych i zewnętrznych na działce 5/1 w obrębie 4-03-19 w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie; CPV: 45.33.00.00-9 2.Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w: 1)Projekcie budowlanym z dokumentacja rysunkową. 2)Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3)Przedmiarach robót budowlanych (5 przedmiarów), które są załącznikami Nr 1a 1c do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości – 8 000,00 zł. (słownie złotych: osiem tysięcy i 00/100). 2.Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. 96 1240 6074 1111 0000 4999 2025, z adnotacją: Wadium- PN/66/2018. 4.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6.Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: -winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; -w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7.Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty/ z ofertą. 8.Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu polegając na zdolności zawodowej (wiedzy doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub sytuacji ekonomicznej), innych podmiotów zobowiązany jest załączyć pisemne oświadczenie/a i dokumenty tych podmiotów, w pełnym zakresie wskazanym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zwanego dalej Rozporządzeniem, z których będzie jednoznacznie wynikało że podmiot/y te w okresie realizacji przedmiotu zamówienia: - udostępnią swoja wiedzę i doświadczenie, osoby lub możliwości finansowe wykonawcy, - będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, jako podwykonawcy, - w jakim zakresie będą uczestniczyć przy realizacji przedmiotu zamówienia. Kpl. dokumentów będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 2. Szczegółowe kosztorysy wyceny przedmiotu zamówienia obliczone na podstawie przedmiarów robót zgodnie z dyspozycją podaną w Części XII SIWZ. Kpl. dokumentów będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu (dotyczy formy konsorcjum lub spółki cywilnej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. 4. Pisemne uzasadnienie w przypadku zastrzeżenia informacji, zawartych w ofercie lub załącznikach do oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyk. audytu energ. , oprac. dok. projektowej oraz budowa – mont. instal. wody ciepłej z cyrkulacją, CO i gaz. , wym. instal. zimnej wody i kanal. sanit., mont. kotł. gaz. ul. Stoczkowska 8 w Wa-wie.
Dodano: 2024-03-11 - Wyk. prac rem. inst. c.o. ogrzewania, wod-kan, węzłów ciepl., inst. gaz. oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych inst, wyk. okresowej kontroli inst. Gaz. w placówkach Zespołu Żłobków
Dodano: 2024-03-07 - Wyk. prac rem. inst. c.o. ogrzewania, wod-kan, węzłów ciepl., inst. gaz. oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych inst, wyk. okresowej kontroli inst. Gaz. w placówkach Zespołu Żłobków
Dodano: 2023-12-14 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-12-03 - Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy administrowanego przez ZGN w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej – teren AOM Nr 2 i Nr 3 - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.57.2023
Dodano: 2023-10-31 - Modernizacja pomieszczeń budynku gminnego w miejscowości Czyżówka na Świetlice Wiejską
Dodano: 2023-10-06 - ZP/CZD/076/23 Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Oddziału Transplantacji Narządów – Dziecięce Centrum Transplantacji w Instytucie "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka“ w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-08-24 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-08-22 - Przebudowa budynków Wydziału Sztuki Mediów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie – etap I
Dodano: 2023-08-04 - Wykonanie prac na pods. projektów „doposażenie w instal. c.w., c.o., kocioł gazowy i wymianę instal. gazu w 6 budyn.(14 lokali)" i„doposażenie w instal. c.w., c.o. i kocioł gazowy w 4budyn.(4 lokale)”
Dodano: 2023-07-27